• Hallo iedereen :'D

    Bij deze wil ik jullie allemaal even mededelen dat ik gestopt ben met het moderator zijn. Rutger heeft zojuist mijn account weer omgezet naar een user account.
    Ik vond het mod werk niet leuk meer om te doen, en bovendien merk ik nogal een groot leeftijdsverschil met de gemiddelde user hier op Quizlet. Ik ben er een beetje uit gegroeid, denk ik. Daarom heb ik besloten dat ik niet langer mod wou blijven, want dat zou niet eerlijk zijn (:

    Nou, dat was de mededeling eigenlijk wel :Y) Jullie zien me vast nog wel eens voorbij komen, maar in ieder geval niet meer zo vaak als vroeger.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mag ik vragen wat er dan niet meer zo leuk was aan moderator zijn?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Jammerrrrrrrrrrrrr eh.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bronx schreef:
    Mag ik vragen wat er dan niet meer zo leuk was aan moderator zijn?

    Nou, gewoon. Vroeger deed ik het mod werk met plezier, nu deed ik het eigenlijk alleen maar omdat het voelde als een verplichting. Ik had er gewoon geen zin meer in.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha en toen was de hele verkiezing ongedaan gemaakt. Handig hoor. :'D
    Nouja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten. Veel plezier als user.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hahaha en toen was de hele verkiezing ongedaan gemaakt. Handig hoor. :'D
    Nouja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten. Veel plezier als user.

    Hoezo de hele verkiezing ongedaan gemaakt?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Hoezo de hele verkiezing ongedaan gemaakt?


    Alles dat er aan hulp bij gekomen was, is nu zo ongeveer weer weg. Jullie ervaren mods telden toch even wat meer -vind ik, vanwege de ervaring- en nu gaan er zoveel weg dat er weinig van overblijft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Alles dat er aan hulp bij gekomen was, is nu zo ongeveer weer weg. Jullie ervaren mods telden toch even wat meer -vind ik, vanwege de ervaring- en nu gaan er zoveel weg dat er weinig van overblijft.

    Oh zo. Tsja. Niks aan te doen :') De nieuwe mods worden vanzelf ervaren en er zijn nog genoeg oude mods om ze dingen te leren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er stoppen de laatste tijd wel heel veel mods...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Oh zo. Tsja. Niks aan te doen :') De nieuwe mods worden vanzelf ervaren en er zijn nog genoeg oude mods om ze dingen te leren.


    Nouja, ik wil jullie ook niet dwingen om te blijven terwijl jullie het niet meer leuk vinden natuurlijk. D: Maar toch is het erg zonde.


    Your make-up is terrible

    nerveus schreef:
    Er stoppen de laatste tijd wel heel veel mods...

    2 maar toch? Nynke en ik? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    2 maar toch? Nynke en ik? :')


    Er was daarvoor toch nog eentje gestopt?


    Your make-up is terrible

    Pioneer schreef:
    (...)
    2 maar toch? Nynke en ik? :')

    Elisa, Christa is ook gestopt.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Elisa, Christa is ook gestopt.

    Oh. Wist ik niet eens. Ik ben de afgelopen maand sowieso amper online geweest. Maar beter dat ik stop ook dan, ik miste toch de helft :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ah, jammer. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zat je al te zoeken tussen de mods. Erg jammer, je was een goede mod. Maar ja als je het niet meer leuk vind, moet je er mee stoppen. =)

    Pioneer schreef:
    (...)
    2 maar toch? Nynke en ik? :')


    Christa is ook gestopt.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:13 ]