• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah
    Syoxisia ~ Demi - Callen
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Callen (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:03 ]


    El Diablo.

    Oh god, awkward.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, ik ben er even vanuit gegaan in mijn post dat Juliana en Elijah ook mee doen met het potje dare. Dus mochten jullie dat niet willen dan past ik mijn post wel aan haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oké, ik ben er even vanuit gegaan in mijn post dat Juliana en Elijah ook mee doen met het potje dare. Dus mochten jullie dat niet willen dan past ik mijn post wel aan haha


    Ooh ja Elijah zou zich wel mee laten sleuren. Hoewel hij misschien nog wel wat te nuchter is.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zal morgenochtend reageren


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zal morgenavond ook Grayson weer langs brengen c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ooh ja Elijah zou zich wel mee laten sleuren. Hoewel hij misschien nog wel wat te nuchter is.


    Cas zorgt wel dat haar beste vriend te veel drinkt, Cas is daar een ster in, vooral denk ik als ze doorkrijgt wat Sarah van plan is :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ooh ja Elijah zou zich wel mee laten sleuren. Hoewel hij misschien nog wel wat te nuchter is.


    Dan moet Seb maar even shotjes uit delen voor Elijah de dare uitvoert (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:26 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Dan moet Seb maar even shotjes uit delen voor Elijah de dare uitvoert (;


    Sounds like a plan. ;)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    iemand voor Asher? :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    iemand voor Asher? :x


    Grayson komt remember c; maar ik post hem pas morgen als ik thuis ben :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Grayson komt remember c; maar ik post hem pas morgen als ik thuis ben :x


    Oh oki c': ik heb een slecht geheugen ahahh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Asher mag zich ook altijd mij Jake en Ellie voegen van mij, Ellie zou hij moeten kennen van het cheerleading team denk ik? Het andere groepje met Cas mag ook, maar ik denk dat dat al een beetje druk is met vijf -

    Ook, chloe, ik dacht, wat als we zeg maar twee of drie mensen per post ronde een dare laten doen? Dat je bijvoorbeeld in je post verwerkt met mijn toestemming dat Cas schreeuwt dat ze wil dat Juliana 'I kissed a girl' zingt of dat Sebastian het eerst volgende meisje haar dat voorbij loopt haar nummer vraagt ofzo :3 Dan zit het tempo er ook wat mee in d:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Asher mag zich ook altijd mij Jake en Ellie voegen van mij, Ellie zou hij moeten kennen van het cheerleading team denk ik? Het andere groepje met Cas mag ook, maar ik denk dat dat al een beetje druk is met vijf -

    Ook, chloe, ik dacht, wat als we zeg maar twee of drie mensen per post ronde een dare laten doen? Dat je bijvoorbeeld in je post verwerkt met mijn toestemming dat Cas schreeuwt dat ze wil dat Juliana 'I kissed a girl' zingt of dat Sebastian het eerst volgende meisje haar dat voorbij loopt haar nummer vraagt ofzo :3 Dan zit het tempo er ook wat mee in d:


    That's fine by me! Wat mag het zijn voor Cassie?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    That's fine by me! Wat mag het zijn voor Cassie?


    Cassie maakt een half dronken wijs beweging naar Sebas en oppert dat hij het nummer van het eerst volgende voorbijgaande persoon moet vragen, ook als dat een jongen is


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Asher mag zich ook altijd mij Jake en Ellie voegen van mij, Ellie zou hij moeten kennen van het cheerleading team denk ik? Het andere groepje met Cas mag ook, maar ik denk dat dat al een beetje druk is met vijf -

    Ook, chloe, ik dacht, wat als we zeg maar twee of drie mensen per post ronde een dare laten doen? Dat je bijvoorbeeld in je post verwerkt met mijn toestemming dat Cas schreeuwt dat ze wil dat Juliana 'I kissed a girl' zingt of dat Sebastian het eerst volgende meisje haar dat voorbij loopt haar nummer vraagt ofzo :3 Dan zit het tempo er ook wat mee in d:


    Ik had denk ik ergens in 1 van mijn posts wat gezet over dat hij per ongelijk tegen Jake was aangelopen, maar dan snel richting the bathroom ging haha :') nu hangt hij ergens aan de bar haha c: als je hem in je post wilt verwerken mag dat best van mij al zal hij dan gauw weggekaapt worden door Grayson hahaha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH