• Gewoon even omdat ik het kwijt moet,....
    Ik ben al heel lang lid van deze site en ben ook al heel lang niet meer actief geweest. Nu zit ik weer even op het forum en IEDEREEN ZEIKT OVERAL OVER!!!! Zoek een nieuwe psychiater ofzo.


    Don't judge a book on its cover

    Nja niet iedereen heeft het dan waarschijnlijk zo perfect als jij en dan is zeiken soms even fijn c: vraagje aan jou: waarom jugded iedereen zoveel?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 15:49 ]

    ^ haha goeie :'D
    ---

    Zeik zelf niet. Lekker makkelijk gezegd "zoek een psychiater ofzo". Als mensen iets kwijt willen mogen ze dat best hier en als je een paar van die topics doorleest zie je wel dat dat niet "even zeiken is". En als je er last van hebt kijk je er niet naar. Jezus wat lekker onrespectvol weer. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 15:48 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Doe je nu niet precies hetzelfde?

    Kijk hier dan niet naar als je niet wil 8-)


    Don't judge a book on its cover

    BigBellyBurger schreef:
    ^ haha goeie :'D
    ---

    Zeik zelf niet. Lekker makkelijk gezegd "zoek een psychiater ofzo". Als mensen iets kwijt willen mogen ze dat best hier en als je een paar van die topics doorleest zie je wel dat dat niet "even zeiken is". En als je er last van hebt kijk je er niet naar. Jezus wat lekker onrespectvol weer. (cat)

    Fenks (:

    Trouwens, wat zeik je over dat anderen zeiken, terwijl je zelf in 2013 voor het laatst een reactie op het forum gegeven hebt?

    Dajly schreef:
    Kijk hier dan niet naar als je niet wil 8-)

    L O L, kan ook tegen jou zeggen dat je niet naar het gezeik moet kijken.

    Dajly schreef:
    Kijk hier dan niet naar als je niet wil 8-)

    Ffs. Je bent jaren niet actief en het eerste wat je op het forum doet is een beetje andere judgen en Onrespectvol lopen doen. Hoepel toch op (cat).


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dajly schreef:
    Gewoon even omdat ik het kwijt moet,....
    Ik ben al heel lang lid van deze site en ben ook al heel lang niet meer actief geweest. Nu zit ik weer even op het forum en IEDEREEN ZEIKT OVERAL OVER!!!! Zoek een nieuwe psychiater ofzo.


    Dit is wel duidelijk denk ik (cool)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2016 - 15:53 ]

    Wouw het kan lezen. Dit is wat je noemt, een constatering van een feit.


    Don't judge a book on its cover

    Als jij dat vind, prima, maar je kunt niet zomaar het verhaal van een ander afstempelen als 'gezeik.' Alles voelt voor iedereen anders, dus misschien kan je de volgende keer het positief brengen? Als in: 'voel je niet rot over kleine dingetjes.' I don't know.
    Maargoed, je hebt in elk geval wel een intro gemaakt.
    :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dajly schreef:
    Wouw het kan lezen. Dit is wat je noemt, een constatering van een feit.

    Pffft, waarom zeik je toch zo veel (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja, ik vind het ook harstikke irritant. Ik snap je helemaal dat je er even over moest zeiken.

    No lol, in alle eerlijkheid vind ik het nogal hypocriet, aangezien je toen je nog wel actief was ook twee 'zeik' topics heb geopend om je hart even te luchten. Mensen doen dat gewoon van tijd tot tijd en Quizlet zou een veilige plaats moeten zijn om dat te doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    F4K3R schreef:
    (...)

    Dit is wel duidelijk denk ik (cool)

    hahaha dit dus :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    dit is toch het zusje van nikki


    i put the fun in funeral