• Quizletkoppel alert.


    Ja, jullie horen/lezen het goed. Naomi/Kian en ik hebben vandaag op een prachtige zonnige dag met elkaar afgesproken. We hebben dan ook de halve middag bij de Hema gezeten om te lunchen, te praten, te lachen, duizenden foto's van ons samen gemaakt, zei ik al gelachen? EN om romantisch een chocolade muffin samen te eten. Hoe romantisch! Het is ons echt duidelijk geworden dat we soulmates zijn. We hebben zelfs hand in hand door de stad van Utrecht door geslenterd. Uiteindelijk zijn we geëindigd bij de Mac, omdat ik een vanille milkshake wilde, hehe. Daarna hebben we nog rond gelopen en zijn we naar huis gegaan. Maar al met al hebben we een geslaagde eerste date gehad.

    Dus in andere woorden, ze is mijn boo en ik ben haar boo. So she is mine... so back off. (cat) Papi was finally with Mami...

    Dus hoe was jullie dag? En hebben jullie een Qboo/Qcrush? Oh en Melissa/Trivial, we zijn je niet vergeten. Je blijft nog steeds onze babyboo. <3


    One Who Travels A Higher Path.

    I ship it :Y)


    26 - 02 - '16



    Yaassss babbehh ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké moet ik dit serieus nemen of niet. Not sure.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oké moet ik dit serieus nemen of niet. Not sure.

    Dacht al dat het aan mij lag, lol.


    Pretty is just a pretty word.

    Wat leuk om te lezen dat jullie het zo gezellig hadden! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad (:


    chaos makes the muse

    Dank jullie wel voor de leuke reacties. We hebben erg naar onze zin gehad vandaag. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Tss zonder mij?! Hoe kunnen jullie cute tho

    EDIT; Ik sta in het topic, nu zal ik jullie niet in jullie slaap vermoorden <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 okt 2016 - 20:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trivial schreef:
    Tss zonder mij?! Hoe kunnen jullie cute tho

    EDIT; Ik sta in het topic, nu zal ik jullie niet in jullie slaap vermoorden <3


    Wauw wat een geruststelling damn. Melis x'D

    Ennuhh we'll see each other sooner than ya think; so better be nice to meh else you are grounded. (cat)

    & Thank ya all ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het altijd zo leuk om het gezicht achter Q-accounts te zien (: vroeger was daar een topic van, waar echt heel veel selfies geplaatst werden, maar nu niet meer volgens mij. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat klinkt als een gezellige middag! Super fijn dat jullie er zo van genoten hebben. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Dat klinkt als een gezellige middag! Super fijn dat jullie er zo van genoten hebben. ^^


    16 - 09 - '17

    Maslany schreef:
    Ik vind het altijd zo leuk om het gezicht achter Q-accounts te zien (: vroeger was daar een topic van, waar echt heel veel selfies geplaatst werden, maar nu niet meer volgens mij. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben!

    Post een foto van jezelf, bedoel je? Die is er nog wel gewoon hoor.

    En leuk dat jullie het naar je zin hadden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad samen. ^^

    Ik heb geen Qboo/Qcrush. :c I don't need it. (cat)


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat leuk om te horen dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer