• Jup, dat dus.

    Hooi! (:

    Aangezien ik dit stiekem best een groot compliment vind, wil ik jullie even vertellen waar het telefoontje over ging dat we vanmiddag hebben gekregen.

    Het is namelijk zo dat 22 oktober het Apeldoorns Accordeon Orkest in Orpheus te Apeldoorn een anderhalf jaarlijks optreden heeft voor dit jaar zo'n 1100 mensen. Heel geweldig natuurlijk! MAAR:

    Het klinkt nog niet helemaal geweldig. Dus we werden thuis vandaag doodleuk opgebeld met de boodschap dat er geen accordeonles voor mij is morgen. Maar of ik heel alsjeblieft, alsjeblieft wél naar de orkestrepetitie wilde komen. Samen met nog één ander persoon heb ik de moeilijkste partij van het hele 100 ledige accordeonorkest. En laat mijn medespeelster haar stukken nou net niet goed genoeg kennen. Het hele orkest loopt nog niet soepel om eerlijk te zijn. Dus mijn docent/dirigent rekend op me dat ik alles goed doe en ''de kar trek''. Dat vond ik wel een groot compliment dat er zoveel vertrouwen in me is. :3 Persoonlijk vind ik de partij ook niet te moeilijk en gaat het me soepeltjes af, maar dat men dat ook inderdaad hoort en er waardering voor heeft en dat men blij is met me vind ik wel heel erg leuk om te horen. c:

    Wat voor compliment hebben jullie laatst nog gekregen? ^^

    Liefs


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh mooi! Ik zou komen kijken naar je als ik niet naar AMF ging. Ik woon vlakbij Apeldoorn heheh. maar je gaat het vast goed doen! :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    Oeh mooi! Ik zou komen kijken naar je als ik niet naar AMF ging. Ik woon vlakbij Apeldoorn heheh. maar je gaat het vast goed doen! :Y)


    Het is iedere keer weer wel een heel groots spectakel wat ervan gemaakt wordt! Dus gewoon volgende keer gaan misschien? :Y)
    Veel plezier bij AMF alvast! :3 En dankjewel! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat fijn Yolanda! Ik hoop dat dit je laat inzien dat er echt wel mensen zijn die van je houden zoals je bent!<3 No need to be sadddd.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd! Dat is zo gaaf :'D

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 19:00 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @Jolijn
    Thank you. <3
    Het is inderdaad wel fijn te horen inderdaad haha. Voel me al wat minder sad. c:

    @Marleen
    Haha dankje! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is awesome! Ik kan me voorstellen dat dat als een enorm compliment voelt, ja, en je stopt er een hoop werk in, dus je hebt het meer dan verdiend. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is awesome! Ik kan me voorstellen dat dat als een enorm compliment voelt, ja, en je stopt er een hoop werk in, dus je hebt het meer dan verdiend. (bloos)


    Haha thank you! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah dat is super goed Yolanda! Gefeliciteerd! Je verdient zo'n groot compliment meer dan wie dan ook, want je speelt ook echt geweldig *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Ah dat is super goed Yolanda! Gefeliciteerd! Je verdient zo'n groot compliment meer dan wie dan ook, want je speelt ook echt geweldig *O*


    Haha dankjewel! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaaaaaaaaaaah supertof Yolanda! Heel veel plezier! Het gaat je vast wel lukken met die lastige accordeonpartij!

    Ik kreeg laatst van een docent een nogal slijmerig mailtje met of ik alsjeblieft mee wilde helpen met een jubileum boek :Y)

    Ik dacht namelijk meteen aan jou, vanwege jouw creatieve kwaliteiten.
    Hahaha, dat compliment :'D het komt van een docent die ik niet eens ken tho, dus dat maakt het een beetje raar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OMG, dat is geweldig om te horen!!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Vincie
    Dankjewel! Het ging weer lekker met de orkestrepetitie gisteren. Hoewel we wel onwijs lang door gingen. En ik moet al anderhalf uur reizen dus ik was pas half één 's nachts thuis. :')

    Haha wauw, dat is toch wel een beetje raar dat een docent die je niet kent je dat compliment geeft. Maar aan de andere kant toch ook wel weer leuk! (:

    @Manon
    Jaaaa ikr! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •