• Oke, ik heb een shitload aan spullen besteld op Wish, oops. :'D
    Het was de bedoeling een steampunk outfit samen te stellen, maaaaaaaaar papa gooide mijn plannen in de war en nu wordt het gewoon een leuke outfit met een steampunk tintje? :'D

    Ik heb al twee witte hoeden gekocht waarvan ik er eentje bruin ga maken, en daar komt de bril (goggle) op. Ook heb ik inmiddels tandwieltjes en sleutels besteld die ik op mijn hoed wil doen en aan mijn rok wil maken.

    Sorry voor de slechte foto's, mijn camera is prut, hahaha. :')


    Wat hebben jullie voor het laatst besteld? ^^


    Ketting:


    Bril:


    Blouse, corset, rok:


    Parasol:




    Jack:


    Handschoenen (wit):



    Laarzen:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 16:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You pretty. :$


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Coowl! Mijn laatste bestelling is een pruik voor mijn komende cosplay (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nice!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Laatste bestelling weet ik niet, maar mijn volgende weet ik al wel; ik bestel dit weekend eindelijk mijn Abstergo cap van Assassin's Creed. ^^'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Die bril. :'D (cool) Ziet er allemaal gaaf uit!

    Mijn laatste bestelling was een gepersonaliseerd verjaardagskaartje. Die mocht je helemaal zelf ontwerpen. (En het was gratis, want ik kreeg het als klantencadeau van Albert Heijn. (krul)) Het duurt nog wel even voordat mijn broer verjaart, maar een leuk verjaardagskaartje is in ieder geval dan al geregeld. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    @Manon
    Nahw, thank you! <3

    @Lisa
    Oeh, wat wordt je volgende cosplay? ^^

    @Sharon
    Thanks! c:

    @Shania
    Oeh gaaf!

    @Bianca
    JA DIE BRIL! IKR! :'D
    Maar oeh wat leuk! c: Je broer zal er vast blij mee zijn! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Superleuk!

    Ik heb gisteren een kleurboek besteld, disney op nummer kleuren. Ik hoop dat ik hem snel binnen heb ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow, zitten echt wel leuke dingen tussen! Vooral die rok vind ik leuk, zoiets wil ik ook nog hebben voor mn hobbit cosplay :')

    Verder heb ik zelf een ps4 stand besteld, 3 armbandjes van League of Legends en een coversticker voor mn ps4 van Bloodborne.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sigil schreef:
    Superleuk!

    Ik heb gisteren een kleurboek besteld, disney op nummer kleuren. Ik hoop dat ik hem snel binnen heb ^^


    Oeh leuk! Ik hoop met je mee! (:

    Bloodborne schreef:
    Wow, zitten echt wel leuke dingen tussen! Vooral die rok vind ik leuk, zoiets wil ik ook nog hebben voor mn hobbit cosplay :')

    Verder heb ik zelf een ps4 stand besteld, 3 armbandjes van League of Legends en een coversticker voor mn ps4 van Bloodborne.


    Thank you! c: Hobbit cosplay! Klinkt geweldig! ;O

    En sounds good, al het andere dat je besteld hebt! ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 15:08 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Manon
    Nahw, thank you! <3

    @Lisa
    Oeh, wat wordt je volgende cosplay? ^^

    @Sharon
    Thanks! c:

    @Shania
    Oeh gaaf!

    @Bianca
    JA DIE BRIL! IKR! :'D
    Maar oeh wat leuk! c: Je broer zal er vast blij mee zijn! ^^

    Azula van Avatar! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauw! Wat gaaf. Zelf vind ik die stijl ook wel awesome, maar ik heb én geen geld en ik denk dat het niet bij me past.
    Mijn aankopen? Ik heb een lingeriesetje besteld ;3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 15:25 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind die ketting zo vet *.*
    En hoezo gooide je papa roet in het eten? Het was toch dat als je een outfit goed kon combineren, dan mocht je iets


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    Ik vind die ketting + die handschoenen zo vet *.*
    En hoezo gooide je papa roet in het eten? Het was toch dat als je een outfit goed kon combineren, dan mocht je iets


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Lisa
    Gaaaf!

    @Erieka
    Naja dunno. Misschien ben je er gewoon niet aan gewend en vind je daarom dat het je niet staat? Hoewel het je natuurlijk inderdaad niet kan staan, maar dat kan ik vanaf hier niet bepalen, hahaha.
    Maar leuk verder! (:

    @Kim
    Thaaanks c:
    Naja ik had eigenlijk hele andere plannen dus qua wat ik wilde gaan bestellen. Maar steeds keurde hij het af. Dus dit is het geworden maar als ik het vergelijk met al die steampunk dingen is dit niet écht steampunk. Maar ik ga er verandering in brengen door het aan te passen! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het blijft zo nice Yo!

    Mijn laatste bestelling is vandaag aangekomen en is voor de volgende Cosplay c:


    Happy Birthday my Potter!