• Jaa, daar ben ik weer met een cover-aanvraag! En echt, ik gebruik ze allemaal

    Titel: Hij stal mijn leven
    Beschrijving: Al jaren geleden heeft Elles een vijand gemaakt. Het begon onschuldig, maar inmiddels is ze een obsessie voor hem geworden. Hoewel haar leven al weer een tijdje 'normaal' lijkt, is ze altijd op haar hoede. Zodra ze een briefje met Jouw lichaam wordt van mij ontvangt, staat haar geest weer op scherp. Ze is bang dat hij haar lichaam wil misbruiken, niet wetend dat hij een manier heeft gevonden om hen te laten wisselen van lichaam. Zo wordt zij opgesloten in een lichaam dat ze al jaren haat, en leeft hij haar leven. Haar vriendje, familie en vrienden lopen allemaal gevaar en Elles weet dat niemand haar zal geloven als ze hen met de waarheid confronteert. Want zíj zit nu in het lichaam van een psychopaat.

    Wat er op de cover moet: In elk geval de titel. Voor de rest laat ik het graag aan jullie verbeelding over. Ik dacht zelf aan een gebarsten spiegel omdat Elles haar 'nieuwe ik' haat, en aan een jongen die verslagen aan de waterkant zit (o.i.d.).

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 17:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, ik heb wel een ideetje... Nu even zien hoe ik dat ten uitvoer ga brengen. Want SOG tot de tiende macht enzo.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 18:06 ]


    oi, suzy

    Wil je ook je naam op de cover, en zo ja, welke? Je username of je echte naam?


    oi, suzy

    Ik lief het idee! Inspiratie ontbreekt op het moment, maar wie weet dat ik in de loop van de week iets probeer ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wat vind je hiervan?


    oi, suzy

    Bij deze hoeft mijn naam er niet op. ^^
    Ik vind hem wel cool, ik vraag me alleen niet af of het logischer is als de hand anders om is, zodat hij tegen het raam aan ligt? Of was dat niet het idee achter de cover? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, ik heb nu juist het idee dat hij tegen het raam aanligt. Je kijkt naar binnen, zeg maar. Het meisje kijkt naar buiten. Je zou dan kunnen zeggen dat de natuur die je ziet, het spiegelbeeld is, in het raam waar de hand tegenaan ligt.

    Ik hoop dat je hiermee ook een beetje het idee van een oever krijgt. Ik heb ook geprobeerd er een spiegel of gebroken glas in te verwerken, maar dan vond ik hem te druk worden en dus minder mooi...


    oi, suzy

    Ooh zo. Gaaf. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuke uitdaging! Ik kruip zo even achter Photoshop.

    Ik ben benieuwd ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou eigenlijk moeten schrijven maar heb de fut niet meer (je huis de grote poets geven is zooooo inspivretend :'D), dus om toch nog iets ter ontspanning te doen tot ik moet gaan werken seffes, ga ik een poging doen voor een cover ^-^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Niet gedacht dat ik het op tijd zo halen, maar ik heb het dus toch gered! Mijn probeersel!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh wauw hij is zo vet! I love it! <3


    Every villain is a hero in his own mind.