• Psychalamorus


    Titel: Psychalamorus
    Wel of geen username: Geen
    Beschrijving:
    De ziekte psychalamorus is een van de dodelijkste op het moment, iedere dag sterven er duizenden mensen. Wanneer er dan een medicijn tegen de ziekte is lijkt alles te zijn opgelost maar de tijd is kort en er is weinig tijd om het medicijn bij te produceren. Er breekt een oorlog als nooit tevoren uit. Je ziet alles uit de ogen van de 8-jarige Glass die nog op een roze wolk leeft. Wanneer haar moeder wordt besmet en haar vader moet meevechten in de oorlog heeft Glass pas echt door wat er nu aan de hand is en is ze bereid tot het uiterste te gaan om haar moeder en de rest van de wereld te redden.

    Foto's: Faceclaim: Kristina Pimenova (alle foto's zijn eigenlijk wel goed) 1 2 3
    Overig: Hoeven er niet perse in verwerkt te worden, laat je inspiratie de vrije loop 1 2 3 4
    Sfeer: Oorlog maar ook een beetje dromerig, omdat Glass niet echt doorheeft wat er aan de hand is. Verticaal.

    Ik heb helaas geen beloning om te geven maar je krijgt wel mijn dank en (als je dat graag wilt) kan ik jouw username bij de cover plaatsen (:.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 7:30 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Klinkt interessant, ik wil wel wat voor je proberen ;)


    ~My Mind Is Free~

    Dit is m'n eerste poging, ik dacht omdat ze jong was is het grappig om de letters zo te maken alsof het lijkt alsof ze het zelf geschreven heeft, vandaar dat er ook ene krijtje bij zit... leek mij wel speels en zweverig... geen flauw idee of je het leuk vind haha. Kan altijd nog compleet iets anders proberen, maar dit was mijn eerste ingeving.


    ~My Mind Is Free~

    Ik ga ook wat proberen, mocht ik er tijd voor vinden ^^


    obsessive rage

    xPaperPlane schreef:
    Dit is m'n eerste poging, ik dacht omdat ze jong was is het grappig om de letters zo te maken alsof het lijkt alsof ze het zelf geschreven heeft, vandaar dat er ook ene krijtje bij zit... leek mij wel speels en zweverig... geen flauw idee of je het leuk vind haha. Kan altijd nog compleet iets anders proberen, maar dit was mijn eerste ingeving.



    Ik vind hem heel erg mooi geworden ^^
    Dankjewel! Inderdaad ook een leuk lettertype!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 7:31 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    DarIing schreef:
    Ik ga ook wat proberen, mocht ik er tijd voor vinden ^^

    Dankjewel ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel erg mooi geworden ^^
    Dankjewel! Inderdaad ook een leuk lettertype!


    Thanks ^.^


    ~My Mind Is Free~



    Meh, ik weet niet, volgens mij is ie net wat te licht


    obsessive rage


    even een probeerseltje, all changes can be made (:


    take risks

    Ik kan geen covers maken ofzo, maar wauw ik ben verliefd op de cover hierboven :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT voor morgen (:

    Frodo schreef:
    Ik kan geen covers maken ofzo, maar wauw ik ben verliefd op de cover hierboven :9~

    NOG THAAANKS, HAHA, HAD JE REACTIE NIET GEZIEN


    take risks

    DarIing schreef:



    Meh, ik weet niet, volgens mij is ie net wat te licht


    Sorry was een paar dagen weg vandaar de late reactie, ik vind hem wel mooi maar inderdaad aan de lichte kant (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    trasecolare schreef:


    even een probeerseltje, all changes can be made (:


    Okee, deze is echt gaaf, mooi gedaan! Dankjewell (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Als ik nog tijd heb maak ik een nieuwe die wat beter is, maar dit model blijft lastig om wat van te maken voor me (klinkt vaag maar goed haha)
    Tenzij je al tevreden bent met die van trasecolare ^^


    obsessive rage

    DarIing schreef:
    Als ik nog tijd heb maak ik een nieuwe die wat beter is, maar dit model blijft lastig om wat van te maken voor me (klinkt vaag maar goed haha)
    Tenzij je al tevreden bent met die van trasecolare ^^

    Ik zou het leuk vinden als je nog wat wil proberen, het hoeft natuurlijk niet ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."