• AHAVAH • LEAH





    Allerliefste Leah,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag is de dag dat je officieel als volwaardige puber wordt gezien en je brommer dan eindelijk onder het stof vandaan mag plukken. Maak er een hele hele hele toffe dag van, en eet niet te veel taart alsjeblieft, want daar word je misselijk van. Van teveel pepernoten trouwens ook. Anyway, krijg maar veel cadeautjes en felicitaties en vergeet vooral niet van de dag te genieten, want je wordt maar één keer in je leven zestien!
    (cat)


    I’M HUGGING YOU IN MY MIND RIGHT NOW







    Over taart gesproken, hier is een… what the fuck is dit voor een beest? Een cavia? Een hamster? Anyway, hij eet taart. Enjoy. :Y)


    Heey Leah
    Even een berichtje voor je verjaardag. Ik weet niet meer hoe we elkaar leren kennen hebben, maar ik weet wel wat een goede vriendin jij bent. We praten ook wel niet zo veel, maar ik kan altijd bij jou terecht en jij kan ook wel eens at random een berichtje sturen naar en dat vind ik meer dan fijn om te ontvangen. Hoop dan ook van harte dat je een leuke dag zult hebben en HEPPIE BEURDDEEI ^^
    Dikke verjaardagskussen
    Xanthe


    Leah! Gefeliciflapappelaardbeislagroomtaart! (A)

    Hehe, solly, dat moest er even uit.:Y) Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen! Niet alleen voor de onozelheden en het pestgedrag, maar ook voor de serieuze gesprekken en lieve woorden. We moeten nodig nog eens meeten trouwens!
    Nog vele jaren!
    Groetjes,
    Jarne

    [ bericht aangepast op 30 sep 2016 - 9:07 ]


    oi, suzy

    Gefeliciteeerd!! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciteerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awh, dankjulliewel allemaal! Dit maakt mijn dag echt in één klap goed. <3 Zo hard bedankt!

    Devinsport schreef:
    Oeh hamsters

    GEFELICITEERD Leah! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt, want zo'n topper als jij verdient dat zeker *O**O**O*

    En nu wil ik een hamster


    Je bent echt veel te lief. c: Dankjewel!

    Mignon schreef:
    Gefeliciteerd! *O* Ik hoop dat je net zo'n mooie dag mag hebben als die hamster op dat gifje vermoedelijk heeft. (bloos)


    Awwwh, dankjewel! Die hamster zal inderdaad wel gelukkig zijn, hahaha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gelukkige verjaardag! *O*


    What would Emma do?