• Een groep jonge archeologen gaan opzoek naar verborgen schatten in het regenwoud van Peru. Volgens vele verhalen en legendes, zou er diep in het regenwoud van Peru een groot geheim verborgen zijn voor de mensheid. Niemand weet precies wat het geheim is en waar het is verborgen, maar de jonge archeologen zijn vastberaden om er achter te komen.
    Wanneer ze per toeval onder een grote waterval door zwemmen, ontdekken ze een grot met vreemde spullen die niet uit deze tijd komen. Ze besluiten de grot te doorzoeken en komen er al snel achter dat de grot naar een heel andere wereld leidt. Yunke-Lo.
    Yunke-Lo lijkt wel een paradijs in vergelijking met het regenwoud. Bloemen in allerlei kleuren, dieren die ze nog nooit eerder hebben gezien of die al lang uitgestorven waren, goud in de rivieren en edelstenen in de rotsen.
    Maar al snel ontdekken ze dat ze niet alleen zijn. Yunke-Lo wordt namelijk bewoond door een inheemse, Indiaanse stam die zichzelf de Tachi noemen. Zij zijn de bewaarders van het grote geheim uit het regenwoud van Peru en elk van hun staat symbool voor een ander dier en zijn kracht. De Tachi zorgen er voor dat niemand het geheim naar buiten kan brengen, dit allemaal met of zonder geweld.
    Wat de jonge archeologen echter niet weten, is dat het geheim best gruwelijk is. Aan de voet van de vulkaan zitten namelijk 6 moordlustige demonen opgesloten die ook de gedaante van een mens kunnen aannemen. Hun taak is om de mensheid om zeep te helpen en zo de macht te grijpen. Maar wanneer deze 6 weten te ontsnappen, staat de veiligheid van de mens op het spel en moeten de archeologen samenwerken met de Tachi om in leven te blijven en de demonen voor eens en voor altijd te overwinnen.


    Dit is een oude RPG van me die ik terug op wil starten na enige aanpassingen te hebben gemaakt in de verhaallijn. Daarom vroeg ik me af of hier animo voor is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, ja, JA!!!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ja, ja, JA!!!

    Dan zijn we al met 2. :')
    Moet er iets aangepast worden in de verhaallijn? Zo ja laat het me dan maar weten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'm in als ik tijd genoeg heb!


    obsessive rage

    Super tof!!!

    Misschien kun je doen dat de demonen al ontsnapt zijn en ze dat dus eigenlijk ook verbergen en het zelf proberen op te lossen. Dan komen die archeologen eigenlijk in eerste instantie in mooiheid, komen ze tegelijkertijd achter het geheim en de strijd ipv dat het twee aparte dingen/verhalen zijn.

    Klinkt goed! Maar hoeveel groepen zou je willen doen? Want denk dat archeologen+Inheemse bevolking+demonen erg druk wordt als die allemaal gespeeld gaan worden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Puellae schreef:
    Super tof!!!

    Misschien kun je doen dat de demonen al ontsnapt zijn en ze dat dus eigenlijk ook verbergen en het zelf proberen op te lossen. Dan komen die archeologen eigenlijk in eerste instantie in mooiheid, komen ze tegelijkertijd achter het geheim en de strijd ipv dat het twee aparte dingen/verhalen zijn.

    Ja ik denk dat dit inderdaad gemakkelijker is om de personages mooi samen te krijgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zusak schreef:
    Klinkt goed! Maar hoeveel groepen zou je willen doen? Want denk dat archeologen+Inheemse bevolking+demonen erg druk wordt als die allemaal gespeeld gaan worden

    Ik denk dat het wel zal lukken om 3 groepen te bespelen. Ik heb al RPG'S gezien die er meer hadden. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit klinkt zo leuk!!!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Yassss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil ook meedoen c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Okay...Dan ga ik zo dadelijk een rollentopic openen. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het topic is er. (:
    Klik


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.