• Hallo lieve users!

    Er liggen weer wat creaties klaar die graag jullie stem ontvangen. Jij kan weer mee beslissen wie de winnaars worden van de xOTM-wedstrijden!

    Halloween begint over acht dagen. Om je al in de sfeer te brengen, liggen er bij Poem of the Month zes gedichten voor jullie klaar! Lees ze hier en stem!

    LGBTQ+, een onderwerp dat echt van deze tijd is. Dit bracht meerderen tot inspiratie bij Story of the Month en leverde vijf mooie verhalen op. Tijd om je lekker te ontspannen en deze verhalen te lezen! Breng daarna hier je stem uit.

    Deze maand werd er veel geschreven want ook bij Column of the Month liggen er een handvol columns klaar om gelezen te worden. Zal dat in de toekomst zo blijven? Klik hier voor de poll met wel vijf interessante colums.

    Wat geeft jouw een thuisgevoel? Deze vraag stelden de deelnemers van Image of the Month aan zichzelf. De vraag werd beantwoord met twee leuke foto's. Klik snel hier om een kijkje te nemen en stemmen maar!

    Ondanks hier veel literatuurliefhebbers zijn, heeft Quiz of the Month maar één quiz ontvangen. Beter dan niets, want Tracker is hierbij de winnares en zal de credits binnenkort ontvangen! Gefeliciteerd! *O*

    Wil jij de volgende maand ook jouw creatieve kant laten zien? Wie weet win jij wel de credits ermee! Hou dan zeker de onderstaande topics in de gaten.

    Vele groetjes,
    de xOTM-moderators


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het erg leuk dat jullie hier telkens een heel verhaaltje omheen verzinnen, haha. ^^

    Ik heb alle SOTM inzendingen gelezen en erop gereageerd, maar aangezien ik zelf ook meedoe, zal ik niet stemmen. Als ik ergens de komende dagen wat tijd vind, zal ik dat wel door voor de andere wedstrijden! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nah wat jammer dat er niemand anders een quiz heeft gemaakt. (no_chears)

    Maar jullie mogen hem evengoed maken. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gestemd voor POTM. Straks ga ik de stories lezen. Ik kijk er al naar uit. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    We kunnen nog altijd meer stemmen gebruiken! *O*

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 19:56 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Stemmen is de boodschap! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morgen is de laatste dag om te stemmen! *O*

    Ik moet alleen nog stemmen bij COTM. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Spannend!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb op alles gestemd! Laatste dag om te stemmen. *O*


    Ik wil een tuin vol egels