• CRÈME DE LA CRÈME - PRAATTOPIC


    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.

    DE ROLLEN
    Ladies: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de ladies.
    • Blair Genovese - Sempre - Miranda Kerr - Zakenvrouw - Pagina 2
    • Kamila Nayeli Daleshka - Canagan - Barbara Palvin - Vlogger - Pagina 4
    • José María 'Yasemin' Arguedas - Kian - Magdelena Zaleskja - Vlogger - Pagina 3
    • Riley Arizona Hilliard - Zusak - Gina Vaia - Blogger - Pagina 4
    • Cassandra Piper Lee - Miall - Katherine McNamara - Dochter van - Pagina 4


    Gentlemen: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de gentlemen.
    • Vincent Malcolm Bray - Maslany - Ed Westwick - Zakenman - Pagina 1
    • Devin Killian Ivers - JC_ - Nicolas Simoes - Fotograaf - Pagina 3
    • Alex Gabriel Fernández - greenlight22 - Vini Uehara - Profvoetballer - Pagina 3
    • Pauly David Johnson - AdamSandler - Johnny Depp - Zakenman - Pagina 3
    • Christian Xavier Tremblay - FlREBlRD - Scott Eastwood - Zoon van - Pagina 3


    SNEL OVERZICHT
    USER
    Sempre
    Canagan
    Kian
    Zusak
    Miall
    Maslany
    JC_
    greenlight22
    AdamSandler
    FlREBlRD
    NAAM
    Chloë
    Jennifer
    Naomi
    Cheryl
    Matty
    Dore
    Saar
    Maaike
    Anouk
    Yu
    PERSONAGE
    Blair
    Kamila
    Yasemin
    Riley
    Piper
    Vincent
    Denvin
    Alex
    Pauly
    Christian
    AFWEZIG
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    17/10 - 22/10
    -
    15/10 - 18/10

    Het RPG zal beginnen bij de aankomst van onze personages. Het zal een selecte groep zijn en iedereen zal iedereen wel kennen, al is het maar uit de bladen. Sommige zullen dit zien als een weekje feesten, anderen zoeken misschien de rust op of willen bewijzen dat ze echt niet zo zijn als er altijd geschreven wordt.

    + Wanneer het speeltopic online komt zal ik een specifieker begin omschrijven. Daarnaast heb ik dan (als het goed is) ook de beschrijving van het landgoed afgerond.

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1, #2

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 22:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Iemand voor Riley?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En bij wie kan Piper zich voegen? Ik zal proberen vanavond te posten! Ik heb net mijn tentamen toch niet zo erg verkloot als ik verwacht had so I don't feel that bad. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kian schreef:
    (...)

    Yaaasss begin jij dan dan laat ik in mijn post Yase er wel inspringen.. Mss kan Jake zeggen bluf dat je naked er in springt :'D


    Btw het is Alex, maar dat was mijn fout omdat ik begon met Jake. De namen van mijn personage's onthouden is ook zo moeilijk hahahaha.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Btw het is Alex, maar dat was mijn fout omdat ik begon met Jake. De namen van mijn personage's onthouden is ook zo moeilijk hahahaha.


    Ik dacht al Alex maar ik raak zo confused als je Jake zegt hahah ;'D but ohwell. Alex valt meteen met de deur in huis hea. Yase loves that tho x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Ik dacht al Alex maar ik raak zo confused als je Jake zegt hahah ;'D but ohwell. Alex valt meteen met de deur in huis hea. Yase loves that tho x'D


    Ja ik raak ook confused van mezelf hahaha. Ik schrijf ook de helft van de tijd Axel ;c. Just saying what it is ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ja ik raak ook confused van mezelf hahaha. Ik schrijf ook de helft van de tijd Axel ;c. Just saying what it is ;3


    Axel be like: PUT YOUR SHUCKING CLOTHES OF YOOUU WOMAN!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zusak schreef:
    Iemand voor Riley?


    Niemand?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Niemand?


    Ik kan Piper naar haar toe sturen? (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry dat mijn posts er even niet uit ziet maar Photobucket loopt te fucken c'; dus in alle RP's waar ik in zit; missen er of afbeelding/borders enzo ;x.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    Sorry dat mijn posts er even niet uit ziet maar Photobucket loopt te fucken c'; dus in alle RP's waar ik in zit; missen er of afbeelding/borders enzo ;x.


    Psshhht ze staan aan de bar HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Psshhht ze staan aan de bar HAHA


    Hahha nee dat was een oude post ;'D ik had mijn tekst nog niet geupdate LOL. (ik kopieer altijd oude posts en plak mijn tekst er in shit ik ben betrapt)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naar wie kan ik Blair sturen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Naar wie kan ik Blair sturen?


    Piper en Riley? Als Cheryl dat goed vindt. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh ja is prima! Sorry voor late antwoord, ben druk bezig met een opdracht afmaken +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry allemaal voor mijn slechte TM zijn. Ik heb gisteravond niet echt top nieuws gekregen en ik weet nog niet echt hoe ik ermee moet dealen. Ik heb mijn hoofd ook echt even niet echt bij RPG'en, dus het kan even duren voor ik weer reageer. Als er een skip/meer informatie nodig is, stuur me even een gb en dan kom ik zo snel mogelijk met iets aanzetten.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 20:31 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.