• Ik mis eigenlijk ontzettend veel bepaalde personen maar, ik hoor er niks meer van.
    Ik wil eigenlijk gewoon keer bepaalde personen terug zien in mijn leven terwijl ze nooit meer zal zien.
    Ik mis die personen heel erg ik wil ze terug zien maar, weet dat onmogelijk is doet zoveel pijn (huil)(huil)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Kan je niet proberen contact met ze te zoeken? Misschien vinden ze het wel leuk weer contact met je te hebben.

    Aicantar schreef:
    Kan je niet proberen contact met ze te zoeken? Misschien vinden ze het wel leuk weer contact met je te hebben.


    Heb ik geprobeert maar, ze negeren mijn berichten ;(

    Probeer nieuwe vrienden te maken! :)

    YandereChan schreef:
    Probeer nieuwe vrienden te maken! :)


    Waarom als ik het mag vragen ?
    Ik weet wel de mensen die mij negeren zijn mij niet waard maar, ik wil gewoon keer hun stem terug horen :(

    MagicInOurHeart schreef:
    (...)

    Waarom als ik het mag vragen ?
    Ik weet wel de mensen die mij negeren zijn mij niet waard maar, ik wil gewoon keer hun stem terug horen :(


    Nou omdat ze het inderdaad niet waard zijn als ze jou niet belangrijk vinden en je het beste gewoon nieuwe en leukere vrienden kan zoeken.

    Vrienden komen en gaan helaas ook wel eens. Als zij je negeren, steek dan verder geen tijd meer in hen of vraag eens waarom ze je negeren? Zoek eventueel nieuwe vrienden, zoals hierboven al voorgesteld. Je vindt vast wel mensen die wel tijd voor je maken en dat is toch leuker dan vrienden van toen die je negeren?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 19:42 ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste subforum. ^^

    Als je oude vrienden jou negeren, dan zou ik er geen tijd meer insteken als ik jou was. Een vriendschap moet van twee kanten komen en als alleen jij er moeite in gaat steken, dan zal het helaas ook niet gaan werken.


    Take me to wonderland

    Ik zou nieuwe vrienden zoeken. Lekker oprotten met die mensen. Zelf heb ik mijn handen ook van veel oude vrienden afgehaald, omdat ze geen moeite deden om contact met mij te zoeken en ik het zat was om de persoon te zijn die dat moest doen. Lekker links laten liggen en nieuwe vrienden maken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou ook geen aandacht meer schenken aan ze. Als ze je zomaar negeren, zijn ze je niet waard. Je kan je beter richten op nieuwe vrienden. ^^


    Ik wil een tuin vol egels