• Hooverphonic! :Y)

    Ja, het moest er toch van komen... Eindelijk kwam Hooverphonic, een Belgische band waar mijn username dus ook vandaan komt naar Nederland! ^^
    EN HET WAS HET ZOOO WAARD *fangirling*
    Het was super chill, want we hadden gewoon freaking zitplaatsen, en hoewel ik liever sta tijdens een concert is zitten voor de verandering ook best wel fijn. (want: rugpijn). Ik zat vooraan en heb zowel de playlist als handtekeningen weten te scoren. ^^ Ik had echt niet verwacht dat ze live zo goed waren.
    Ziehierrr mijn foto's en filmpjes!









    (btw vet stom, ik wilde hem helemaal filmen maar mijn geheugen was vol -__-)

    Wat was jullie laatste concert/gaat iemand hier binnenkort nog naar een concert? (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2016 - 23:43 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh wat fijn! ^^

    Mijn laatste concert was Simple Plan. :)


    -> Heb even je Youtube-filmpjes in quotecodes gezet. Anders was je topic wat ontregeld.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 23:45 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh, dankjewel! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat leuk!! Mijn laatste concert was zo'n 3 jaar geleden, hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Jesus, ik dacht dat je je username had veranderd. Got a little scared tho, maar dat's echt leuk. Hooverphonic is zalig.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 10:19 ]


    Heaven is a place that we all have