• Q U I Z L E T      S I N T E R K L A A S      S U P R I S E

    Alle credits voor dit idee en het topic gaan naar Sarita, onze inactieve, erg geliefde user die al twee edities georganiseerd heeft.


    UITLEG


    Als je je inschrijft kom je op een lijst te staan. Als de inschrijvingen gesloten zijn dan hussel ik alle namen door elkaar en geef ik iedereen een user. Voor deze user ga je iets leuks maken. Dit kan iets te maken hebben met zijn hobby's, interesses of dingen waar de persoon fan van is. Wees zo creatief mogelijk en maak er iets leuk van!


    INSCHRIJVING


    inschrijven kan tot 6 november.
    Als je wilt inschrijven, geliefde dit lijstje in te vullen:
    Naam: (Het liefste je gewone naam, hierdoor kan het iets persoonlijk worden. Als je dit echt niet wilt is het natuurlijk niet verplicht.)
    Leeftijd: (ook niet verplicht maar altijd handig om te weten.)
    Hobby:
    Interesses:
    Fan van:
    Wil je je adres geven: (voor als iemand een zelfgemaakt cadeautje op wilt sturen)

    Mocht je nog dingen hebben waarvan je denkt: dit is ook leuk om te weten mag je dat er altijd bij zetten!


    REGELS


    — Als je mee doet, doe je ook echt mee en maak je ook echt iets voor de ander. Als je iets op wilt sturen, moet het zelfgemaakt zijn.
    — Je schrijft niks wat beledigend is of iets in die richting! Ik ken niet iedereen goed genoeg om te weten wie elkaar wel en niet aardig vinden. Dus als je iemand hebt die je niet zo aardig vindt, probeer dan alsjeblieft er toch iets moois van te maken.
    — Je stuurt je creaties naar degene op, op 5 of 6 december. Kun je deze dagen niet? Zeg dat even in een pb naar mij (Debbaut). Dan houd ik daar rekening mee en kunnen we samen iets anders verzinnen.
    — Als je jezelf inschrijft dan moet je ook zeker weten dat je iets gaat maken. Afgelopen jaar zijn er enkele geweest die niks hebben opgestuurd en dat vind ik simpel gezegd gewoon onbeschoft en niet kunnen. Degene die vorig jaar zichzelf hebben ingeschreven en niks hebben opgestuurd, mogen dit jaar niet meedoen. Ik heb een lijst met users die dit gedaan hebben.
    — Er wordt onderling niet gewisseld van persoon.
    — En de laatste en natuurlijk de belangrijkste: Niemand mag weten wie je hebt!
    — Als je bijvoorbeeld op 5 december al iets heb gehad. Hou dan nog even stil van wie het is. Anders is het niet leuk voor de mensen die pas iets op 6 december iets krijgen. Na 6 december 23.59 mag iedereen weten wie je hebt.


    DEELNEMERS




    BACK-UP TEAM


    Voor het Back-up team zoek ik mensen die andere mensen willen helpen die geen inspiratie hebben. Dit mogen mensen zijn die zelf mee doen maar ook mensen die niet genoeg tijd hebben om zelf iets maken maar wel willen mee helpen. Ik zoek voor dit team ongeveer 10 mensen.

    Het team:
    Reigns
    Sigil
    Puellae
    Bismuth
    Niallerslove
    GrandR
    ShadowNight




    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 21:34 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 nov 2016 - 13:03 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Lindsey
    Leeftijd: 18 jaar. (Ik ben al verjaard.)
    Hobby: lezen, schrijven (als ik tenminste tijd heb), muziek luisteren, afspreken met vriendinnen, dromen, fantaseren over de gekste dingen
    Interesses: boeken, muziek, foto's, ...
    Fan van: One Direction, George Shelley, vele boeken, Fifth Harmony, Shawn Mendes ...
    Wil je je adres geven: Liever niet. Mijn ouders weten niets van Quizlet en ik zou niet weten wat ik moet zeggen als er een cadeautje in de bus zit..

    Wanneer krijgen we trouwens de namen door? Want door school is mijn tijd niet zo enorm.. (Maar ik ga zeker iets maken, maar hoe minder tijd ik heb, hoe meer brak het is en dat wil ik liever vermijden..)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oeh, dit lijkt me leuk!

    Naam: Sofie, maar ik word liever Soof of Soofje genoemd
    Leeftijd: Op 13 december 2016 word ik twaalf (:
    Hobby's: Ik doe Hip-Hop (ik kan het totaal niet, maar het is wel leuk), ik heb een YouTubekanaal (SoofjeFie) waar ik graag video's voor maak, ik schrijf en lees graag en ik speel ook graag Minecraft!
    Interesses: Harry Potter, Katten, Warrior Cats, The Hungergames, ...
    Fan van: Enzo Knol, Harry Potter, Warrior Cats,
    Wil je je adres geven: Liever niet

    Ik ben een hele grote fan van Harry Potter, en als degene voor mij iets wil maken dat te maken heeft met Harry Potter, mijn afdeling is: Hufflepuff!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik wil wel meedoen ^^ ik zal later het lijstje even invullen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    FollowYourDream schreef:
    Naam: Lindsey
    Leeftijd: 18 jaar. (Ik ben al verjaard.)
    Hobby: lezen, schrijven (als ik tenminste tijd heb), muziek luisteren, afspreken met vriendinnen, dromen, fantaseren over de gekste dingen
    Interesses: boeken, muziek, foto's, ...
    Fan van: One Direction, George Shelley, vele boeken, Fifth Harmony, Shawn Mendes ...
    Wil je je adres geven: Liever niet. Mijn ouders weten niets van Quizlet en ik zou niet weten wat ik moet zeggen als er een cadeautje in de bus zit..

