• Q U I Z L E T      S I N T E R K L A A S      S U P R I S E

    Alle credits voor dit idee en het topic gaan naar Sarita, onze inactieve, erg geliefde user die al twee edities georganiseerd heeft.


    UITLEG


    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    INSCHRIJVING


    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen)

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    REGELS


    — Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander. Als je iets op wilt sturen, moet het zelfgemaakt zijn.
    — Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    — Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij (Debbaut). Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    — Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen. Degene die vorig jaar zichzelf hebben ingeschreven en niks hebben opgestuurd, mogen dit jaar niet meedoen. Ik heb een lijst met users die dit gedaan hebben.
    — Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    — En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    — Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    DEELNEMERS




    BACK-UP TEAM


    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    — Reigns
    — Sigil
    — Puellae
    — Bismuth
    — Niallerslove
    — GrandR
    — ShadowNight
    —




    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2016 - 13:03 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Anne
    Leeftijd: 20
    Hobby: musical, zingen, muziek, scooter rijden, schrijven, foto's maken
    Interesses: tattoo's, dieren (met name katten, lama's, vogelbekdieren en pinguins. Maar andere ook.), muziek, psychologie, fantasy, gothic dingen
    Fan van: les mis, tanz der vampire, Harry Potter, game of thrones, httyd, Disney, samcro, inkmaster, zie blog voor meer.
    Wil je je adres geven: Ja
    Ik Wil me ook aanmelden voor het back up team ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naam:
    Kelly
    Leeftijd:
    Twintig
    Hobby:
    Zingen, schrijven, muziek maken, tekenen, koken, YouTube, series kijken, gamen
    Interesses:
    Dieren, Dinosaurussen, eten, muziek, magie(because duh), alternatief, fantasy
    Fan van:
    The 100, Nowhere boys, Teen wolf, Versailles, The Tomorrow People, Merlin, Shawn Mendes, Devon Bostick, Alexander Vlahos, Richard Harmon, Fall out boy, Imagine Dragons, Linkin Park, Bastille, Coldplay, Twenty One Pilots, Harry Potter(ben ern Slytherin), Maze Runner, Don(GameMeneer), Enzo Knol, chocolade, eten, Zelda. (Zie profiel voor meet series en films)
    Wil je je adres geven:
    Sure

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 23:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Bianca
    Leeftijd: 22
    Hobby: Muziek luisteren, films en series kijken, uitstapjes,...
    Interesses: Films, waargebeurde verhalen, dieren, mythische wezens,...
    Fan van: Breaking Bad, Avatar The Last Airbender, Death Note, Prison Break (moet ik ooit nog eens uitkijken dus geen spoilers aub), That 70's Show, The Hangover, Disney, Bryan Cranston, Aaron Paul, Jacky Chan, Simple Plan, Kirby, The Sims, Mario games, Mystic Heroes, Beyond Good and Evil, Rayman, Jak and Daxter, The Legend of Zelda, The Middle,...
    Wil je je adres geven: Ja, als het adres pas wordt doorgegeven indien de ander zeker weet dat die iets wil opsturen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Naam: Sharon

    Leeftijd: 22 jaar

    Hobby: schrijven, lezen, zingen, cosplay, films en series kijken en conventies/ meetings bezoeken.

    Interesses /Fan van: Constantine/Hellblazer, Harley Quinn, Harry Potter, Sherlock, The Walking Dead, Marvel, DC, Supernatural, Pinkstylist, Star Trek, The Big Banf Theory, Cosplay, Percy Jackson, Grimm, The 100, Gotham, Preacher, Penny Dreadful, Bring Me The Horizon, Shadowhunters, The Shannara Chronicles, Teenwolf, katten, Griekse mythologie.

    Wil je je adres geven: Sure


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Superleuk! Maar ik weet niet of ik creatief genoeg ben om echt iets leuks in elkaar te zetten. In welke richting moet ik een beetje denken?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil wel mee doen met het back-up team! Dit doet me zo denken aan de basisschool ^^

    Ik ga dit jaar overslaan. Het was leuk vorig jaar, maar ik ben nog niet zeker van mijn tijdsinvulling tegen dan. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Brynjolf schreef:
    Superleuk! Maar ik weet niet of ik creatief genoeg ben om echt iets leuks in elkaar te zetten. In welke richting moet ik een beetje denken?



    Ik beantwoord de vragen aangezien Nikki tijdelijk geband is.

    Het idee is heel ruim. Je kan letterlijk van alles maken. Een tekening, een filmpje op youtube, een gedichtje, een SA over waar degene fan van is, er is zelfs een keer een beeldje gekleid en die opgestuurd via de post. Je kan letterlijk alles maken. Dus je kan gewoon kiezen waar je goed in bent en wat jij goed kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    Ik ga dit jaar overslaan. Het was leuk vorig jaar, maar ik ben nog niet zeker van mijn tijdsinvulling tegen dan. =(


    Ah jammer, maar je kan altijd nog in het back-up team als je wilt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoe zit het met je adres opsturen voor degene die dat wel prima vinden? Gebeurt dat wanneer Nikki weer terug is of wat?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hoe zit het met je adres opsturen voor degene die dat wel prima vinden? Gebeurt dat wanneer Nikki weer terug is of wat?


    Hoe ik het afgelopen jaar heb ik het als volgt gedaan. Als degene die het cadeau maakt een adres nodig heeft kan hij/zij een berichtje sturen naar Nikki, zij kan dan het adres aan de andere vragen en dan stuurt Nikki hem weer door naar jou. Je hoeft dus niet altijd je adres te geven, ligt eraan wat voor cadeau er gemaakt wordt.
    Of Nikki het precies op deze manier gaat doen weet ik niet, maar zo is het de afgelopen jaren gegaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Idk of ik mee wil doen, cadeautjes krijgen is natuurlijk geweldig, maar geen idee of ik zelf iets zou kunnen maken. Eh. Oké. Het enige wat ik nodig heb is een berg motivatie, of desnoods dwing ik mezelf om iets te maken, eh, I'm in.
    Wacht even, ik ga een lijstje invullen.
    *ik die tegen zichzelf aan het praten is*

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 18:52 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Naam: Anne-Mirthe
    Leeftijd: 12
    Hobby: Lezen, tekenen (maar alleen op school), Quizlet, Sims, Netflix...
    Interesses: Boeken en DIY filmpjes :3
    Fan van:
    - De Boeken van het Begin

    (ik ben ongeveer op de helft van het tweede boek maar tegen die tijd heb ik ze waarschijnlijk allemaal uit. Rafe en Emma vind ik het leukst)
    - Airman van Eoin Colfer
    - Het Helse Paradijs van Thea Beckman
    - Warrior Cats van Erin Hunter
    - Harry Potter van J.K. Rowling
    - De Grijze Jager van John Flanagan
    - Pirates of the Caribbean
    - DISNEY (voornamelijk Aladdin, Frozen, Tangled en Rise of the Guardians)
    Wil je je adres geven: Ik zou best willen maar dat mag niet van mijn ouders.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 18:52 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jeey, ik doe mee. :Y) Vorig jaar ook gedaan.
    Naam: hmm. Toch maar liever Niare(Nero)
    Leeftijd: 16
    Hobby: boogschieten, paardrijden, tekenen, schrijven, lezen
    Interesses: Anime, boeken, films, fantasy dingen, animeren/animatie, wolven, katten
    Fan van: Game of Thrones, Code Geass, Hamilton, Lord of the Rings, ehm bergen. Sherlock is ook echt leuk, al ben ik pas bij seizoen 3 ofzo :S Nog meer dingen, muziek: Twenty one Pilots, Bastille, ik heb een hele wijd uitgerekte muziekstijl enzo. Maar goed je kan ook even op mijn pagina kijken :Y)
    Wil je je adres geven: Moet ik nog even vragen

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 22:51 ]


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Naam: Femke
    Leeftijd: 14
    Hobby: tekenen
    Interesses: Lord of the Rings, Harry Potter, films, Sci-Fi
    Fan van: Twenty One Pilots, Kensigton, Coldplay, Shawn Mendes, StukTV, Furtjuh, Gio,, Dylan Haegens
    Wil je je adres geven: Oké, hier komt mijn adres, maar niks raars mee uithalen alsjeblieft:
    Meester Piparduslaan 23
    5237 JS
    's-Hertogenbosch

    Btw, echt een heel leuk idee!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 19:29 ]