• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah
    Syoxisia ~ Demi - Callen
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Callen (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 13:03 ]


    El Diablo.

    Zusak schreef:
    Ik snap er nu al helemaal niks meer van xd


    W'ddup?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik dacht dat het onweer enkel te horen was wanneer je bij de ingang/uitgang stond en de deuren op waren, van wat Denise zei, maar in Grays post horen ze het in de wc al?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik dacht dat het onweer enkel te horen was wanneer je bij de ingang/uitgang stond en de deuren op waren, van wat Denise zei, maar in Grays post horen ze het in de wc al?


    Whatever yolo. Xd Denise heeft het zelf al gelezen en zij had geen klachten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik had Denise juist gevraagd een bericht er over te plaatsen in het topic zodat het niet bij de helft wel onweren te horen is en bij de andere helft... Maar goed, als het niet uitmaakt dat de rpg niet klopt, dan toch niet :') ik vind het alleen zelf nogal onhandig gezien Isa ook als de dood voor onweer is


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irreplaceable went LJGibbs :3


    all because i liked a girl

    Zusak schreef:
    Wat zouden jullie er van vinden als de onweer in zou slaan in de club em daardoor de stroom uitvalt?

    Kunnen we dan niet gewoon dit doen haha als toch iedereen het hoort


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dus vanaf nu is het te horen in de club? :3 okay, that is absolutely great, let's stick to that plan?

    We're not going to let this die are we?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maar ehm gaat het groepje dat de dares aan het doen is dan door of whats the plan?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik denk dat het wat langzamer gaat doordat mensen in grotere groepen gesprekken hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    Maar ehm gaat het groepje dat de dares aan het doen is dan door of whats the plan?



    I think so? Ik bedoel, geen angst voor onweer toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)


    I think so? Ik bedoel, geen angst voor onweer toch?


    Ja maar als het licht ook uitvalt.. Dan is het wel heel erg donker x'd


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zou voorstellen eerst gewoon onweer te doen, en later pas dat het licht uitvalt, gezien het feest nog niet heel lang bezig is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Of ze moeten kaarsjes gaan uitdelen en zeggen dat de storm buiten zo erg is dat ze niet weg mogen? Sleepover at the party ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik had even over se stroomuitval/blikseminslag heen gelezen :x hahaha, so nvm me, nja, ze kunnen doorgaan tot de stroom uitvalt haha, en daarna zien we wel?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    Ik had even over se stroomuitval/blikseminslag heen gelezen :x hahaha, so nvm me, nja, ze kunnen doorgaan tot de stroom uitvalt haha, en daarna zien we wel?

    ik post hopelijk vanavond met sebas, had een drukke donderdag en vrijdag aangezien het de dagen voor de herfstvakantie waren, maar probeer vanavond tijd te maken

    Maar moet ik dan al in Sebas post verwerken dat de stroom uitvalt door de bliksem of gewoon het potje dare door laten gaan en dat er nog niks gebeurd?

    edit: ik las over het bericht van zusak heen met dat het feest nog maar net aan de gang was, dus dan is er nog niks aan de hand zometeen

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:51 ]


    take risks