• Wie gaat er allemaal wat leuks doen vandaag op Koningsdag?
    Hoe vieren jullie deze dag?

    Ikzelf heb een fancy oranje tshirt, haarstiek en sjaal. Ik ga rond 3 uur in de stad met vrienden een rondje lopen en wat muziek luisteren en daarna een hapje eten en biertjes drinken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou in eerste instantie naar Amersfoort gaan met een vriendin, maar dat ging helaas niet door. Dus nu zit ik thuis lekker op de bank te kijken naar de optocht daar.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hargrove schreef:
    Ik zou in eerste instantie naar Amersfoort gaan met een vriendin, maar dat ging helaas niet door. Dus nu zit ik thuis lekker op de bank te kijken naar de optocht daar.


    Ook lekker. Ik ben ook aan het kijken. Strakjes tompoucen eten en dan de stad in

    En wat zijn het toch 3 prachtige meiden :)

    [ bericht aangepast op 27 april 2019 - 11:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga met mijn moeder boodschappen doen, haha. Dat moet ook gebeuren, maar we hebben vlakbij een winkelstraat en daar is altijd een markt vol mensen die proberen om hun spullen te verkopen, dus daar gaan we ook even naar toe om te kijken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ben werken deze Koningsdag. Gister vroeg er een man wat ik tijdens koningsnacht deed. Ik antwoordde dat ik ging slapen.

    Ik vind koningsdag echt niks aan. Dus ik vier het niet. Ik heb het niet zo op ons koningshuis. Het zit er een beetje mooi te zitten maar uiteindelijk kost het ons alleen maar klauwen met geld.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb net de hele live-uitzending bekeken en weer genoten. Verder doe ik eigenlijk nooit wat speciaals tijdens Koningsdag. Het is nu ook vrij koud buiten dus om naar de vrijmarkt te gaan heb ik geen zin in. :') Ik vind het in ieder geval elk jaar leuk om de familie te zien en te bedenken hoe normaal ze zich eigenlijk gedragen in vergelijking met andere koninklijke families op de wereld. En well, we hebben gewoon een heel erg leuke koninklijke familie die altijd meedoen. ^^ Ik vind het koningshuis wél heel erg leuk en het is nog altijd zeer belangrijk voor ons land.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ook lekker. Ik ben ook aan het kijken. Strakjes tompoucen eten en dan de stad in

    En wat zijn het toch 3 prachtige meiden :)


    Het zijn ontzettend prachtige meiden. Ik vind ons koningshuis sowieso heel down to earth in vergelijking met andere koningshuizen en het blijft mooi om te zien dat ze op een dag als deze ook gewoon mee doen met de verschillende activiteiten die er zijn in de stad waar ze zijn.
    Normaal gesproken 'vier' ik het wel: naar een grote(re) stad toe en daar gewoon gezellig biertjes drinken op verschrikkelijke maar gezellig muziek ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik woon in Amersfoort en speel ook bij het Amersfoorts Jeugd Orkest, dus ik zat vandaag de halve dag in bittere kou in een tent te wachten op de koning haha, maar die paar minuten waren het zeker waard en de nos en alle filmpjes zijn heel mooi! Was heel leuk om aan mee te mogen werken! Jammer dat het zo koud was, maar ja, daar is niks aan te doen helaas.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ik woon in Amersfoort en speel ook bij het Amersfoorts Jeugd Orkest, dus ik zat vandaag de halve dag in bittere kou in een tent te wachten op de koning haha, maar die paar minuten waren het zeker waard en de nos en alle filmpjes zijn heel mooi! Was heel leuk om aan mee te mogen werken! Jammer dat het zo koud was, maar ja, daar is niks aan te doen helaas.

    Super gaaf zeg!!!

    Ik ben net thuis. Rondje vrijmarkt teveel onzin voor scouting gekocht. Toen gezellig biertjes op en gegeten. Daarna de kroegen in en teveel bier op haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HAHAHA ok ik heb de hele dag gewerkt op koningsdag xD wie had nog meer dezelfde lame activiteit? hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb gisteren de vrijmarkt in Amsterdam Oud-Zuid afgelopen. Het weer viel me uiteindelijk heel erg mee.
    In vergelijking met voorgaande jaren heb ik dit jaar niks gekocht.

    [ bericht aangepast op 28 april 2019 - 13:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gisteren ben ik s'ochtends naar de vrijmarkt in de buurt geweest, maar door het slechte weer waren er amper kramen. De opbrengst viel tegen, en uiteindelijk hebben we meer geld uitgegeven aan de loempiakraam die daar straat dan aan het kopen van spullen...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik ben naar de vrijmarkt geweest en ondanks het weer was het toch gezellig druk en ben ik goed geslaagd!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one