    Wanneer krijgen we trouwens de namen door? Want door school is mijn tijd niet zo enorm.. (Maar ik ga zeker iets maken, maar hoe minder tijd ik heb, hoe meer brak het is en dat wil ik liever vermijden..)


    De inschrijvingen sluiten op 6 november dus een paar dagen daarna.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Edit: bij nader inzien ga ik waarschijnlijk niet veel tijd hebben en dat is zonde voor de persoon die ik heb, dus ik haal mijn lijstje toch maar weg en doe niet mee.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 21:52 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ah jammer, maar je kan altijd nog in het back-up team als je wilt?

    Het is een leuk voorstel, maar ik ben ook niet zeker of ik wel de tijd heb om iemand te kunnen helpen. =(
    Ik wil gewoon niemand teleurstellen indien ik echt te weinig tijd zou hebben.

    Ik ga het wel blijven volgen, want ik vond al die creaties vorig jaar zo leuk! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, wat een leuk idee..
    ik ga er zeker over na denken of ik mee ga doen en of ik er tijd voor heb..
    Gelukkig heb ik tot 6 Nov de tijd =)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 20:43 ]


    © TiiNKii | Quizlet.nl | User: 2011-Heden

    Ik doe ook graag mee!

    Naam: Nicole
    Leeftijd: 17, 25 maart
    Hobby: Schrijven, zingen
    Interesses: Game Of Thrones, The Walking Dead, Sherlock, The Avengers, Harry Potter (Draco mah babe)
    Fan van: BASTILLE, Twenty One Pilots, P!ATD, FOB, Muse, YouTube : Smosh , Dan & Phil
    Wil je je adres geven: Ja, dat wil ik wel

    [ bericht aangepast op 12 okt 2016 - 21:46 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wil wel bij het back-up team (:


    Just doing what I can

    Wat een ontzettend leuk idee!
    Ik zal even kijken hoe ik dan met school zit ;)


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    Ja, ik doe ook mee!

    Naam: Shania
    Leeftijd: 15
    Hobby's: Schrijven, Dansen, Zingen, Lezen
    Interesses: Muziek, Boeken
    Fan van: One Direction, Ariana Grande, Selena Gomez, Little Mix
    Adres: Geef ik liever niet gezien mijn ouders niks van Quizlet afweten


    darling i'm a nightmare, dressed like a daydream

    BUMP


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik werk het topic later wel bij.


    Your make-up is terrible

    Even uit een ander topic gekopieerd:
    Invullijstje:
    Naam: Tialda.
    Leeftijd: 21 (op 1 april jarig)
    Schrijven, Lezen, Netflix kijken, muziek luisteren, Black Sails, Marco Polo, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Grimm, The Hobbit en Lotr. Under the Dome, Once Upon a Time, How to get away with Murder, American Horror Story, The Big Bang Theory, Harry Potter, Pirates of the Caribbean, The Hungergames, Robin Hood, Disney, The Chronicles of Narnia, Cinderella, Weerwolven van Wakkerdam (op Quizlet), Augustana, Celtic music, The Fray, 5 seconds of summer, Kodaline, One Direction, nieuwe liedjes van Justin Bieber, One Republic, The script, chocolade, Chips, Pizza, wandelen met onze hond, The Maze Runner, The Purge , All Time Low, The Goo Goo Dolls, Meet The Vamps, Thrillers, Mythes.

    - Ik wil mijn adres niet geven en ik wil niet iets naar iemand toesturen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 10:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Naam: Mehri
    Leeftijd: 20
    Hobby: Gamen, tekenen, verhalen schrijven.
    Interesses: Gaming, motoren, handsome men (like Samuel Drake)
    Fan van: Uncharted (Samuel Drake), Assassin's Creed (Yusuf Tazim), The Last Of Us Watch Dogs (Aiden Pearce), Neil Druckmann, Leon Winkler, Justin Timberlake, Markiplier. (Ik heb de characters van wie ik hou tussen haakjes geplaatst voor als dat het makkelijker maakt.)
    Wil je je adres geven: Ja hoor, de vorige keer had ik een ontzettend lief cadeautje binnen gekregen die ik nog steeds bewaar :3 Er zijn wel uitzonderingen though, mag ik die doorgeven via PB? Want er zijn blijkbaar mensen die mij niet mogen en van hun kun je alles verwachten lol.