• Q U I Z L E T      S I N T E R K L A A S      S U P R I S E

    Alle credits voor dit idee en het topic gaan naar Sarita, onze inactieve, erg geliefde user die al twee edities georganiseerd heeft.


    UITLEG


    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    INSCHRIJVING


    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen)

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    REGELS


    — Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander. Als je iets op wilt sturen, moet het zelfgemaakt zijn.
    — Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    — Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij (Debbaut). Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    — Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen. Degene die vorig jaar zichzelf hebben ingeschreven en niks hebben opgestuurd, mogen dit jaar niet meedoen. Ik heb een lijst met users die dit gedaan hebben.
    — Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    — En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    — Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    DEELNEMERS




    BACK-UP TEAM


    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    — Reigns
    — Sigil
    — Puellae
    — Bismuth
    — Niallerslove
    — GrandR
    — ShadowNight
    —




    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2016 - 13:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb wel een mailtje ontvangen dat het later komt (A) Daar ben ik wel tevreden mee, ik hoop dat jullie surprises snel nog komen ;)


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    NiareNero schreef:
    Ik heb wel een mailtje ontvangen dat het later komt (A) Daar ben ik wel tevreden mee, ik hoop dat jullie surprises snel nog komen ;)


    Oh, wel lief dat ze nog iets laat weten (:
    En ja, ik hoop ook nog dat ik mijn surprise nog krijg, of dat ze op zijn minst nog iets stuurt dat het later komt ofzo...


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb mijne ook al gehad. Echt super leuk ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FollowYourDream schreef:
    (...)

    Oh, wel lief dat ze nog iets laat weten (:
    En ja, ik hoop ook nog dat ik mijn surprise nog krijg, of dat ze op zijn minst nog iets stuurt dat het later komt ofzo...


    Dit hoop ik ook


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik had Bludger

    Naam: Anne
    Leeftijd: 20
    Hobby: musical, zingen, muziek, scooter rijden, schrijven, foto's maken
    Interesses: tattoo's, dieren (met name katten, lama's, vogelbekdieren en pinguins. Maar andere ook.), muziek, psychologie, fantasy, gothic dingen
    Fan van: les mis, tanz der vampire, Harry Potter, game of thrones, httyd, Disney, samcro, inkmaster, zie blog voor meer.
    Wil je je adres geven: Ja
    Ik Wil me ook aanmelden voor het back up team ^


    En dit was mijn cadeautje voor haar :3

    Raja schreef:
    Ik had Bludger
    Naam: Anne
    Leeftijd: 20
    Hobby: musical, zingen, muziek, scooter rijden, schrijven, foto's maken
    Interesses: tattoo's, dieren (met name katten, lama's, vogelbekdieren en pinguins. Maar andere ook.), muziek, psychologie, fantasy, gothic dingen
    Fan van: les mis, tanz der vampire, Harry Potter, game of thrones, httyd, Disney, samcro, inkmaster, zie blog voor meer.
    Wil je je adres geven: Ja
    Ik Wil me ook aanmelden voor het back up team ^


    En dit was mijn cadeautje voor haar :3


    ik vind hem nog steeds gaaf (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb het nog steeds niet!


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    CooleSarah11 schreef:
    Ik heb het nog steeds niet!


    Same here...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is echt vervelend /: kunnen anders de back-ups niet iets maken voor jullie?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    triest.
    het staat nog duidelijk in het topic

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 8:09 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En als je het niet ging redden had je ook Debbaut kunnen berichten, die heeft mij ook goed geholpen en daardoor heb ik een afspraak kunnen maken met mijn user.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 12:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    En als je het niet ging redden had je ook Debbaut kunnen berichten, die heeft mij ook goed geholpen en daardoor heb ik een afspraak kunnen maken met mijn user.

    En er is daarvoor ook een back-up team :W


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    CooleSarah11 schreef:
    Ik heb het nog steeds niet!


    Sorry hiervoor, dit was mijn fout, ik had even Debbaut moeten berichten, ik kan het vanmiddag nog gewoon online zetten, het is namelijk al bijna klaar alleen kan ik niet sneaky nog editen tijdens de les, ik had het even moeten laten weten, sorry, mijn schuld.


    obsessive rage

    Ik vind het echt triestig dat er toch weer elk jaar een paar mensen zijn die niks krijgen. Dit is echt lullig, terwijl de persoon die niks geeft, misschien wel iets leuks heeft gekregen. Ik snap niet dat zo'n mensen nog meedoen...


    16 - 09 - '17

    Goldberg schreef:
    Ik vind het echt triestig dat er toch weer elk jaar een paar mensen zijn die niks krijgen. Dit is echt lullig, terwijl de persoon die niks geeft, misschien wel iets leuks heeft gekregen. Ik snap niet dat zo'n mensen nog meedoen...


    Exact. Dit.

    Ik heb ook nog steeds niets gekregen :/


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.