• Hi!

    Je ziet op youtube wel vaker video's voorbij komen met dingen die ze gekocht hebben. Het leek me leuk om dit ook op Quizlet te doen, maar dan met boeken!
    Mijn laatste aankopen heb ik gisteravond gedaan en krijg ik volgende week dinsdag binnen. Ik moet nog even wachten, maar ik ben zo enthousiast dat ik bijna geen geduld heb.

    Harry Potter : The Complete Collection -> In het Engels.
    Het meisje in de trein -> Nederlands.
    Girl Online 2 -> In het Engels.
    1q84 - de complete trilogie -> Nederlands.

    Zoals jullie zien kan ik hier wel een hele poos mee vooruit! Haha^^

    Welke boeken hebben jullie onlangs gekocht?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Al een tijdje geleden gekocht, maar ik moet nog steeds in alle drie beginnen (oops)

    Ronald Giphart - IJsland
    Ron Chernow - Alexander Hamilton
    Yann Martel - The High Mountains of Portugal


    I am an idiot, I move.

    Gisteren heb ik twee boeken bij een Bol.com-afhaalpunt opgehaald, te weten:
    Moord voor mij, Karen Rose en
    In vertrouwen, Karen Rose.

    Ik ben echt dol op Karen Rose. Laatst heb ik De mond gesnoerd (nu in bezig) en De dood in haar ogen gekocht. De laatste heb ik al uit. Voor sinterklaas heb ik vier boeken op mijn verlanglijstje gezet: een van Karen Rose, een van Jo Nesbo, een van Jussi Adler-Olsen en een van Samuel Bjork. Veelal Scandinavisch dus.
    Ook heb ik laatst bij de Action twee leuke vondsten gedaan: Bones voor altijd van Kathy Reichs en De Hades factor van Robert Ludlum. De AKO is natuurlijk mijn thuisbasis, samen met bol.com, want Bol is soms stukken goedkoper...

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 14:15 ]


    oi, suzy

    Ik heb de 1q84 trilogie als laatste gekocht (in het Engels), maar ik koop nauwelijks nog boeken. Ik lees zelden iets uit helaas.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 13:43 ]


    Caution first, always.

    Ik kocht laatst City of Bones (Engels) en Big Magic, en ik kreeg door een winactie Belevenissen van een Buitenbeentje, Diaboloc, het eerste deel in de DIMILY-serie, Joël van Carry Slee ennnn... Nerve!

    Dan wil ik nog graag Girl Online: Going Solo, King's Cage en een boek van een goede schrijfvriendin Vivien Reis (uit Amerika en ook Youtuber): The Elysian Prophecy waar ik heel erg benieuwd in ben (:

    Eind oktober komt mijn allereerste TBR op mijn kanaal waar ik echt super blij mee ben!


    ' Nyctophilia '

    De laatste boeken die ik heb gekocht zijn Drakenzieler: Sluimergeest van Cocky van Dijk, en De prinses van Kiera Cass.
    En zaterdag ga ik op Imagicon De erfenis van het steen van Silvia Rietdijk kopen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    De laatste boeken die ik heb gekocht is Red Queen van Victoria Aveyard en Six Of Crows van Leigh Bardugo.
    Oh en de Percy Jackson boeken van Rick Riordan, geweldige boeken.


    Derek and Meredith are soulmates.

    the Maze Runner, alle vier boeken van James Dashner in Juli, en The Cursed Child begin september :')


    take risks

    Leuk idee! Dit zijn mijn September/Oktober boeken, zo even uit mijn hoofd (:
    x Harry Potter and the Philosopher's stone illustrated
    x The hero with a thousand faces
    x Miss Peregrin's home for peculiar children box set
    x Daring greatly
    x Grafity and other poems


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bodevan schreef:
    Al een tijdje geleden gekocht, maar ik moet nog steeds in alle drie beginnen (oops)

    Ronald Giphart - IJsland
    Ron Chernow - Alexander Hamilton
    Yann Martel - The High Mountains of Portugal



    OH DAT BOEK ALEXANDER HAMILTON, IS DAAR DE MUSICAL OP GEBASEERD OF NIET?

    Want zo ja, dan moet ik 'm hebben


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben pasgeleden naar het Boekenfestijn gegaan maar ik weet niet meer welke boeken ik allemaal gekocht heb oeps. Eentje ging iig over Mr. Ismay van de Titanic. Oh ja, die heette "How to survive the Titanic"

    In Duitsland heb ik het boek Da waren's nur noch zwei van Mel Wallis de Vries gekocht en ik heb een paar weken terug Je hebt wél wat te verbergen van Maurits Martijn en Dimitri Tokmetzis besteld


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    trasecolare schreef:
    the Maze Runner, alle vier boeken van James Dashner in Juli, en The Cursed Child begin september :')


    Oeh ik moet het laatste boek nog hebben van James Dashner. Is the cursed child leuk? Dat is alleen een script toch? Ik ben bang dat dat me gaat tegenvallen. Ga er in de winkel zelfs eens even om zoeken. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lizor schreef:
    Leuk idee! Dit zijn mijn September/Oktober boeken, zo even uit mijn hoofd (:
    x Harry Potter and the Philosopher's stone illustrated
    x The hero with a thousand faces
    x Miss Peregrin's home for peculiar children box set
    x Daring greatly
    x Grafity and other poems


    Oeh heb je Miss Peregrin's home for peculiar children al gelezen? Ik wil binnenkort de film zien, wist niet dat het een verfilming was!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waarom ken ik alle bovengenoemde boeken niet (cat)


    oi, suzy

    Ik heb onlangs The Girl On The Train en Red Queen gekocht, maar heb ze nog niet gelezen. (Allebei in het Engels)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb het boek De Geleidehond vanmorgen besteld, aangezien het KNGF 100 jaar bestaat en ik zin had om dit boek te kopen. Hij was in de aanbieding! :D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 20:09 ]