• WILLEM VAN ORANJE COLLEGE - AMSTERDAM ZUID/ZUID-OOST

    DE SCHOOL
    Het Willem van Oranje College (beter bekend als het WvO) op de "grens" van Amsterdam Zuid en Amsterdam Zuid-Oost, oftewel op de grens van de "goede" buurt en de grens van de "slechte" buurt, is een school voor alleen Havo en VWO leerlingen. Het is een kleine, middelbare school met klassen niet groter dan 20 leerlingen en nog nooit waren er meer dan 3 klassen per leerjaar & niveau (dus bijvoorbeeld Havo 2).
    Leerlingen van VWO en Havo staan over het algemeen bekend als de leerlingen van de verstandige keuzes, de leerlingen die weten wat goed is voor de toekomst en de leerlingen die goed met school bezig zijn. Dit is echter niet zo op het WvO. Hier is het motto van de leerlingen: 'Je leeft maar één keer, dus we doen alleen waar we zin in hebben'.

    Het WvO heeft van alle scholen in Noord-Holland één van de slechtste reputaties door de grote verschillen in school en door het gedrag van de leerlingen. De leerlingen uit de rijke buurten van Amsterdam Zuid gaan naar het WvO, maar hetzelfde geld voor de leerlingen uit de arme buurten van Amsterdam Zuid-Oost. De leerlingen die door de jaren heen vooral de reputatie van de school hebben verpest. Het type jongeren dat het thuis niet prettig heeft, dus op straat hun plezier zoekt in graffiti, rondhangen, roken, drinken, etc., en daardoor school "vergeet".

    Het is een wonder hoe deze leerlingen zonder ook maar iets gedaan te hebben, toch in eindexamenklas 5 Havo of 6 VWO aan zijn gekomen. Maar niet dat hun schoolmotivatie beter is. Ze bederven eerder de schoolmotivatie van de mensen die nog wel hard werken, over het algemeen de rijkere mensen. Maar laten we dat niet te hard roepen, ook arme mensen kunnen hard werken en ook rijke mensen kunnen niks doen.
    Het WvO maakt bij de klassenindeling altijd gebruik van 1 regel: zoveel mogelijk proberen de arme mensen bij de arme mensen in te zetten, hetzelfde geld voor de rijkere mensen. Om zo, ook al kent iedereen elkaar alsnog, de hardwerkende en de slechtwerkende leerlingen zoveel mogelijk van elkaar te scheiden.
    Dit heeft ertoe geleid dat H5A en V6A klassen zijn met leerlingen uit Amsterdam Zuid-Oost en H5B leerlingen zijn uit Amsterdam Zuid, oftewel de "meer hardwerkende" leerlingen.


    VERHAAL
    Wij volgen hier leerlingen uit H5A, H5B en V6A. We zullen ze vooral volgen buiten school, dus hoe ze thuis of op straat leven, hoe ze met feestjes omgaan... De belangrijkste factoren voor de leerlingen zijn vaak ook de factoren die niks met school te maken hebben en feest, sport, alcohol, seks, rondhangen, roken, enzovoort. Dat is waar hun leven om draait. Die toekomst, waar ze zogenaamd van school rekening mee moeten houden, komt in de toekomst wel.
    We volgen dus de leerlingen in hun dagelijks leven. De ene vind zijn lol in een pakje sigaretten, de andere in een restaurantje. De ene vind ik grappig om dag in dag uit vuurwerk af te steken, de ander plundert liever de Albert Heijn op 5 minuten afstand van school. Ieder zo zijn eigen ding.
    Maar hoe gaan de "rijke" en de "arme", leerlingen, om zo het onderscheid maar even te maken, met elkaar om? Botst Zuid en Zuid-Oost verschrikkelijk, of loopt het allemaal wel op rolletjes? Daar zullen we gauw genoeg achter komen.


    LEERLINGEN
    Klas H5A (Havo 5, klas A) - "Zuid-Oost leerlingen"
    • Akkie de Mol | Bridget Satterlee | Bisou | 1.2
    • Farah Sahar Alfarsi | ? | Zusak | 1.4
    • Katelijne Renée Kleijn | Danielle Campbell | maslany | 1.3
    • gereserveerd voor MirandaCosgrove
    • Yorick Marijn van der Vegt | Zach Clayton | trasecolare | 1.2
    • Zeger Sergeyev van Manen | - | Vesa | 1.4
    •

    Klas H5B (Havo 5, klas B) - "Zuid leerlingen"
    • Noah Melinda van Ypen | Emma Watson | sigil | 1.4
    • gereserveerd voor Sunrises (Baskin Champion)
    • Rykka Johansson | ? | Polovina | 1.2
    • Dries Bosman | ? | ruin | 1.3
    • Aleczander Bossen | ? | Thunderfvck | 1.5
    •

