• U N T I L      D A W N

    •••

    "A tiny butterfly flapping its wings today may lead to
    a devastating hurricane weeks from now."



    5 oktober 2015. Het leek een normale avond te worden voor de vriendengroep. Zoals ze elk jaar een aantal keer deden, gingen ze naar een vakantiehuis van iemand uit de groep. Buiten het ouderlijk zicht deden ze hier van alles, natuurlijk met de nodige hoeveelheid alcohol erbij. Uiteindelijk kwam iemand op het idee om voor hun nieuwste lid, Jack, een dare te verzinnen. Dares zijn gebruikelijk in de groep, van onschuldige voorstellen als “probeer de nieuwe chips smaak” tot “ren naakt een rondje rond het huis”. Jack kreeg de uitdaging om in te breken bij de boerderij van Joseph Anderson, een man die erom bekend stond om gewelddadig te reageren wanneer iemand zonder toestemming zijn land betrad. En niet alleen dat, Jack moest het ook verkleed als een clown doen. Zo gezegd, zo gedaan. De groep maakte zich klaar en ging op weg naar de boerderij, die grensde aan de rand van het bos. Eenmaal bij het bos wachtten de vrienden op een afstandje, terwijl Jack het terrein betrad. Al snel klonk er geschreeuw uit het huis, waardoor de vriendengroep dacht dat Jack's dare gelukt was. Die gedachte sloeg snel om in twijfel toen het geschreeuw bleef aanhouden. Uiteindelijk gingen ze zelf ook richting de boerderij. Ze raakten nog ongeruster toen daar niemand was. Jack niet. De eigenaar niet. De hele plaats bleek verlaten te zijn. De vrienden zochten twee dagen lang naar hem, en schakelden uiteindelijk ook de politie in, maar tot vandaag de dag is er nog steeds geen spoor van beide mannen gevonden.

    Één jaar later: 31 oktober 2016. Halloween. De vriendengroep maakt zich opnieuw klaar om naar het vakantiehuis te gaan, waar ze niet meer geweest zijn sinds Jack’s verdwijning. Al snel blijkt dat ze niet zo alleen zijn als ze denken. Een killer in een clownsmasker sluipt in de bossen rond het huis en dat is pas het begin van de ellende...


    “We were just playing a joke. It was supposed to be funny.”


    • Rollen
    Vol!
    User — Naam — Leeftijd — Status/rol — FC — Pagina

    Jongens
    Vaiana — Daniel Cayden Lawley — 20 — The Hothead — Diego Barrueco — Pagina 3
    Trump — Dylan Josh Woods — 19 — The Asshole — Justin Bieber — Pagina 4
    Sigil — Connor Levi Wyatt — 22 — The Party Animal — Jack Falahee — Pagina 5
    Maslany — Brontes King Sawyer — 21 — The Parent — Tyler Posey — Pagina 4
    Cotrona — Elijah Jamal Lockwood — 23 — The Leader — Toni Mahfud — Pagina 3

    Meisjes
    Zusak — Charlotte Dakota Niven — 20 — The Sweetheart — Carmella Rose — Pagina 2
    Douceur — Abigail Ruby Johnson — 20 — The Responsible One — Bridget Satterlee — Pagina 3
    Choctaw — Layla Victoria Wilson — 19 — The Slut — Claire Julien — Pagina 3
    Miall — Robin Bree Moore — 20 — The Bitch — Sophie Turner — Pagina 4
    Cahira — Jazmín Valeria Fuensanta — 22 — The Rebel — Diana Melison — Pagina 4
    Stiles — Emma Sydney van der Woodsen — 19 — The Princess — Hannah Edwinson — Pagina 5


    • De omgeving
          De plaats
    Montana, USA. Vlakbij Flathead National Forest. Het huis staat op de voet van een berg en er is enkel één kleine weg die ernaartoe leid. Links, voor en achter het huis is er bos en enkele meters naar rechts is er een groot meer waar men kan vissen en kanovaren (als je zelf een kano hebt). Het dichtstbijzijnde dorp is kilometers ver en het dichtstbijzijnde huis is de nu leegstaande boerderij van Joseph Anderson aan de andere kant van het meer.
    Er wordt afgeraden te diep het bos in te gaan aangezien hier grizzlyberen, lynxen en ook de grijze wolf huizen, al is dit voornamelijk dieper in Flathead National Forest.

          Het huis
    Based on this house.
    Het huis behoort toe aan de oom van Lola (zij is dan ook de host) en het is opgedeeld in twee delen: een hoofdgebouw en een gasthuis. Deze worden verbonden door een overdekte brug/gang. Vooraan heeft het hoofdgebouw een terras en een klein prieeltje. Ook het gasthuis heeft een klein terrasje.
    Het huis heeft één garage onder het hoofdgebouw. De poorten onder het gasthuis dienen als 'buitenversiering' en werken dus niet. In plaats van de garage bevind er zich daar een indoor zwembad met verlichting en een bar.
    Het huis heeft acht slaapkamers (drie master bedrooms, twee met een dubbelbed en twee met twin bedrooms). Één master bedroom bevind zich op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, een andere op de eerste verdieping van het gasthuis en een derde op de tweede verdieping van het gasthuis. Één slaapkamer met dubbelbed bevind zich op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en de twee twin bedrooms bevinden zich aan de andere kant van de tweede verdieping (waar nu exercise en office staat op het plan). Het tweede dubbelbed staat op het gelijkvloers. Naast die slaapkamer is er een cinemaroom, een kleine gameroom en een fitnessruimte/storage room.
    Daarnaast is er natuurlijk ook een grote eetkamer, een grote zitkamer, een keuken, etc. Er zijn vijf badkamers: een grote masterbadkamer op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, twee badkamers op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en elk een badkamer op de verdiepingen van het gasthuis.
    Denk voor het interieur zoals hier, enkel alles veel groter natuurlijk. Allemaal heel erg lodge-y en ouderwets, maar modern tegelijkertijd.

