• Q U I Z L E T      S I N T E R K L A A S      S U P R I S E

    Alle credits voor dit idee en het topic gaan naar Sarita, onze inactieve, erg geliefde user die al twee edities georganiseerd heeft.


    UITLEG


    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    INSCHRIJVING


    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen)

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    REGELS


    — Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander. Als je iets op wilt sturen, moet het zelfgemaakt zijn.
    — Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    — Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij (Debbaut). Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    — Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen. Degene die vorig jaar zichzelf hebben ingeschreven en niks hebben opgestuurd, mogen dit jaar niet meedoen. Ik heb een lijst met users die dit gedaan hebben.
    — Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    — En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    — Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    DEELNEMERS




    BACK-UP TEAM


    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    Reigns
    Sigil
    Puellae
    Bismuth
    Niallerslove
    GrandR
    ShadowNight




    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2016 - 13:03 ]


    Your make-up is terrible

    Haha ik kan wel zeggen waar het een beetje omgaat.
    Je hebt een actergrond plaatje. Daar moet een plaatje op. Die plaatjes is de klein. Rip en idk hoe je afbeeldingen vergroot


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    Haha ik kan wel zeggen waar het een beetje omgaat.
    Je hebt een actergrond plaatje. Daar moet een plaatje op. Die plaatjes is de klein. Rip en idk hoe je afbeeldingen vergroot


    Je moet opletten als je kleine plaatjes gaat vergroten, want dan worden ze vaak onduidelijk of lelijk door de blokjes. Normaal zou je ergens de grootte moeten kunnen aanpassen. Ik ken Photoshop alleen niet zo goed, ik gebruik namelijk GIMP. Als er ergens een kopje 'Bewerken' is of iets dergelijks, dan denk ik dat je het daar kan aanpassen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 22:23 ]


    16 - 09 - '17

    Aah oke! Gelukkig zijn deze plaatjes net iets te klein maar. Bedankt!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Count me in?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    Count me in?


    Iedereen is al verdeeld. Ik denk wel dat je bij back-up nog kan.


    16 - 09 - '17

    I need help!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    I need help!


    Vertel (:

    Ik heb ook hulp nodig, kan iemand die mij wilt helpen een pb sturen alsjeblieft ? Die niet mee doet?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 8:10 ]

    Raja schreef:
    Ik heb ook hulp nodig, kan iemand die mij wilt helpen een pb sturen alsjeblieft ? Die niet mee doet?



    Ik ook !


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Raja schreef:
    Ik heb ook hulp nodig, kan iemand die mij wilt helpen een pb sturen alsjeblieft ? Die niet mee doet?

    Same. Ik heb het sowieso druk met The Quizlet Games.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ShadowNight schreef:
    Count me in?


    Ik ga je bij de back-up zetten.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik hoop dat ik nog tijd genoeg ga hebben om aan die surprise te werken.


    16 - 09 - '17

    Ik vroeg me af of het erg was of ik mijn surprise eerder mag opsturen aangezien ik zwarte piet ben?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wil iemand die niet meedoet mij helpen brainstormen, alsjeblieft? Dankjewel. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wil iemand die niet meedoet mij helpen brainstormen, alsjeblieft? Dankjewel. _O_

    Mee too!


    CooleSarah11 --> TwinButterfly