    Klas V6A (VWO 6, klas A) - "Zuid-Oost leerlingen"
    • Norah Hadewych van Leeuwenhoek | Sahara Ray | Astraeus | 1.3
    • Bree Wade | Emilia Clarke | Sempre | 1.2
    • Jaqueline 'Sjaak' Lenthe de Ruyter | ? | xPaperPlane
    • Christopher Arthur van der Put | ? | greenlight22 | 1.4
    • Mohammed 'Mo' Emir Yilmaz | ? | Cotrona | 1.3
    • Micheal 'Kealan' Klaarendeijk | Kian Lawley | Philip

    DEELNEMEN
    Het is handig om, als je mee wilt doen, eerst een plek te reserveren i.v.m. plekken niet oneindig beschikbaar zijn. Of je een bestaande rol of een nieuwe rol gebruikt, maakt niks uit, zolang hij maar aan de volgende eisen voldoet:
    • Naam (in ieder geval voornaam + achternaam)
    • Leeftijd*
    • Klas**
    • Status***
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis

    En daarbij zijn extra dingen als sexualiteit, likes, dislikes, etc. zeker niet overbodig en andere extra dingen zijn nooit verkeerd.
    Let er wel op, wanneer je ook de afkomst van een personage in de rol beschrijft, dat we in Nederland leven. En hoeveel mensen uit jou klas hebben geen Nederlandse afkomst? Inderdaad, niet zoveel. Dus dat we niet allemaal een Amerikaan gaan maken, bijvoorbeeld.

    sterretjes
    *, leeftijd: leerlingen die in Havo 5 zitten (zonder rekening te houden met doublanten) zijn meestal 16 jaar en worden in de loop van het schooljaar 17. Leerlingen van VWO 6 zijn meestal 17 jaar en worden in de loop van het jaar 18.
    De datum in de RPG is vrijdag 14 oktober 2016, dus wanneer je personage niet is blijven zitten, in 5 Havo zit en 5 oktober jarig was, is hij al 17.

    **, klas: Benoem hier in welke klas jou personage zit en wat hij hiervan vind. Hierdoor weten anderen ook automatisch uit welk gebied je personage komt. Ook is het zeker niet verboden om hier bij te zetten dat je personage bijvoorbeeld een jaar is blijven zitten, een niveau hoger is gegaan, een niveau lager is gegaan, etc. Dit hoeft natuurlijk niet omdat lang niet iedereen is blijven zitten.

    ***, status: Hoe staat je personage bekend? Als de badboy, of de goodlooking ego? Probeer dit in een paar woorden op te schrijven, en voeg er als je het leuk vind een uitleg aan toe.


    RULES
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, trasecolare, maar de nieuwe topics aan
    • Maximaal 2 rollen per persoon
    • Geen perfecte rollen, niemand is perfect
    • 16+ is toegestaan, meld dit even bovenaan je post
    • Het woordenaantal van je posts moet minimaal 200 woorden bevatten


    EXTRA
    • Ik kom zelf niet uit Amsterdam en deze RPG is ook fictief en zelfbedacht, dus ik verwacht geen reacties als "dit is in Amsterdam helemaal niet zo", want dat kan heel goed kloppen.
    • Er zijn nu 18 rollen beschikbaar, mochten er nog een stuk meer mensen mee willen doen, zal het aantal oplopen naar 24. Meer rollen zijn niet beschikbaar.
    • De RPG speelt zich af in de tijd van nu. Computers en telefoons bestaan dus gewoon allemaal.
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij vrijdag 14 oktober 2016. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic.


    TOPICS
    • Rollentopic
    • Praattopic
    • [url=]Speeltopic[/url]









    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 9:04 ]


    take risks

    Mirandacosgrove schreef:
    Mag ik een meisje van de slechte buurt?

    Er zijn eigenlijk geen meisjes meer beschikbaar, maar ik ga zo het rollenaantal van 18 verhogen naar 24, dus 3 jongens en 3 meisjes extra, ken kan je dan wel een meisje van H5A aanbieden?


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    Er zijn eigenlijk geen meisjes meer beschikbaar, maar ik ga zo het rollenaantal van 18 verhogen naar 24, dus 3 jongens en 3 meisjes extra, ken kan je dan wel een meisje van H5A aanbieden?