    — Master bedroom 1 (hoofdgebouw, eerste verdieping):
    — Master bedroom 2 (gasthuis, eerste verdieping):
    — Master bedroom 3 (gasthuis, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 2 (hoofdgebouw, gelijkvloers):
    — Twin bedroom 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping, links):
    — Twin bedroom 2 (hoofdgebouw, tweede verdieping, rechts):


    • Regels
    — De huisregels gelden altijd.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Perfecte personages bestaan niet. Iedereen heeft flaws. Lees de andere rollen ook eerst, zodat we geen drie stoere, dominante jongens hebben en één nerdje, om even een voorbeeld te geven.
    — Enkel Cheryl, Zusak, en Dore, Maslany, maken nieuwe topics aan. Vragen kunnen ook aan ons gesteld worden.
    — Deze RPG is horror-themed, dus als je daar gevoelig aan bent is deze RPG misschien niks voor jou. Als bijgevolg is de RPG dan ook 16+.
    — Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven, alsjeblieft.
    — Er staat geen deadline op het afwerken van rollen, maar het spreekt voor zich dat je geen maand moet wachten tot je rol af is. We hopen dat alle rollen klaar zijn op het moment dat we het speeltopic openen.
    — De killer wordt enkel bestuurd wanneer wij dat willen en andere griezelige dingen gebeuren ook met onze toestemming zodat er niet te veel tezelfdertijd gebeurt. Voorstellen mogen altijd gedaan worden.

    Rollentopic

    Based on Until Dawn doh.
    ©Supermassive Games, Sony Computer Entertainment, Zusak & Byers.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 18:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry dat ik deze week niet echt een actieve TS'er ben, heb geen internet op kamers en veel te doen voor school (Morgen een interview iets, donderdag tentamen, vrijdag opdracht inleveren, maandag opdracht inleveren, dinsdag voortgangstoets, volgende week donderdag 2 opdrachten inleveren).


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Sorry dat ik deze week niet echt een actieve TS'er ben, heb geen internet op kamers en veel te doen voor school (Morgen een interview iets, donderdag tentamen, vrijdag opdracht inleveren, maandag opdracht inleveren, dinsdag voortgangstoets, volgende week donderdag 2 opdrachten inleveren).


    Nog steeds geen internet? :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ Nope, dus ik kan alleen op Q op laptop in het weekend en ik geef mezelf 1 uurtje er voor op school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    ^ Nope, dus ik kan alleen op Q op laptop in het weekend en ik geef mezelf 1 uurtje er voor op school.


    Hopelijk is 't snel opgelost (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké guys ik ga zo even kijken wie het best ff bij Dylan past want weet de rollen niet allemaal meer uit mijn hoofd!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga morgen echt proberen met Jaz te posten! Mijn inspiratie liet me wat afweten, vandaar dat het zo lang duurt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    beetje een flutpostje :( me inspiratie laat het even afweten. volgende word beter i promise


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    beetje een flutpostje :( me inspiratie laat het even afweten. volgende word beter i promise


    En jij denkt dat Bailey op Connor gaat wachten ;'D Okay mss wel. Word Connor zijn levend schild, voor de huurmoordenaar in het huis. Great Aye ^.^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    En jij denkt dat Bailey op Connor gaat wachten ;'D Okay mss wel. Word Connor zijn levend schild, voor de huurmoordenaar in het huis. Great Aye ^.^


    Natuurlijk denk ik dat niet xD maar wat moet ie anders zeggen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Natuurlijk denk ik dat niet xD maar wat moet ie anders zeggen


    What about een serenade van Justin biebers liedje sorry voordragen aan Bailz cuz Connor is a shellfish cunt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Guys, no offence, maar ik had gevraagd of er gewacht kon worden met bekend maken wat je personage zou doen tot ik het bekend had gemaakt. Ik heb ook aangegeven dat het deze week wat langer duurt omdat ik veel voor school te doen heb, dus het zou wel fijn zijn als daar rekening mee gehouden wordt. Het zou zijn fijn als er wat beter gelezen wordt, gezien de beginpost met locatie van het huis en dergelijke ook al niet goed door iedereen gelezen was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kian schreef:
    (...)

    What about een serenade van Justin biebers liedje sorry voordragen aan Bailz cuz Connor is a shellfish cunt.


    Oké xD

    Ik pas me post wel even aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Beter zo?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bailey en Connor gaan wel worstelen in een modderpoel. k had anders ook geen inspiratie voor een post.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Tsja maarja, je zou het voor je eigen rpg vast ook niet leuk vinden als er steeds niet goed gelezen wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered