• Hoi!

    Ik zoek een Layout en een cover. Helaas heb ik geen credits, maar de eer mag je zeker op de layout en evt ook cover zetten c:
    Ik heb mijn eisen voor de layout al op een rijtje,voor een cover mag je gewoon los gaan :3

    Story Line:
    Alicia Marshall, secretaresse bij Acebook Accountants is op het eerste oog een hele normale jonge vrouw, in de twintig. Ze lijkt een harde werker, maar niets is minder waar. Ze fraudeert en sluist zo miljoenen dollars door naar een geheime rekening in Zwitserland. Het lukt haar al een paar jaar om dit onopgemerkt te doen, totdat het team van Jane McCartney, frauderecherche haar op het spoor komt. Ze wordt gearresteerd, maar haar geheime handlanger, Jonathan Murray (fc: Dylan 'o Brien) De handlanger, die zij eigenlijk nog nooit had ontmoet. Ze valt dus ook voor zijn prachtige ogen en zijn zwoele lach, in the back of a cop car! Hoe gaat dit aflopen?

    Layout:

    x Blauw effect als in een zwaailicht
    x Onderin een hand in hand silhouet
    x Deze quote boven het silhouet:
    ''Rules are made to break, but who thought, that breaking the rules would make you fall in love?''

    Alvast bedankt voor degene die hier moeite voor willen doen :3

    Groetjes,
    xShaw

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 9:53 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Faceclaim Alicia:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 9:51 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Faceclaim werkt nu wel x)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Interessant. Even een mt en misschien dat ik een cover met lay-out samen maak moest ik straks of morgen tijd hebben :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Interessant. Even een mt en misschien dat ik een cover met lay-out samen maak moest ik straks of morgen tijd hebben :3

    Graag :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''


    ''Rules are made to break, but who thought, that breaking the rules would make you fall in love?''




    Alicia Marshall, secretaresse bij Acebook Accountants is op het eerste oog een hele normale jonge vrouw, in de twintig. Ze lijkt een harde werker, maar niets is minder waar. Ze fraudeert en sluist zo miljoenen dollars door naar een geheime rekening in Zwitserland. Het lukt haar al een paar jaar om dit onopgemerkt te doen, totdat het team van Jane McCartney, frauderecherche haar op het spoor komt.

    Ze wordt gearresteerd, maar haar geheime handlanger, Jonathan Murray (fc: Dylan 'o Brien) De handlanger, die zij eigenlijk nog nooit had ontmoet. Ze valt dus ook voor zijn prachtige ogen en zijn zwoele lach, in the back of a cop car! Hoe gaat dit aflopen?



    OP
    CoverCredits: Valkyries



    Het is niet echt geworden zoals ik in gedachten had, maar ik had zoiets iets, beter iets dan niets :'D
    Ik ben dus geen echte krak in het opmaken van een lay-out, of toch zeker niet met meerdere plaatjes. Ook in een storie (waarin ik deze gemaakt hebt) valt hem beter dan in het forum :-/ Moest je hem willen gebruiken, en evt aanpassen, gewoon m'n bericht quoten en alles boven de [ rule ] kopiëren en plakken in een nieuwe storie. En dan kan je alles nog aanpassen gelijk je wilt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    Zo is het in een storie, klik op het plaatje voor de vergroting. Hopelijk ben je er iets mee, en anders wilt misschien iemand anders nog een poging doen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het gaaf! Kan ik jou evt rechten geven zodat jij het in de story kn zetten? :)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''