    Is goed!!!! Ik maak hem zo haha ik had namelijk al een idee in mijn hoofd


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oh ga je het echt verhogen? Want dan ga ik denk ik eruit stappen. Ik vind 18 rollen al absurt veel, dus 24 ga ik niet trekken hoor.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oh ga je het echt verhogen? Want dan ga ik denk ik eruit stappen. Ik vind 18 rollen al absurt veel, dus 24 ga ik niet trekken hoor.

    Ik heb er 21 van gemaakt (9 jongens, 12 meisjes, heel veel mensen willen een meisjesrol), maar het zijn wel veel rollen ja, maar uiteindelijk valt het dan wel mee omdat, gemiddeld genomen toch niet iedereen actief blijft in het speeltopic en ongeveer alle RPG's rond de 20 rollen hebben


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    Ik heb er 21 van gemaakt (9 jongens, 12 meisjes, heel veel mensen willen een meisjesrol), maar het zijn wel veel rollen ja, maar uiteindelijk valt het dan wel mee omdat, gemiddeld genomen toch niet iedereen actief blijft in het speeltopic en ongeveer alle RPG's rond de 20 rollen hebben


    Dan mag je mijn rol eruit halen want ik vind het echt te veel. Ik begrijp je redenatie wel hoor haha, maar ik vind het sowieso ook niet echt chill dat de verhouding dames en heren nu ongelijk komt te liggen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 18:05 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Dan mag je mijn rol eruit halen want ik vind het echt te veel. Ik begrijp je redenatie wel hoor haha, maar ik vind het sowieso ook niet echt chill dat de verhouding dames en heren nu ongelijk komt te liggen.

    Jammer!
    Ik kan het wel weer gelijk maken naar allemaal 4, maar dan worden het inderdaad veel rollen, en teruggooien is ook nogal zielig aangezien ik iemand al een rol heb beloofd als meisje, dusja, sorry!

    Edit: Het is wel mogelijk dat klas 1 en 3 acht mensen hebben en klas 2 6, dan komt het totaal op 22 uit maar is het aantal mannen en vrouwen wel gelijk

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 18:08 ]


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    Jammer!
    Ik kan het wel weer gelijk maken naar allemaal 4, maar dan worden het inderdaad veel rollen, en teruggooien is ook nogal zielig aangezien ik iemand al een rol heb beloofd als meisje, dusja, sorry!

    Edit: Het is wel mogelijk dat klas 1 en 3 acht mensen hebben en klas 2 6, dan komt het totaal op 22 uit maar is het aantal mannen en vrouwen wel gelijk


    Dan los ik het op door mijn 6de klasser te laten vallen en me alleen op Akkie te richten. Dan kan zijn mijn meiden rol krijgen, hoef je het niet te verhogen en kan Sempre mee blijven doen :)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 18:37 ]


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    Bisou schreef:
    (...)

    Dan los ik het op door mijn 6de klasser te laten vallen en me alleen op Akkie te richten. Dan kan zijn mijn meiden rol houden, hoef je het niet te verhogen en kan Sempre mee blijven doen :)

    Oh oke! Wel leuk dat je dan in ieder geval mee blijft doen! :D


    take risks

    Faceclaim Ellen Paige :3


    ~My Mind Is Free~

    Anna Mahabier




    Naam
    Anna Garai, haar moeder wou haar eigen achternaam graag houden toen ze met haar vader trouwde maar de voornaam is bedacht door vaderlief.

    Leeftijd
    Achttien jaar, ze is een jaar blijven zitten omdat het haar simpelweg geen ruk meer interesseerde.

    Klas
    H5A

    Status
    Druk en gek.

    Innerlijk
    Brutaal • asociaal • druk • humoristisch • wantrouwend • creatief • gesloten • nuchter • flexibel • moedig • bot • bazig • gulzig • behulpzaam
    Anna is een bijzonder meisje met ongelofelijk veel dromen en wilt zich voor al doorzetten in de vorm van rap en zang, ze is erg creatief en barst van de ideeën– helaas heef Anna super veel moeite met het vast houden van die dromen en doet ze erg haar best om het niet te snel op te geven.
    Anna is streng gelovig opgevoed en ze probeert thuis de schijn van haar niet zo heilige innerlijk te verbergen, ze heeft niks met religie en denkt erg nuchter over het leven.
    Op school is ze brutaal en heeft geen respect voor de mensen om haar heen of leraren. Ze heeft een hekel aan het hele gezag en is zo tegenstrijdig als de pest wat al haar leven tegenwerkt.
    Anna is ook nog eens erg druk en ze is al meerdere keren getest op ADHD maar dat bleek niet het geval, toen ze ouder werd was het drukke gebeuren dan ook iets minder geworden maar ze is nog steeds bezig met veel dingen tegelijk en heeft energie voor tien.
    Iets wat haar zeker helpt bij het kalmeren is wiet, daarbij is ze echt niet bang voor wat hardere drugs en ze zou liegen als ze zei dat ze het nog nooit had geprobeerd.
    Anna kan op zekere momenten erg grappig uit de hoek komen en is vaak erg melig, ze vindt het moeilijk om dan te stoppen met lachen en zal er nog maanden van na genieten; ze is echt een levensgenieter en de momenten die ze maakt vergeet ze niet snel.
    Door haar verleden heeft ze wel erge moeite met het vertrouwen van mensen en zal ze niet gauw over haar verleden vertellen, het doet haar pijn en ze heeft het nooit echt helemaal los kunnen laten.


    Uiterlijk
    –– Donkere haren en donkerbruine ogen.
    –– Niet erg groot, ongeveer 1,65m.
    –– Ze is nogal dun gebouwd maar heeft wel redelijk grote vormingen.
    –– Donker getinte huid.
    –– Hele witte tanden, ze heeft wel vanaf haar 12e tot haar 15e een beugel gehad.
    –– Ruikt altijd heerlijk naar parfum en deo.
    –– Lange haren tot over haar borsten.
    –– Draagt niet veel make-up maar wel gewoon mascara en vult haar wenkbrauwen in.


    Geschiedenis
    Anna heeft een zware tijd achter de rug en woont al haar hele leven in de Bijlmer, in een drie kamer flat met haar moeder en haar broertje en tot haar vijfde haar vader. Haar moeder en vader waren beide na hun huwelijk naar Nederland geïmmigreerd, ze hadden grootse plannen en wouden een groot telefonisch bedrijf beginnen in Rotterdam.
    Het plan mislukte al snel doordat er geen tijd meer was want Anna was aangekondigd, haar moeder was zwanger; ze konden het huis waarin ze woonde niet meer betalen en besloten te verhuizen naar de Bijlmer, waar Anna al haar hele leven woont. Haar vader en moeder kregen steeds meer ruzie en de sfeer stond op een laag pitje, zeker toen haar moeder voor de tweede keer zwanger werd met hoop voor de toekomst en hoop dat haar man zo bij haar zou blijven. Dat ging niet helemaal zo als gepland en haar vader vertrok– terug naar Egypte.
    Anna groeide snel op en had haar hele leven last van het geldtekort van haar moeder, ze kon maar geen werk vinden door haar taalgebrek en het lag erg krap bij hen thuis. Buiten daarentegen kreeg Anna er maar weinig van mee, daar was geen ruzie maar alleen maar vrienden. Ze ziet haar zelf dan ook nog voor lange tijd niet verhuizen van de Bijlmer.
    Haar moeder was ook nog eens streng gelovig en Anna werd er altijd maar in mee gesleurd en heeft er altijd maar weinig van begrepen en heeft zich er nooit in willen verdiepen, net zoals haar moeder het niet erg leuk vond dat ze zo tegenstrijdig was met het geloof wou Anna ook nog eens geld wou verdienen met zingen– haar moeder had nog maar weinig vertrouwen in Anna. Daarbij was het duidelijk dat haar moeder een soort woede had tegenover Anna die ze zelf niet eens begreep, Anna begreep het anders erg goed en dat was het schuldgevoel wat ze als klein meisje met zich mee droeg 'voor het wegjagen van haar vader' een quote die ze haar moeder vaak heeft horen mompelen en schreeuwen.
    Ze staat op school dan ook niet bekend als een engeltje maar verstoord graag lessen en heeft een grote mond, buiten staat ze bekend als gezellig en luid. Anna zit dan ook elke dag tot laat buiten en gaat niet graag naar huis ook al hebben zij en haar broertje een goede band.
    Extra
    –– Anna is Egyptisch.
    –– Ze houdt vreselijk veel van mode en rappen.
    –– Gelooft heilig dat er buitenaards leven bestaat.
    Likes; netflix ( en chill ), the office, uitgaan, rappen, nicki minaj, muziek, shoppen, drugs en sigaretten, koffie.
    Dislikes; rijke mensen, regen, sporten, het geloof, politiek, school.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 18:47 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    A L E C Z A N D E R      B O S S E N



    INNERLIJK


    Zelfverzekerd
    Gepassioneerd
    Loyaal
    Zorgzaam
    Betrouwbaar
    Egocentrisch
    Pretentieus
    Humeurig
    Aanhankelijk
    Zelfmedelijden

    Alec vind het enorm interessant om zichzelf in de bad boy rol te plaatsen. Hij is erg dedicated, maar het valt te merken dat hij rijk is en nooit echt problemen gehad heeft. Hij doet vaak alsof hij stoer en mysterieus is, maar eigenlijk is dat niet zo. Natuurlijk doet hij de dingen die bij zijn 'rol' passen. Hij rijdt op een brommer, drinkt en rookt, gaat uit en doet dingen die eigenlijk niet mogen, zolang het maar binnen een bepaald, veilig kader valt. Voor illegale dingen past hij wel op. Zo zal hij niet zomaar drugs gebruiken, of graffiti spuiten.


