• Kennen jullie 'm nog? Frank en Frey, ook wel The Fox and the Hound genoemd. Mijn favoriete jeugdfilm c: Zoals sommige van jullie wel weten ben ik verliefd op vosjes, dus het was perfect om lieve kleine Frey als nieuwe username te nemen ^^




    Nu ben ik eigenlijk wel benieuwt met welke Disney figuren jullie het meeste hebben (bloos)

    Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen film gevonden waarbij ik harder jank dan bij deze.

    Mijn favoriete Disney personages veranderen constant. 't Is maar net welke film ik voor het laatst gezien heb!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Super leuk! Ik heb die videoband echt kapot gespeeld toen ik kind was.


    16 - 09 - '17

    Omg ik ben niet de enige die dit echt een super fantastische film vindt!! :D :D
    We hadden hem op video en doordat ik die film zo vaak gekeken heb, had ik zelfs mijn ouders gesmeekt om ook een vos als huisdier te houden haha maar toen kregen we een kat in plaats.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 23:11 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind


    aw, they so cute.

    Qua dieren in de Disney wereld is mijn favoriete film def The Aristocats.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    GusWaters schreef:
    Omg ik ben niet de enige die dit echt een super fantastische film vindt!! :D :D
    We hadden hem op video en doordat ik die film zo vaak gekeken heb, had ik zelfs mijn ouders gesmeekt om ook een vos als huisdier te houden haha maar toen kregen we een kat in plaats.


    Yes c:
    Nou ja, nu vind ik persoonlijk een vos ook wel ongeschikt als huisdier, ik kan het me wel voorstellen haha!

    Brynjolf schreef:
    Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen film gevonden waarbij ik harder jank dan bij deze.

    Mijn favoriete Disney personages veranderen constant. 't Is maar net welke film ik voor het laatst gezien heb!


    WHUT ABOUT LION KING 1 WHEN MUFASA DIES D':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya