• Welke naam voor mijn antagonist?

    Ik kan maar niet kiezen welke naam ik moet nemen, want ik vind ze allebei leuk. :') Dus please help.

    Ik zie een voorliefde voor Raziel ontstaan.

    @Mehri, op zich hoeft die naam voor mij niet de engel des doods te betekenen... dus in dat opzicht zou Azriel dan niet echt passen hm..

    Raziel! ♡


    The soul needs autumn.

    Krolock schreef:
    @Mehri, op zich hoeft die naam voor mij niet de engel des doods te betekenen... dus in dat opzicht zou Azriel dan niet echt passen hm..

    Raziel klinkt ook mooier, maar zegmaar als je iemand zou noemen naar de engel Azrael zou ik wel voor Azriel gaan haha

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Raziel klinkt ook mooier, maar zegmaar als je iemand zou noemen naar de engel Azrael zou ik wel voor Azriel gaan haha


    Het doet me eigenlijk veel meer aan de kat van Gargamel denken dan iets anders, hoewel ik de klank wel mooi vind (:


    Mhm?

    Dus nu zou een struggle kunnen zijn; Raziel of Raziël. Omdat mensen het verkeerd zouden kunnen lezen... of ik moet er duidelijk bij zetten hoe je het leest/uitspreekt.

    MabeI schreef:
    (...)

    Het doet me eigenlijk veel meer aan de kat van Gargamel denken dan iets anders, hoewel ik de klank wel mooi vind (:
    Die hoor ik vaker haha. En ik wil liever niet dat mensen aan de smurfen denkt tijdens het lezen.

    Maak er een tweeling van! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Krolock schreef:
    Dus nu zou een struggle kunnen zijn; Raziel of Raziël. Omdat mensen het verkeerd zouden kunnen lezen... of ik moet er duidelijk bij zetten hoe je het leest/uitspreekt.


    Dit doet mij echt denken aan dat ik Peeta uit THG eerst las al Pee-ta, terwijl het Pie-ta zou moeten zijn, op z'n engels lol. Anyway, ik denk dat ik dan voor Raziël zou gaan, want uitleggen hoe je het dient te lezen is een beetje... afleidend van het verhaal denk ik? Dat lijkt mij iig erg tricky.


    Happy Birthday my Potter!

    Raziël klinkt cooler exotischer, dus waarom niet :W

    Ik denk dat ik voor Raziël zou gaan. Met puntjes vind ik net iets mooier :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ah, ik vind het juist andersom net iets mooier. Maar als het de naam verduidelijkt wil ik het zeker doen. Bedankt in ieder geval voor jullie mening! ^^

    Tilikum schreef:
    Maak er een tweeling van! :"D

    Dit klinkt trouwens best wel leuk haha. Helaas past het niet in mijn verhaal.

    Ik vind Azriel leuker.

    Ik heb voor Azriel gestemd, omdat ik bij Raziel echt denk aan raspberries lol :")


    Caution first, always.