    UITERLIJK


    Alec is 1,85 lang en heeft redelijk brede schouders. Hij is iets gespierd en in redelijk goede conditie omdat hij graag sport. Van zichzelf heeft hij een blanke huidskleur, zijn huid is verder gaaf op een litteken op zijn voorhoofd na. Hij heeft geen tatoeages of piercings, daar is hij eigenlijk te bang voor. Qua kleding draagt hij vooral (merk)spijkerbroeken, leren schoenen en leren jasjes.

    Verder heeft Alec donkerbruin haar dat hij laat groeien. Ondertussen komt het bijna tot zijn kin. Zijn ogen zijn eveneens donkerbruin en hebben zijn amandelvormig. Hij heeft een rechte neus met daaronder een redelijk volle onderlip. Zijn bovenlip is wat smaller. Zijn jukbeenderen zijn goed zichtbaar, wat hem een opvallend gezicht geeft.


    GESCHIEDENIS


    Zijn ouders zijn het werkende type, het type dat veel geld verdienen maar nooit thuis zijn. Aleczander was geen ongelukje, een kind hoorde er gewoon bij. Toch heeft geen van beide echt ouder-gevoelens. Alec is vooral opgevoed door kindermeisjes. Het scheelt dat hij hierdoor geen bizar gedrag begint te vertonen, het hele 'bad boy' imago heeft hij niet opgezet om tegen zijn ouders te rebelleren. Hij geeft niet zoveel om ze en het maakt hem eigenlijk maar weinig uit wat ze doen en waar ze zijn, zolang hij maar geld krijgt en kan doen waar hij zelf zin in heeft.


    RELATIES


    — Noah Melinda van Ypen — Alec plaagt haar graag door erg obvious met haar te flirten. Hij weet hoe verlegen ze is en vind haar reactie gewoon erg leuk erop.
    — Anna Mahabier — Alec vind haar wel leuk, echt een crush is het niet te noemen. Toch valt het wel te merken dat hij met haar flirt.
    — Dries Bosman — Na schooltijd drinkt Alec graag wat met hem, ze wonen bij elkaar in de buurt.
    — Mohammed Emir Yilmaz — In zijn ogen een echte 'bad boy', waardoor hij graag met hem uitgaat.
    — Farah Sahar Alfarsi — Alec heeft haar aan sigaretten en alcohol voorgesteld.


    EXTRA


    — Hij rookt en drinkt, maar meer niet.
    — Hij rijdt op een brommer overal naartoe.

    NAAM


    Aleczander Bossen
    — Bijnaam: Alec


    LEEFTIJD


    17 jaar
    — 24 juni


    KLAS


    H4B
    Hij vind de klas erg leuk, hij voelt zich beter thuis bij de rijkelui's kinderen, ook al gedraagt hij zichzelf als een bad boy. Bij echte bad boys zou hij zo door me mand vallen.


    Status


    Rich bad boy. Geld kan alles kopen voor hem, waardoor hij niet zo 'bad' is als hij doet lijken.





    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:21 ]


    Your make-up is terrible

    Bisou schreef:
    (...)

    Dan los ik het op door mijn 6de klasser te laten vallen en me alleen op Akkie te richten. Dan kan zijn mijn meiden rol krijgen, hoef je het niet te verhogen en kan Sempre mee blijven doen :)


    Ah dat is lief van je (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Micheal 'Kealan' Klaarendeijk
    'I'm free to be the greatest, I'm alive
    I'm free to be the greatest here tonight, the greatest.'



    'Well, uh-oh, running out of breath, but I
    Oh, I, I got stamina
    Uh-oh, running now, I close my eyes
    But, oh, I got stamina


    'And oh yeah, running to the waves below
    But I, I got stamina
    And oh yeah, I'm running and I've just enough
    And uh-oh, I got stamina.'


    'I'm free to be the greatest, I'm alive
    I'm free to be the greatest here tonight, the greatest
    The greatest, the greatest alive
    The greatest, the greatest alive.'




