• Welkom bij de vierde editie van de kerstkaarten swap! (En het derde jaar dat ik dit organiseer!:3) Aangezien ik weer naar school ga sluiten de inschrijvingen dit jaar wat eerder, daar staat tegenover dat ik dit topic dus wel al extra vroeg heb aangemaakt *christmass cheeerrrr*. Hopelijk doen jullie weer even enthousiast mee als met de afgelopen edities!(:

    Vorig jaar hebben een stuk of 30 Quizletters meegedaan aan de kerstkaarten swap, dit betekent dat je kerstkaarten stuurt naar andere quizletters en er net zo veel ontvangt als jij hebt verstuurd. Persoonlijk vond ik dit erg leuk om te doen en daarom wil ik het dit jaar voor de derde keer organiseren!

    Het idee is dat je je opgeeft, je zegt hoeveel kaarten je wilt versturen, In welk land je woont en of je naar Nederland, België of allebei wilt versturen.

    Daarna word je gekoppeld aan andere personen en kan het swappen beginnen.(:

    Invullijstje:

    Naam: username en voornaam aub.
    Aantal kaarten:
    Waar je woont:
    Waar je kaarten naar wilt verzenden:

    DE INSCHRIJVINGEN ZIJN GESLOTEN!

    Let wel op, als je je opgeeft moet je je postcode en dergelijke delen met mij via een privé bericht en deze word dan gedeeld met een aantal personen![/red]

    Nieuw dit jaar: Uiterlijke verzenddatum voor de kaarten is zondag 17 december!

    Deelnemers:

    Als je naam groen is betekent het dat ik je gegevens heb ontvangen en ingevuld in het word document! Zorg dat je, je gegevens ook doorstuurt voor 10 December 12:00 anders kan je niet meedoen!

    DOORGEVEN VAN JE USERNAME VERANDERINGEN WORD GEWAARDEERD!

    Nederland

    Naam:Jolijn/SPECS
    Aantal kaarten: 5
    Land:Nederland
    Versturen naar: Nederland


    Naam: Filiz/Papiliones
    Aantal kaarten: 15 kaarten
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Froukje/ProngsPotter
    Aantal kaarten: 15
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Sofie/Occamy
    Aantal kaarten: 5-10
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Liefste 50/50 verdeling van Belgen en NL'ers ^^


    Naam: Laura/Krolock
    Aantal kaarten: 10
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Lisa/HaldirOfLorien
    Aantal kaarten: 10
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Lieke/Lipa
    Aantal kaarten: 10.
    Waar je woont: Nederland.
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland, België, Duitsland. Ik vind het allemaal goed c:


    naam: Anne/Bludger
    aantal kaarten: 7
    waar je woont: Nederland
    waar je naar wilt verzenden: Overal


    Naam: Loïs/Oscura
    Aantal kaarten: 5
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Laura/Richonne
    Aantal kaarten: 5
    Waar je woont: Nederland
    Waarnaar je wilt verzenden: Nederland


    Naam: Manon/Patholoog
    Aantal kaarten: tussen de 5 a 10 kaarten sturen. Afhankelijk hoeveel je er nodig hebt.
    Waar je woont: Nederland, maar als er kaarten naar België te kort zijn, dan woon ik ook in België, maar rond de kerst zal ik waarschijnlijk vooral in Nederland zijn.
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland, België, Duitsland, de Kerstman.


    Naam: Irma/Tubbietoost
    Aantal kaarten: ongeveer 15 (mag meer of minder, hoe t jou t beste uitkomt)
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland,, Max 3 naar België en Natuurlijk wil ik er wel eentje naar Sharon sturen


    Naam: Shirley/BLESS
    Aantal kaarten: 10
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland, België en natuurlijk eentje naar HalfBloodPrince in Duitsland =)


    Naam: Nathalie/DreamerN
    Aantal kaarten: 7
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland.


    Naam: username en voornaam aub.Daniela/Kanda
    Aantal kaarten: 15
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Sharon/Blitzen
    Aantal kaarten: 15-20
    Waar je woont: Duitsland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland en België


    Naam: Anouk/Perpetual
    Aantal kaarten: 10-15 ongeveer (maakt me niet zoveel uit)
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland, België, Duitsland, allemaal prima (:


    Naam: Meruul/Merula
    Aantal kaarten: 2 tot 5. Als je niet uitkomt, mag iets meer ook.
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: anders heb je internationale nodig zeker... Liefst Nederland.


    Naam: Amber/Ruska
    Aantal kaarten: 7
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland (hoewel ik een uitzondering wil maken voor Duitsland, aangezien ik aan het begin van dit topic iemand zag die in Duitsland woont;) )


    België

    Naam: Felicia/Femtastic
    Aantal kaarten: 5-10
    Waar je woont: België
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Liefst België, en Nederland of Duitsland als het nog nodig is. c:


    Naam: Erica/Scandal
    Aantal kaarten: 5
    Waar je woont: België
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: België/Nederland is allemaal oké. ^^


    Naam: Kim/Nortia
    Aantal kaarten: 6
    Waar je woont: België
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: België en Nederland.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 21:01 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga ze woensdag opsturen! :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb de mijne vanochtend gestuurd!(nerd)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 14:24 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik begin morgen aan mijn kaarten. ^^


    Credendo Vides

    Ik ga morgen of woensdag de kerstkaarten opsturen :'D! Ik wilde het vandaag doen, maar deze vergeetachtige persoon is de postzegels vergeten :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik begin vandaag aan mijn kerstkaarten^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb nu net kerstkaarten gekocht, haha. Dus ik zal er vanavond een begin aan maken. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Kerst muziek op en kaarten schrijven^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben ook bezig *O* Helaas geen zelfgemaakte kaarten had ik eerder mee moeten beginnen haha, maar ik ga ze wel zo persoonlijk mogelijk maken met teksten en zo. ^^

    Ok, de kerstkaarten konden vandaag de deur niet uit gaan aangezien ik een klein probleempje heb...
    Onze kerstkaarten zijn op. :W

    Maar geen nood, ik ben vandaag de postzegels wel al gaan halen maar ik heb wel het probleem dat er echt nergens nog kerstkaarten te vinden zijn bij ons in de buurt. Ik ben vandaag gaan zoeken in 7 winkels maar die hadden er geen meer. Dus ik vrees dat ik er ten vroegste vrijdag mee kan beginnen. Maar ik ga ze echt wel opsturen!
    Het is gewoon een kwestie van kerstkaarten te vinden. :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hahaha lekker dan.:'D Dit is nou precies waarom ik mijn eigen kerstkaarten heb gekocht en veilig had opgeborgen.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb mijn kaarten op de bus gedaan vandaag (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik ga mijn kaarten deze week schrijven en op z'n vroegst gaan ze zaterdag op de bus, want dan pas ben ik weer in Nederland. (Eigenlijk vrijdagavond, maar dat is na de post, dus ssst. :Y) )


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yay, leuk om te horen allemaal!(: Ik kijk zooooo uit naar de reacties op mijn kerstkaarten. Ik probeer elk jaar om het weer een speciaal tintje te geven of op zijn minst iets extra's.=3 Daarnaast wil ik natuurlijk ook heel graag mijn kerstkaarten binnen krijgen!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Hahaha lekker dan.:'D Dit is nou precies waarom ik mijn eigen kerstkaarten heb gekocht en veilig had opgeborgen.(':

    Ja normaal gezien hebben wij ook een hele voorraad kaarten. Zowel voor verjaardagen als de feestdagen en zelfs geboortekaartjes maar mijn moeder heeft blijkbaar de hele stapel kerstkaartjes opgebruikt enkele dagen geleden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    (...)
    Ja normaal gezien hebben wij ook een hele voorraad kaarten. Zowel voor verjaardagen als de feestdagen en zelfs geboortekaartjes maar mijn moeder heeft blijkbaar de hele stapel kerstkaartjes opgebruikt enkele dagen geleden.


    Le oeps.(': Wij hebben inderdaad normaal gezien ook alles wat je je wensen kunt, achja. Kan gebeuren.='D


    You were born original, don't die as a copy.