• "Een meid met veel fantasie"

    Complimentjes
    itsmagicc
    Liefste Sabine,

    Deze week is jouw week, yay! Je verdient het helemaal! Steeds weer tover je een glimlach op mijn gezicht met je lieve reacties op mijn verhalen. Ook ben je een geweldige schrijfster en heb je telkens zulke originele ideeën (:
    Ik ben heel erg slecht in dit soort dingen, im sorry, maar stay your awesome self! c:

    Xx Lau.


    KellyHoranXx
    Lieve, lieve Sabine,

    Als er iemand is die het verdient om geëerd te worden, dan ben jij dat wel. Je bent mijn luisterend oor, mijn houvast en de meest zorgzame en meelevende persoon die ik ooit ontmoet heb. Je woont dan wel ver weg, maar dat maakt niet uit, omdat ik weet dat je er altijd voor me bent als ik je nodig heb.
    En ik zal er ook altijd zijn als je mij nodig hebt.

    Xxx Kelly


    HoweII
    Voor Sabine,
    Jij verdient het om "in de bloemetjes gezet te worden":
    - omdat je leuke verhalen schrijft (en ik iedere keer weer blij wordt als er een nieuw hoofdstuk is);
    - omdat je de moeite neemt om op mijn reacties en gastenboekberichten te reageren;
    - omdat je vorig jaar aan mijn verjaardag hebt gedacht (wat ik echt lief vond);
    - en omdat je, voor zover ik weet, een geweldig, lief en leuk persoon bent! (:
    Liefs van Anne


    Hinterland
    Hi!

    Ik ken je eigenlijk vooral van bij mijn eigen verhalen omdat je daar heel vaak echt toffe reacties achterlaat. Ze zijn altijd heel motiverend en het is natuurlijk nooit vervelend om te zien wanneer mensen zich inleven in je verhaal. Dus daar wil ik wel een dankjewel voor zeggen. (;
    Je eigen verhaal, Countdown to 5SOS, was dan iets waar ik elk hoofdstuk met plezier op reageerde. Het was dan ook echt een ontzettend origineel initiatief en het bracht heel wat mensen bij elkaar! Stiekem moet ik toegeven dat ik het soms toch nog wel mis hoor...
    In ieder geval ben je echt altijd ongelooflijk aardig en leuk om mee te praten. Ik hoop je dan ook zeker nog vaak genoeg hier tegen te komen op Q!

    Love
    K.


    Creatie(s) in de kijker
    Ben jij ook fan van Jade Thirlwall van Little Mix? Misschien is deze story wel iets voor jou!
    Hunting Ancient Egyptian Myths ›› Jade Thirlwall
    “ 'Jade, wat is er aan de hand?' Mijn moeder legt bezorgd haar hand op mijn arm, maar ik reageer er niet op.
    "Maxon Newman, die moeten we hebben. Hij weet wat we moeten weten. Maar waar hangt hij in vredesnaam uit?" Ik leg mijn vingers op mijn lippen en sis, als teken dat ze moet zwijgen. Mama steekt haar handen omhoog en zwijgt. Maar ik hoor niets meer, ik ben uit mijn concentratie.
    'Wat was er nou?'vraagt ze als ik lichtelijk geïrriteerd aan mijn thee nip.
    'Ik hoorde iets,'zucht ik.
    'Wat hoorde je? Vogels? Dat is normaal voor de tijd van het jaar, het begint zomer te worden.'
    'Mam,'zeg ik en ik kijk haar aan.
    'Oh, oh.' Mama knikt en vouwt dan haar vingers om haar mok. 'Was het belangrijk?'
    'Geen idee, maar het ging over Max en het klonk niet best.' ”

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 0:07 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Heel leuk! Fijne week! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week ^^

    Reigns schreef:
    Fijne week!


    26 - 02 - '16

    Haha, je hebt dezelfde naam als mijn zusje. Je bent niet toevallig haar, undercover? :Y)

    Maar yay, ik hoop dat je van dit topic geniet en een hele fijne week hebt! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fijne week, xLittleBirdx!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aww, wat lief! Ik voel me super vereerd en zit hier met rode wangen en een enorme glimlach naar mijn telefoon te staren (al ben ik een beetje late to the party, maar ja). Dank jullie wel!

    x Sabine


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones