• Q U I Z L E T      S I N T E R K L A A S      S U P R I S E

    Alle credits voor dit idee en het topic gaan naar Sarita, onze inactieve, erg geliefde user die al twee edities georganiseerd heeft.


    UITLEG


    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    INSCHRIJVING


    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen)

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    REGELS


    — Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander. Als je iets op wilt sturen, moet het zelfgemaakt zijn.
    — Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    — Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij (Debbaut). Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    — Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen. Degene die vorig jaar zichzelf hebben ingeschreven en niks hebben opgestuurd, mogen dit jaar niet meedoen. Ik heb een lijst met users die dit gedaan hebben.
    — Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    — En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    — Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    DEELNEMERS




    BACK-UP TEAM


    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    Reigns
    Sigil
    Puellae
    Bismuth
    Niallerslove
    GrandR
    ShadowNight




    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2016 - 13:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ondanks dat ik weer zwarte piet speel, wilt deze zwarte piet zich melden als surprise piet^^

    (mt :Y) )


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oooh leuk! Ik ga het lijstje later even invullen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yaay, ik hoopte al dat dit topic zou komen (:

    Naam: Sylvie
    Leeftijd: 22
    Hobby: Schrijven, gamen, muziek luisteren, lezen, films en series kijken, dansen
    Interesses: Zie hobby's en fan van.
    Fan van: Teen Wolf, Pretty Little Liars, Desperate Housewives, (Fear) The Walking Dead, The 100, Until Dawn, The Last Of Us, WWE, Disney, Harry Potter, The Maze Runner/The Scorch Trials, The Hobbit
    Wil je je adres geven: Dit laat ik nog even open, ik overleg het liever eerst met mijn ouders.

    Ik wil ook altijd wel in het back-up team.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 23:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga hier nog eens goed over nadenken, want ik wil wel graag meedoen, maar ik wil wel genoeg tijd hebben voor mijn persoon ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Yesss, me!
    Naam: Froukje
    Leeftijd: Zestien
    Hobby: Schrijven, lezen, en vooral heel erg veel schrijven.
    Interesses: Schrijven? Boeken en films. Verhalen.
    -Fan van:

    - De vijfde golf (moet nog beginnen in deel twee)
    - POTC
    - The Iron Fey
    - Harry Potter
    - Soulmates (Joss Stirling)
    - LOTR & The Hobbit
    - Alles van Julie Kagawa, really
    - The Avengers & Thor en Iron Man (alleen één gezien) Civil War etc.
    - De Hongerspelen
    - Edelstenen trilogie
    - Disney
    - Rise of the Guandians
    - Narnia
    - Slytherin (And yes, dit verdient zijn eigen plekje :Y))
    Wil je je adres geven: Jahoor ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Naam: Melissa

    Leeftijd: Veertien

    Hobby: Schrijven vooral, maar los daarvan lees ik graag en speel ik graag wat met Photoshop (Cs2); van het laatste hoop ik ooit mijn beroep te maken. Hierdoor heb ik ook een vreemde liefde voor lettertypes ontwikkeld, en maak ik graag Quizlet-layouts.

    Interesses: Lezen, schrijven, voetballen, Netflix kijken (...)

    Fan van:

    — The Hunger Games
    — De boeken van Rick Riordan
    — The Mortal Instruments
    — I Am Number Four
    — Doctor Who
    — Sherlock
    — Stranger Things
    — Twenty One Pilots
    — Panic! At The Disco
    — Fall Out Boy
    Wil je je adres geven: Sure ^^

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 20:06 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Naam: Ava
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.) Dertien
    Hobby: Schrijven, muziek maken, lezen en nog eens schrijven
    Interesses: Boeken, films, soms anime, verhalen
    Fan van: Once Upon a Time, Tokyo Mew Mew, Melanie Martinez, Peter Pan, Alice in Wonderland, Halsey, Harry Potter, The Iron Fey, de Hongerspelen, Narnia, Pirates of the Caribbean, Disney (behalve diens Peter Pan en Alice), Owari no Seraph
    Wil je je adres geven: Als het alleen hiervoor gebruikt wordt, je hoor

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 10:08 ]


    obsessive rage

    O dit klinkt leuk. Maar ik weet niet of ik mee ga doen, want ik ben echt een beetje cliché op her betreft van originele 'cadeau's' verzinnen...


    i wanna die with you once or twice.

    Naam: Famke
    Leeftijd: 15
    Hobby: netflix kijken en dan gewoon echt heel lang hahaha. Gitaar spelen. Koken, en dan vooral lekkere dingen xd. Uitslapen. Lezen.
    Interesses: Boeken, Films, Series, Gitaar, Muziek
    Fan van: Oewhh ok rip jullie allemaal dit wordt een hele lijst lmao. Oke sowieso alles van Marvel en DC comics, en ik ben heel erg dol op wat oudere muziek dus Zeg maar uit the 70's 80's 90's. En mijn favoriete band is blink-182. Ik kijk ook heel veel series, een paar vallen onder DC comics (The Flash, Arrow). Ik kijk American Horror Story, The Walking Dead, Skins, sense8 (net mee begonnen), orphan black, en Game Of Thrones (rip ramsay cri).
    Ik ben echt een HELE grote fan van Pirates of The Caribbean, Avengers, Harry Potter,Disney(mijn favoriete film is en blijft Brother Bear),The Maze Runner serie (ik heb alle boeken 2x ofzo gelezen en de films wel 3x criii), Adam Sandler, ik volgens mij AL zijn films gezien en sommige wel 2 of 3x xd. En mijn favoriete film is en blijft Forrest Gump, ik heb geen idee hoe vaak ik die film heb gezien maar ik kan de tekst van de acteurs meelullen en elke keer jank ik weer als bubba en Jenny dood gaan.
    Uhmm en waarschijnlijk ben ik nog heel veel vergeten maar dit is wel genoeg i guess HAHA. God im savage.

    Wil je je adres geven: nee mijne niet, maar ik wil gerust wel wat opsturen naar een ander ^^
    _______________________________________________________
    Wat een ontzettend leuk idee zeg trouwens!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2016 - 10:30 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^ Yes, hopelijk wordt het net zo'n succes als vorig jaar!


    Your make-up is terrible

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe mij maar in het backup team. Weet namelijk niet hoe het zit tegen die tijd met verhuizen e.d. Maar vind t wel heel leuk!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MT ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damnn dit klinkt zo leuk maar ik weet niet of ik genoeg tijd heb :/


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Naam: Yolanda
    Leeftijd: 19 maar 2 december alweer 20
    Hobby: Accordeon, boogschieten, winkelen, muziek luisteren, fotograferen
    Interesses: Accordeon, boogschieten, brieven, muziek, foto's, schattige dieren, (YA/fantasy) boeken, Steampunk
    Fan van: Roland accordeon, Disney (Jungle Book, 101/102 Dalmatiërs, Fantasia, Alice in Wonderland, Brave etc.), Stephen King, Switched at Birth
    Wil je je adres geven: Jep! c:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2016 - 13:22 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •