• Iedereen kent het verhaal van de drie broers die de dood hebben overwonnen. een kort verhaal van J.K. Rowling.

    Maar er is een live action versie uitgekomen:





    En nu komt het, wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 16:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2016 - 16:31 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Youtube video's werken niet meer zo goed op Quizlet. Als je ze in een quote zet, doen ze het wel. Je kunt daar meer over vinden in dit topic.


    Deep inside, I've never felt alive

    Recherche schreef:
    Youtube video's werken niet meer zo goed op Quizlet. Als je ze in een quote zet, doen ze het wel. Je kunt daar meer over vinden in dit topic.



    Thank you!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het valt best mee..
    Dit vindt ik ook best goed gedaan --> Snape and the Marauders


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Kiliphilia schreef:
    Het valt best mee..
    Dit vindt ik ook best goed gedaan --> Snape and the Marauders

    Oooh ik vond dit ook nog, ik moet zeggen zeer goed gemaakt! The OMEn Chronciles


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Kiliphilia schreef:
    Het valt best mee..
    Dit vindt ik ook best goed gedaan --> Snape and the Marauders


    Die vind ik ook heel goed gedaan!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Geweldig! Ik bekijk hem na mijn huiswerk! c:


    I wanna be a wizard!

    Kiliphilia schreef:
    (...)
    Oooh ik vond dit ook nog, ik moet zeggen zeer goed gemaakt! The OMEn Chronciles



    Holy shit!!! Dat is dus best goed!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Holy shit!!! Dat is dus best goed!

    Ja vind ik ook, helaas dat er geen deel twee is/komt :(


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik vind het een beetje jammer dat dit soort films vaak vooral gaan over hoe goed ze om kunnen gaan met aftereffects haha. Ik vind het verhaal maar vaag. Die van de Three Brothers vond ik dan beter geschreven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.