    Naam:
    Micheal • Engelse jongensnaam • Die van God is Mich-a-elle
    Kealan • Engelse jongensnaam • Slank
    Klaarendeijk • Nederlandse familienaam • Klaarendeijk

    Ook al is Micheal, Kealan voornaam, is zijn middelste naam zijn roepnaam. De jongen word dus dan ook bij zijn middelste naam aangesproken, hoewel hij het niet erg vind als zijn vrienden of goede kennissen hem soms bij zijn achternaam 'Jordan' noemen. Zolang ze allebei zijn namen niet afkorten vind hij het niet erg. De jongen vind namelijk zelf dat zowel de namen 'Kealan' en 'Jordan' niet af te korten zijn. Zelf stelt de jongen zich altijd aan iedereen voor al Kealan en wilt dan nog wel eens koppig mensen negeren die hem bij zijn verkeerde naam noemen.


    Leeftijd:
    Kealan is achttien jaar geleden geboren op een koude wintermorgen namelijk, één januari. Dit maakt van Kealan een nieuwjaarskind en als horoscoop een steenbok. Het eerste vind hij enorm irritant doordat vaak mensen zijn verjaardag vergeten door het jaarlijkse feest, hoewel het feit dat hij een steenbok is hem intrigeert. Kealan is dan ook even koppig als de sterrenbeeld pretendeert te zijn en dit word dan vooral veroorzaakt dat alle lijnen van het jaar waarin de jongen geboren is, in het teken van het horoscoop steenbok staan.


    Status:
    Flirty Populair Popsicle


    Klas:
    Kealan begint dit jaar aan zijn zesde jaar op het VWO. Dit betekend dat Kealan een jaar over heeft moeten doen. Dit was in de eerste leerjaar van het VWO, toen alle nieuwe invloeden hem té veel werden. Het feit dat de jongen dyslectie bedraagt is dan ook niet bepaald een helpende hand er in. Toch schaamt Kealan zich alles behalve voor het feit dat hij is blijven zitten en vind hij het allemaal maar best. Dit komt vooral omdat hij nog totaal niet weet wat hij na het VWO wilt doen en dat beknelt hem wel enorm.


    Uiterlijk:
    Kealan is op zijn minst opmerkelijk te noemen. Dit gaat zowel over zijn karakter als om zijn uiterlijk. De kledingkeuze is namelijk niet het meest doorsnee wat men kan noemen. De jongen bedraagt dan wel een normale donkerbruine lokken, die meestal met behulp van wat gel en hairspray overeind staan, maar toch draagt hij hier vaak haarbandjes in met bloemen erin of bandana’s. De jongen wilt dan ook nog wel eens zijn haarkleur in verschillende kleuren verven, wat door de jaren heen al blond en blauwkleurig is geweest. Dit is iets wat kenbaar maakt dat Kealan onzekerder is dan hij zich voordoet en niet geheel tevreden is met zijn uiterlijk.
    Toch maakt het niet uit welk haarkleur Kealan ook neemt, gezien ze altijd prachtig bij zijn bruine kijkers en donkere, volle wenkbrauwen weten te sieren. Zijn ogen verraden dan ook meer emoties dan de jongen zou willen, hoewel dat niks negatiefs is. Het is namelijk een mooi gezicht om de jongen te zien lachen, gezien er dan duidelijk pretlichtjes in zijn ogen sieren en kuiltjes in zijn wangen vormen. Dit laat de jongen kinderlijker er uit zien dan dat hij is, wat hij soms irritant vind. Echter zorgen zijn tatoeages en oorbellen voor een totaal ander verhaal. Ook al beweert Kealan dat geen van zijn tatoeages een diepe betekenis bezitten, is dit een van zijn grootste leugens ooit.
    Kealan heeft een normale bouw voor een jongen, hoewel hij wel soms ietwat te slank te noemen valt. De jongen bezit zeker wel wat spiermassa maar dat is niet zo goed op zijn lichaam te zien als bij bredere jongens. Hoewel Kealan wel eruit zou willen zien als de mannen op Calvin Klein reclames, doet hij hier weinig voor. Soms vind Kealan het wel leuk om te gaan freerunnen, wat hij veel deed in Arnhem. Dit is dan ook de enige moment dat men beseft dat Kealan sterker is dan dat men denkt. Kealan haalt dan ook de meest gevaarlijkste stunts uit en zal dan ook niet stoppen tot zijn stunt gelukt is.

    'I'm not here to be average..
    i'm here to be awesome.'

    Innerlijk:
    Kealan is een eerlijke, oprechte jongen om te zien, die zeker niet bang is om een praatje te maken. De jongen kan dan ook vrijwel met iedereen een leuk gesprek voeren, zonder daar moeite voor te doen. Meestal weet hij mensen wel weg te laten smelten met zijn kaarsrechte witte tanden, die goed zichtbaar zijn als hij lacht. Ondanks deze lieve lach en positieve eigenschappen, houd Kealan er enorm van om kattenkwaad uit te halen. Hij zal dan ook de eerste zijn die op iemand een prank zou uitvoeren, zonder bang te zijn om betrapt te worden. Kealan denkt namelijk totaal niet na voordat hij iets doet. Hij is redelijk roekeloos, maar ook zeker naïef ingelegd. Hij vertrouwd mensen dan ook blindelings en ziet totaal niet de reden waarom iemand tegen hem zou liegen, waardoor de jongen makkelijk voor het karretje te spannen is. Sommige ezels weten zich namelijk wel twee keer tegen dezelfde steen te raken. Echter zorgt deze feit dat de jongen nogal onzeker is, omdat hij bewust is dat hij niet de slimste is en makkelijk te manipuleren is. Enkel zorgt zijn impulsiviteit ervoor dat hij op het moment wanneer het gebeurt, totaal niet er aan denkt en iets uitvoert zonder te stoppen. Dit is echter enkel bij praktische vaardigheden en niet met theoretische. De jongen is dan een gemiddelde leerling, die zeker zijn best moet doen bij de lessen wilt hij overgaan. Kealan is meer van het aanpakken dan uit boeken leren. Boeken maken hem dan ook redelijk neurotisch waardoor hij deze voorwerpen altijd probeert te vermijden.
    Kealan is behoorlijk in your face. What you see is what you get. Dit is behoorlijk tegenstrijdig met zijn onzekerheid, maar de jongen weet zijn inwendige rem niet te vinden. Als hij iets vind zal hij dit zeker kenbaar maken en waar nodig is overdrijven. Kealan heeft een enorm gevoel voor drama. Het is een eigenschap wat totaal niet te verbergen valt. Het zal dan ook niet de eerste keer zijn dat Kealan een dramaqueen genoemd kan worden, maar hijzelf stoort zich daar niet aan. Naast deze – lichtelijk – vrouwelijke eigenschap, is Kealan enorm ijdel. Echter volgt de jongen dan niet de laatste mode; maar bezit hij wel een oog voor detail en zal nooit - naar zijn mening - voor paal lopen met zijn excentrieke kledingkeuze. Hij kan dan ook uren voor de spiegel staan zonder zich te vervelen en als hij naar de kapper gaan; hebben zij een dagtaak om zijn haar perfect de perfecte coupe te zetten en te kleuren.
    Toch is de jongen niet bang om vuil te raken. De jongen rent zo de weiland in, voor iemand hem tegen kan houden, om er vervolgens uit te springen als een moddervarken.


    Geschiedenis:
    Bijna achttien jaar geleden is Kealan geboren in Arnhem, wat zich in Gelderland bevind. Zijn moeder was redelijk jong toen ze Kealan kreeg, namelijk achttien. Haar vader was dan ook niet veel ouder met zijn negentien jarige leeftijd, waardoor Kealan opvoeden niet altijd even makkelijk was. Toch hebben ze het beste voor de kleine dreumes voor gehad en is Kealan zijn vader direct gaan werken toen hij zijn diploma op het HAVO wist te behalen. Zijn moeder kon vanwege de zwangerschap en de slechte steun van haar ouders haar opleiding helaas niet afmaken. Niet dat dit echt nodig was als huis mama. Kealan weet dan ook niet beter dan het feit dat zijn moeder huis mama is en zijn vader knokt om geld op de plank te krijgen. Hij wilt dan ook niet dat Kealans moeder gaat werken omdat hij voor het geld in huis wilt zorgen. Hiermee probeert Kealans vader zichzelf nog steeds te bewijzen aan de vader van zijn vrouw dat hij wel degelijk goed genoeg voor haar is; hoewel de vader van zijn vrouw allang niet meer in beeld heeft.
    Kealan heeft niet een bijzonder jeugd gehad naast het feit dat hij zijn vader vrij weinig ziet. Hij heeft het weliswaar niet breed thuis, maar heeft wel twee liefhebbende ouders die hij voor niemand in zou willen ruilen. Hij kan dan ook alles bij ze kwijt, zonder dat ze oordelen. Dit komt waarschijnlijk omdat zijn ouders nog redelijk jong zijn en zelf nog weten hoe het was om jong en roekeloos te zijn.
    Toen Kealan samen met de jongen gingen verhuizen naar Amsterdam in zijn tweede leerjaar voor beter arbeidsomstandigheden, hebben ze twee kleine toevoegingen aan hun gezin genomen namelijk de twee rode katers genaamd Tom en Teun. Kealan houdt zielsveel van beide beestjes en werkt dan ook het nodige zwart om ze goed te kunnen blijven verzorgen.


