• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella
    tubbietoost ~ ? - Ruby & Julian
    IrreplaceabIe ~ Carianne - Eleanor
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah
    Syoxisia ~ Demi - Callen
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    Raccoon ~ Saar - Asher
    Philip ~ Naomi - Grayson

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Callen (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 20:42 ]


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    Ik ga morgenavond kijken wie helemaal niet actief is. Die personen liggen er dan ook uit. Wanneer willen jullie trouwens skippen? Vrijdagavond?


    Sorry dat ik nog steeds niet gepost heb, maar er komt constant wat tussen. :')


    That is a perfect copy of reality.

    Philip schreef:
    ^ Ik vind skips persoonlijk wel snel gaan tbh :s... sommige posten best vaak en sommige minder en dat is wat het evenwicht op sommige plekken lastig maakt...


    Ja daarom vraag ik het ook haha. Ik vind het moeilijk in te schatten soms tbh :/


    El Diablo.

    Het lijkt me inderdaad lastig in te schatten wanneer precies skips te doen, maar ik zou ook niet te lang wachten met skips. Als het te lang ergens blijft hangen loopt het ook dood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip schreef:
    ^ Ik vind skips persoonlijk wel snel gaan tbh :s... sommige posten best vaak en sommige minder en dat is wat het evenwicht op sommige plekken lastig maakt...


    Dat klopt wel ja. Alleen goed zoals Cheryl zegt, als het ergens een beetje vastloopt is het ook minder aantrekkelijk om te posten..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    was de eerstvolgende skip nou een verjaardag of housecoming?


    take risks

    Ik ga echt proberen om vandaag te posten, maar als er wéér een skip komt weet ik niet of ik ermee doorga. Ik begrijp best dat wanneer het enigszins vastloopt het minder aantrekkelijk word om te posten maar aan de andere kant ja.. Die skips gaan fucked up snel. Anyhow, ik PROBEER vandaag te posten, ik kan niks beloven.


    Faith is everything.

    Ik moet ook toegeven dat ik de skips erg snel vind gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit is dus waarom ik vraag wanneer jullie de skip willen. Geen zorgen, er komt nog (lang) geen skip (:


    El Diablo.

    Ik vind de skip ook nog wat te vroeg, misschien wachten tot dit weekend? Dat is nog genoeg tijd volgens mij :3

    Moet ik trouwens eerst wachten op Juliana om te posten, of mag ik al met Asher posten? ^^ ( zal wel voor vanavond zijn)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik vind de skip ook nog wat te vroeg, misschien wachten tot dit weekend? Dat is nog genoeg tijd volgens mij :3

    Moet ik trouwens eerst wachten op Juliana om te posten, of mag ik al met Asher posten? ^^ ( zal wel voor vanavond zijn)


    Post maar gewoon met Asher hoor, gezien ze nog niet in het gesprek betrokken is lijkt het me een beetje onzin om te wachten tot Stephanie post, vooral aangezien dat de eerste post van haar moet worden..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Post maar gewoon met Asher hoor, gezien ze nog niet in het gesprek betrokken is lijkt het me een beetje onzin om te wachten tot Stephanie post, vooral aangezien dat de eerste post van haar moet worden..


    Ik probeer echt om vandaag te posten maar ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik het gewoon best druk heb op het moment. Als het jullie stoort, stap ik er wel uit dan kunnen jullie gewoon verder.


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    (...)

    Ik probeer echt om vandaag te posten maar ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik het gewoon best druk heb op het moment. Als het jullie stoort, stap ik er wel uit dan kunnen jullie gewoon verder.


    Ik bedoel meer dat het voor waar wij zijn in het RPG nog weinig uitmaakt of Saar eerder post dan jij, omdat Juliana nog niet erbij is


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zou voor de skips tbh voornamelijk rekening houden met hoe vaak de gemiddelde user die meedoet post. Ik vrees zelf tenminste dat de RPG snel doodloopt, als er gewacht wordt tot iedereen gesprekken heeft afgerond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik post morgenmiddag (tot die tijd helaas geen tijd om te posten)

    Als Callen dan nog niemand heeft om mee te kletsen, laat ik Ellie waarschijnlijk echt heel awkward bij Callen zitten <:


    all because i liked a girl

    ^ Oef dat word gezellig dan..... Callen met Ellie x'D zolang ze het maar niet over hun gemeenschappelijke intresses gaan hebben aka Grayson :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya