• Before



    After




    Ik ben er zo blij mee!

    Het is voor mij een hele stap geweest om mijn pony op deze manier te laten knippen. Ik wist echt niet wat ik moest doen, want ik werd heel desperate van mijn pony, omdat deze niet meer wilde doen wat ik wilde.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 16:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks everyone c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je ziet er echt heel leuk uit!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hoeveel kostte dat ongeveer?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Hoeveel kostte dat ongeveer?


    Uh. Het heeft mij 78 euro gekost ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Uh. Het heeft mij 78 euro gekost ^^

    Alleen de verf?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Alleen de verf?

    Nee, met knippen en al het andere dat een normale knipbeurt vergt

    Dus mijn pakket was;
    Eerst helemaal verven, toen ontkleuren (dat zat er niet super lang in, waardoor ik nu dus deze kleur heb) en toen knippen, drogen etc.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 14:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Nee, met knippen en al het andere dat een normale knipbeurt vergt

    Dus mijn pakket was;
    Eerst helemaal verven, toen ontkleuren (dat zat er niet super lang in, waardoor ik nu dus deze kleur heb) en toen knippen, drogen etc.

    Oooke. Ik had het even opgezocht en ik kom echt op bedragen achter van rond de 90 euro. Lang haar is natuurlijk duurder.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Oooke. Ik had het even opgezocht en ik kom echt op bedragen achter van rond de 90 euro. Lang haar is natuurlijk duurder.


    Nee hoor, bij mijn kapper niet xd
    Bij mijn kapper is het gewoon de verfprijs en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeji schreef:
    (...)
    Oooke. Ik had het even opgezocht en ik kom echt op bedragen achter van rond de 90 euro. Lang haar is natuurlijk duurder.


    Ik heb mijn haar een keer ietsje bij laten knippen, bleken en laten behandelen met anti-geel zooi. Alles om dat zilveren haar te krijgen en ik zat tegen 90 aan terwijl ik kort haar heb :'3


    26 - 02 - '16

    Mensen jullie kapper is echt duur o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Uh. Het heeft mij 78 euro gekost ^^


    GA naar club kappers in de Purmer noord. Dat is 35 euro.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    GA naar club kappers in de Purmer noord. Dat is 35 euro.


    Ik zit bij Club kappers op Gildeplein. Daar is kleuren, wassen, knippen, drogen 35,-
    Maar ik had ook nog ontkleuren en dat is 2,50 per folie.
    Sowieso is dat mijn vaste kapper, want alleen Denise weet hoe ze mij moet knippen.

    Geloof dat we het over dezelfde hebben.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 15:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    GA naar club kappers in de Purmer noord. Dat is 35 euro.


    Dan ben ik nog meer aan reiskosten kwijt dan aan die kapper, lol.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Dan ben ik nog meer aan reiskosten kwijt dan aan die kapper, lol.

    Ik wilde het net zeggen :'D Er zitten hier alleen maar dure kappers. Ik kwam eens om alleen bij te knippen en zonder dat ik het wist, gooiden ze er het hele zooitje bij waardoor ik uitkwam op 70 euro.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Ik wilde het net zeggen :'D Er zitten hier alleen maar dure kappers. Ik kwam eens om alleen bij te knippen en zonder dat ik het wist, gooiden ze er het hele zooitje bij waardoor ik uitkwam op 70 euro.


    Hier ook hoor. Ben al eens 100 euro aan de kapper kwijt geweest doordat ze eerst een kleur hadden gedaan die niet goed pakte. :/


    26 - 02 - '16