    Relaties:

    •


    Extra:
    • Kealan rookt en drinkt met een grote maten. De jongen is dan ook niet bang om iets sterkers te gebruiken.
    • Kealan heeft zijn poes; Gingerbread mee genomen om bij hem te blijven in New York.
    • Kealans grootste idolen in zijn leven zijn; Cher, Beyonce, Lady Gaga, Rihanna en Ariana Grande.

    • Likes: Candy, Cigarettes, Alcohol, Sunsets, Rainbows, Kisses on Forehead, Sitting on People Laps, Music, Dancing in the Rain, Parties, Cuddles, Cats, Dogs any kind of animals, Strawberries, Pizza and Milkshakes.
    • Dislikes: Cold (but it is approved when it gets someone to hug him), Traffic, LGBT+ Haters, Fake People, Periods, Splinters, Black Coffee, Mondays, Spiders or any other incests, bad hair day and old clothes.


    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 19:18 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jaqueline Lenthe de Ruyter
    Aka Sjaak











    Leeftijd
    17. Ze is 13 December jarig.

    Afkomst
    Nederlands

    Klas
    V6A, Sjaak is opzich een ijverige leerling geweest en
    heeft VWO 6 in een streep gehaald. In de loop van VWO
    5 ging het echter minder goed met Sjaak. Door de komst
    van haar stiefvader is ze rebels gedrag gaan tonen en
    daarom gooit ze nu overal met de pet naar.
    ~amsterdam zuid-oost~

    Status
    "De zwangere"
    Sjaak is 25 weken zwanger

    Quote
    "Maak je leven zo bijzonder, dat zeemeerminnen moeite hebben om het te geloven"

    Innerlijk
    Sjaak is kort gezegd, Naïef. Ze denkt niet na
    bij wat ze doet. Dat zorgt ervoor dat ze veel
    impusieve dingen doet en paslater doorheeft
    wat ze heeft gedaan. Sjaak is een vrolijk meisje,
    maar heeft schijt aan alles. Het liefst hangt ze
    de hele dag op straat met een sigaret aan haar
    lippen. Een feestje missen is voor haar geen optie.
    Ze is het nieuwsgierig en wil overal bij zijn.
    Tegenover school is Sjaak ongemotiveerd. Ze heeft
    kort gezegd gewoon geen zin. Ze is zat van
    zeurende leraren. Ook is mevrouw niet op haar
    mondje gevallen. Ze zegt wat ze vind en denkt en kan
    af en toe bot uit de hoek komen. Excuses aanbieden
    vind ze dan ook moeilijk, omdat wat ze zegt ze dat
    meent. Al is dat niet altijd even lief. Sjaak is een open
    boek en vind het niet erg om nieuwe mensen te
    ontmoeten. Ze heeft ook graag mensen om haar
    heen en maakt snel vrienden. Sjaak vind het leuk om
    gekke dingen te doen en schaamt zich niet snel in het
    openbaar. Een beetje aandacht vind ze altijd wel leuk.

    Uiterlijk
    Lichaamstype: Ze was altijd slank, nu heeft ze een
    zwanger buikje. Een mooi bolletje aan de voorkant
    lengte: 1.67
    Huidskleur • Blank
    Figuur • Zwanger
    Tatoeages • Geen
    Piercings • Geen

    Haren
    Haarkleur • Bruin
    Haarlengte • Tot net over haar schouders
    Haarstijl • stijl

    Gezicht
    Ogen • bruin
    Bril of lenzen • geen
    Neus • kabouterneusje
    Lippen • bovenlip iets dunner dan onderlip

    Extra

    Rechtshandig


    Geschiedenis en Familie
    Sjaak is opgegroeid bij haar alleenstaande
    tienermoeder. Ze heeft samen met haar moeder
    in verschillende opvangcentra's gewoond
    totdat haar moeder een nieuwe vriend vond.
    Helaas konden hij en Sjaak niet goed overweg,
    waardoor Sjaak nu grotendeels uit huis leeft.

    Relaties

    Mo: One night stand. Vader van de baby.
    Vrienden: Dries en Kealan
    Rest is nog open

    Favorieten
    Eten • Spaghetti
    Drinken • Multivitamine
    Snack • Chocola
    Seizoen • Lente
    Film/serie • Once Upon A Time
    Lied • Faded- Alan Walker
    Dier • Panda
    Kleur • Groen

    Extra
    Verslavingen • Roken
    Seksualiteit • Hetero
    Angsten • Spinnen
    Talen • Nederlands en klein beetje Engels

    25 weken zwanger

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 20:27 ]


    ~My Mind Is Free~

    oops

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 20:27 ]


    ~My Mind Is Free~