• Oké dus, hoi iedereen,
    Op dit moment ben ik op citytrip in Londen en vandaag was ik aan het wandelen met mijn familie in een vrij rustige straat. Maar plots fietst daar Harry Styles voorbij, met een beanie op en op zo’n modulaire fiets. Hij was ons al vrij snel gepasseerd, dis tegen dat ik het echt besefte was ie al weer weg (‘: Een One Direction fan ben ik nooit echt geweest, maar ik vond het best wel grappig en bijzonder dat hij zomaar voorbij kwam fietsen, haha.
    Nu ja, erg nuttig is dit topic niet, maar ik wilde het gewoon even delen. Om het toch nog wat interessanter te maken, ben jij ooit al een bekend persoon zomaar tegengekomen op straat? En zijn jullie ooit al in Londen geweest? Zo ja, wat vonden jullie ervan? ^^

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:21 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben 2 jaar geleden in Londen geweest en ik vond het vreselijk. Je kon nergens fatsoenlijk dineren en overal was het veel te druk om nog te lopen. Ik ga er voorlopig niet meer naartoe.

    O, en we zijn wel eens Guido Weijers tegengekomen op de Amsterdamse grachten.


    oi, suzy

    Wow. Dat moet zeker een apart moment geweest zijn. Foto gemaakt? of fietste hij daarvoor te snel? ^^

    En nee, nog nooit een bekend persoon tegengekomen. Ik denk dat ik er ook straal langs zou kijken trouwens.


    What worries you, masters you.

    Haha, Ibrahim Afellay zat een keer in dezelfde tent wat te eten als ik.

    Londen vond ik.. wel oké. Ben er nu twee keer geweest, en twee keer vond ik het wel leuk maar niet onvergetelijk tbh. Snap de hype om die stad nooit zo. Maarrr misschien ben ik gewoon nooit echt op de goede plekken geweest, I don't know. Heel veel plezier met je citytrip!


    ars moriendi

    O M G

    You are lucky!! Ik wil Harry zo graag een keer ontmoeten haha, en naar London gaan lijkt me ook geweldig


    Treat people with kindness

    No way, dat is zo cool!

    Ik ben in Londen geweest en dat was echt geweldig ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh hemel, kan een mod trouwens de typfout in de titel aanpassen? ^^

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 18:17 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat gaaaf!


    And then we'll see it.

    > Titel aangepast op aanvraag

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 16:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque