• Oke, ik heb een shitload aan spullen besteld op Wish, oops. :'D
    Het was de bedoeling een steampunk outfit samen te stellen, maaaaaaaaar papa gooide mijn plannen in de war en nu wordt het gewoon een leuke outfit met een steampunk tintje? :'D

    Ik heb al twee witte hoeden gekocht waarvan ik er eentje bruin ga maken, en daar komt de bril (goggle) op. Ook heb ik inmiddels tandwieltjes en sleutels besteld die ik op mijn hoed wil doen en aan mijn rok wil maken.

    Sorry voor de slechte foto's, mijn camera is prut, hahaha. :')


    Wat hebben jullie voor het laatst besteld? ^^


    Ketting:


    Bril:


    Blouse, corset, rok:


    Parasol:




    Jack:


    Handschoenen (wit):



    Laarzen:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 16:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Devinsport schreef:
    Het blijft zo nice Yo!

    Mijn laatste bestelling is vandaag aangekomen en is voor de volgende Cosplay c:



    JE GAAT JEZELF NIET KAALSCHEREN OM OP AANG TE GAAN LIJKEN HOOR! IK VERIED HET! :Y)
    Ghehe oke, je zult jezelf vast niet kaalscheren denk ik eigenlijk. Maar ik wilde het toch even roepen, want het kwam direct in me op toen ik je foto zag.

    But I like it! :Y)
    Damnit, ik zeg veelste vaak de laatste tijd ''I like it!''. Ik moest maar eens een keer DiNozzo gaan cosplayen lol. Geen idee hoe maar sshhh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    JE GAAT JEZELF NIET KAALSCHEREN OM OP AANG TE GAAN LIJKEN HOOR! IK VERIED HET! :Y)
    Ghehe oke, je zult jezelf vast niet kaalscheren denk ik eigenlijk. Maar ik wilde het toch even roepen, want het kwam direct in me op toen ik je foto zag.

    But I like it! :Y)
    Damnit, ik zeg veelste vaak de laatste tijd ''I like it!''. Ik moest maar eens een keer DiNozzo gaan cosplayen lol. Geen idee hoe maar sshhh.


    Haha nee ik ga het vet cool opsteken en ik heb van hetzelfde spul ook haargel spul zodat ik de pijl door kan laten lopen in mijn haar c; Oh en het is glow in the dark dus als ik de zaterdag met Elfia Haarzuilens lekker in de zon heb gelopen, zou het 's avonds licht moeten geven alsof ik in avatar trans ben (wbw)

    Omfg you should 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Haha nee ik ga het vet cool opsteken en ik heb van hetzelfde spul ook haargel spul zodat ik de pijl door kan laten lopen in mijn haar c; Oh en het is glow in the dark dus als ik de zaterdag met Elfia Haarzuilens lekker in de zon heb gelopen, zou het 's avonds licht moeten geven alsof ik in avatar trans ben (wbw)

    Omfg you should 0.0


    Omg gaaaf! Zeker weten dat ik met je op de foto wil bij Elfia Haarzuilens! :Y)

    I knooooow. But how? Het pak is wel te regelen. MAAR IK HEB ZIJN GEZICHT NIET EN HOE THE DINGES MOET IK DAT HAAR DOEN? D: Pruik? Ik kan op Wish kijken of ze een pruik hebben? EN DAN EEN NCIS NAAMBORDJE! Dan kan men me tenminste herkennen lol. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my god, superleuke spullen! Vooral de ketting, korset, parasol en het jack vind ik geweldig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Oh my god, superleuke spullen! Vooral de ketting, korset, parasol en het jack vind ik geweldig.


    Thank you! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DIE BRIL IS ZO MEGA GAAF

    omg steampunk is zooooo vet


    Mijn laatste bestelling is een boek van De Correspondent dat gister geleverd is. Ik ben er zoooo blij mee, moet er nog in beginnen maar dat maakt niet uit, ben er nu al heel blij mee


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    DIE BRIL IS ZO MEGA GAAF

    omg steampunk is zooooo vet


    Mijn laatste bestelling is een boek van De Correspondent dat gister geleverd is. Ik ben er zoooo blij mee, moet er nog in beginnen maar dat maakt niet uit, ben er nu al heel blij mee


    THANK YOU!
    Jaaaaaa Steampunk is echt onwijs gaaf!

    Ah een boek. Altijd goed. :Y) Veel leesplezier! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry voor de bump, maar mijn laarzen zijn ein-de-lijk binnen! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een mooie laarzen!

    Ik heb zelf dingen besteld op Aliexpress, maar ze zijn nog steeds niet binnen. Ik ben niet echt goed met wachten. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mentys schreef:
    Laatste bestelling weet ik niet, maar mijn volgende weet ik al wel; ik bestel dit weekend eindelijk mijn Abstergo cap van Assassin's Creed. ^^'

    steals your cap

    Ahh, de foto's doen het niet D:


    I live for the applause, you will die for it.