• Ja, ik zit dus met een probleem. Met mijn schuiten 42,5/43 kan ik super moeilijk, super leuke schoenen vinden. Vaak blijft het bij VANS, maar gezien de dichtstbijzijnde VANS-winkel in Amsterdam zit en ik nu niemand heb om mee te gaan, zit ik met een probleem. Ik zou graag winterschoenen kopen, van een niet al te hoge prijs. Hierdoor kom ik al gauw uit op Large.nl. Maar het probleem is dus dat de LEUKE schoenen maar tot maat 41 gaan. Onder leuk versta ik:





    Dit waren ook letterlijk drie schoenen waarvan ik dacht; Omg die wil ik. MAAR NEE, maar 42,5/43 is teveel gevraagd! :c
    Ze hebben voor de rest wel leuke schoenen, maar voor ik een besluit wil maken hoor ik graag van jullie of jullie nog een site kennen die ook met halve maten werkt (ik weet dat VANS er mee werkt, maar die zijn best duur) en niet al te prijzig zijn.
    Thanks.

    p.s. Mijn voeten voelen zich gediscrimineerd door die kleine maten op leuke schoenen. Buh.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb eigenlijk geen idee. Wel vervelend voor je.


    16 - 09 - '17

    Há ik met maat 42 heb al problemen.:/ Ik snap je helemaal. Je kunt op van haren kijken. Die hebben in sommige gevallen tot maar 43, maar ik weet niet of dat jou stijl is.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik koop mijn schoenen in Duitsland. Deichmann zou ook in Nederland bestaan, maar ik weet niet precies hoe die keten daar heet. Die hebben schoenen die wel tot 45 gaan (bij de vrouwenmaten dan). En die zijn van prijs ook heel schappelijk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zalando? Ik weet niet of daar leuke schoenen tussen zitten, maar ze hebben daar grotere maten.


    Seasons will change, but I shall remain

    Hunterson schreef:
    Ik koop mijn schoenen in Duitsland. Deichmann zou ook in Nederland bestaan, maar ik weet niet precies hoe die keten daar heet. Die hebben schoenen die wel tot 45 gaan (bij de vrouwenmaten dan). En die zijn van prijs ook heel schappelijk ^^


    Dat is gewoon van Haren in Nederland.

    Misschien een idee om bij jongensschoenen te kijken op Large?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Dat is gewoon van Haren in Nederland.

    Misschien een idee om bij jongensschoenen te kijken op Large?

    Ja dat doe ik ook, maar die vind ik wat te 'ruig' als je snapt wat ik bedoel xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij Zelande kun je ook filteren op maat, zo krijg je alleen de schoenen te zien in jouw maat.

    Misschien beslist.nl?

    Mijn vader besteld zijn schoenen in Duitsland, hij heeft maat 48,5.
    Dus denk dat er voor jou ook wel schoenen te vinden zijn bij omze buren. (cool)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 19:19 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hmmm, kun je niet bij een de Sneakers/dergelijke sportschoenenzaak kijken? Ik snap daar sowieso nooit wat de mannen of vrouwen afdeling is, dus ik denk dat ze je daar ook niet raar aankijken met wat voor soort schoen je aan komt zetten, haha (;
    Vaak hebben ze daar wel wat je zoekt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    Hmmm, kun je niet bij een de Sneakers/dergelijke sportschoenenzaak kijken? Ik snap daar sowieso nooit wat de mannen of vrouwen afdeling is, dus ik denk dat ze je daar ook niet raar aankijken met wat voor soort schoen je aan komt zetten, haha (;
    Vaak hebben ze daar wel wat je zoekt.


    Nope, hier niet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.