• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zahkriisos schreef:
    Ik ben net 1 minuut online op de desktopversie en ik ben nu al schijtziek van die vlaggetjes XD
    En dit blijft zeker nog tot 10 november staan?

    *Zeven november. En als je het écht zo verschrikkelijk vindt, kun je eventueel voor deze week eventjes via de mobiele versie surfen op je laptop. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony_Stark schreef:
    (...)
    *Zeven november. En als je het écht zo verschrikkelijk vindt, kun je eventueel voor deze week eventjes via de mobiele versie surfen op je laptop. ^^


    I felt really uncomfortable at school today ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo slecht in in mijn eentje schrijven. Ik heb echt iemand nodig die het steeds leest en me op ideeën brengt, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn 'beste vriendin' al drie jaar niet meer gezien. Normaal gaan we elk jaar op vakantie, zij een hele week en ik een halve, maar de laatste drie jaar hebben we elkaar niet meer gezien, en nu lopen we elkaar net mis. Ze was niet echt mijn beste vriendin, maar we kwamen gewoon zo goed overeen. Ik wil gewoon nog eens met haar praten en herinneringen aan vroeger ophalen.


    <3

    Ik wil The 4400 weer eens gaan kijken, maar niet vanaf het begin, maar ik weet niet meer waar ik ben gebleven en het is alweer 4 jaar geleden xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bijna op de helft! Hopelijk kan ik het vandaag nog afmaken ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Windigo schreef:
    Ik wil The 4400 weer eens gaan kijken, maar niet vanaf het begin, maar ik weet niet meer waar ik ben gebleven en het is alweer 4 jaar geleden xd

    Is het een leuke serie??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Is het een leuke serie??


    Heel leuk ^^
    4400 mensen verdwijnen over een aantal jaren heen uit het niet en plots komen ze allemaal terug op aarde. Hier ontdekken ze, na in een soort quarantaine/opvang gezet te zijn geweest, dat ze krachten bezitten. O.a; Leven geven en afnemen, toekomst voorspellen, kracht, telekinesis, niet kunnen sterven en noem maar op. En vanaf hier word er eigenlijk op ze 'gejaagd' omdat ze gevaarlijk zouden zijn voor de mensheid.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 20:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Heel leuk ^^
    4400 mensen verdwijnen over een aantal jaren heen uit het niet en plots komen ze allemaal terug op aarde. Hier ontdekken ze, na in een soort quarantaine/opvang gezet te zijn geweest, dat ze krachten bezitten. O.a; Leven geven en afnemen, toekomst voorspellen, kracht, telekinesis, niet kunnen sterven en noem maar op. En vanaf hier word er eigenlijk op ze 'gejaagd' omdat ze gevaarlijk zouden zijn voor de mensheid.


    Ik vind het alleen het eerste seizoen leuk. Of de eerste twee, idk. Daarna werd het vreemd en langdradig.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 20:22 ]


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik vind het alleen het eerste seizoen leuk. Of de eerste twee, idk. Daarna werd het raar.

    Ja, beetje langdradig. Een ook met die injectie xd
    Maar toch wil ik verder kijken, ook al is het nooit volledig beëindigd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet werken morgen. Shifts van 11u in een zwembad zijn niet menselijk. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Windigo schreef:
    (...)

    Heel leuk ^^
    4400 mensen verdwijnen over een aantal jaren heen uit het niet en plots komen ze allemaal terug op aarde. Hier ontdekken ze, na in een soort quarantaine/opvang gezet te zijn geweest, dat ze krachten bezitten. O.a; Leven geven en afnemen, toekomst voorspellen, kracht, telekinesis, niet kunnen sterven en noem maar op. En vanaf hier word er eigenlijk op ze 'gejaagd' omdat ze gevaarlijk zouden zijn voor de mensheid.

    Oeh klinkt wel aardig goed!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahaha jongens, als jullie denken dat de persoon met een tussenjaar, die geen shit geeft of het nu een voldoende wordt of niet, alles last minute voor jullie gaat checken heb je het toch mis, denk ik. c:


    Caution first, always.

    Ik moet even wat kwijt.

    Ik heb het echt even gigantisch gehad. De dag waarop ik dat contract bij dat jobcoachingbureau heb getekend, vervloek ik. Ze dwingen me nu tot een soort wurgcontract voor een plek waar ik graag heen wil, maar niet op deze manier. Verder trapte mijn werkcoach mij volledig de grond in toen we de sollicitatie gingen voorbereiden. Als ik dingen spannend vind, praat ik soms veel, maar ze beweerd dat mijn vorige kans is stukgelopen daardoor, terwijl diegene waaronder ik werkte zelf heeft gezegd dat het was doordat ze niet goed wisten hoe ze me konden begeleiden en dat het praten geen probleem was. Ze blijft maar aanhalen dat ik continu over mijn privé praat op werk, terwijl ik dat niet doe. Dat doe ik nooit, want werk en privé houd ik gewoon gescheiden. Ze blijft ook tegen dingen aanschoppen die geen probleem hoeven te vormen, want in overleg is veel mogelijk. Ik ben zo ontiegelijk bang dat ik deze plek niet krijg, de baan op mijn buik kan schrijven en voor de rest van mijn leven mijn hand kan opbeuren voor een uitkering waar ik niet eens eventuele vaste lasten van kan betalen.

    Daarbij wil de origanisatie waar ik nu zit voor begeleiding met wonen en dergelijke, dat ik voor 24-uurszorg ga, maar dat wil ik niet. Alles wordt zo opgeblazen dat ik geen uitzicht meer zie en het allemaal niet meer weet.

    Mijn vriend zit niet lekker in zijn vel, heeft het moeilijk met dingen en ik wil hem ook niet lastigvallen. Hij heeft het zwaar, maar ik heb niemand anders om naartoe te gaan. Mijn zus is enkel bezig met zichzelf, of haalt mij neer, mijn broertje interesseert zich in geen enkele vorm in mijn leven en van mijn ouders hoef ik al helemaal niets te verwachten. Het feit dat ik mijn verjaardag op moet schuiven zodat zij met vrienden af kunnen spreken, zegt naar mijn mening meer dan genoeg. Ik heb één 'vriendin' waarvoor ik alleen van 'nut' ben als ze wat van me nodig heeft. Als ik wat heb kan ik barsten. Nooit kan ik uitpraten of zeggen hoe ik me voel, want anderen hebben het altijd erger.

    Ik ben er helemaal klaar mee. Ik kan het scherm niet eens meer scherp zien door alle tranen en typen gaat lastig omdat mijn handen vreselijk trillen. Ik voel me zo ontzettend in de steek gelaten door alles en iedereen.


    26 - 02 - '16

    En ik heb mijn 50.000ste post gemist, maar dat maakt me niet eens meer zoveel uit eigenlijk.


    26 - 02 - '16