• NOT A NORMAL PLACE
    Toestemming gekregen van: nesber, originele topic
    I know this will seem a bit crazy, but if you want to know something about me, the best person to ask is me.





    THE STORY

    Jaren geleden had een oudere vrouw op een onbekend eiland een rozentuin. Honderden rozen in alle kleuren die mogelijk waren, waren in de rozentuin te vinden. Het leek te beginnen als een onschuldige achtertuin, maar vreemd genoeg leken de rozen zich uit te breiden. De hekken om de tuin leken te verdwijnen onder de rozen en ook het huis werd de dupe. Het groeien leek niet op te houden, want als je de rozen probeerde weg te halen kwamen ze 10x zo snel terug. Al snel was het hele eiland bedolven. Mensen waren geëvacueerd naar het vasteland en het eiland werd afgesloten, maar de rozen leken niet meer verder te groeien. Het eiland werd voor de buitenwereld een onbewoond oerwoud, alleen was er onbekend leven tussen de bloemen... Leven dat de buitenwereld niet zou kunnen accepteren en een angst voor zou creëren. Het leven was verre van normaal en daarom ook diepgeheim.
          Het geheim van de rozentuin is niet de rozen, maar de magie daarachter... De magie die de rozen tot vernieling drong. Voor hun eigen veiligheid hebben mythische wezens en mensen met abnormale krachten de tuin gecreëerd en wonen ze nou in de vervallen huizen die de planten vernield hebben. Vanuit heel de wereld hebben alleen personen met geheime krachten toegang tot het eiland, maar het is dat niemand van het eiland afkomt. Als je je eenmaal aan de magie blootgesteld hebt, kom je er niet meer van af.
          Ook een groepje nieuwelingen besluiten dit te onderzoeken. Zonder enige bescherming zijn er een groepje 'helden' het eiland binnengedrongen om de wereld te bewijzen dat er niks is om bang voor te zijn, maar klopt dat wel? Zijn de eilanders die degelijk bestaan wel blij met deze nieuwelingen of moeten de nieuwelingen altijd over hun schouder blijven kijken. Alleen mensen met geheime krachten zijn instaat om het land binnen te komen, maar zullen de nieuwelingen ooit als gelijken gezien worden?




    Tell your stories to me. Show your bruises. Let's see what this island is capable of handling.


    CHARACTERS
    MAGISCHE WEZENS Kunnen gaven hebben, maar ook échte, mythische wezens zijn.
    — Gereserveerd door frozenwords









    NIEUWELINGEN beperkt, hebben misschien nog geen idee dat ze magie bezitten.



    — Gereserveerd door frozenwords




    RULES

    — De regels van Quizlet gelden hier.
    — Geen perfecte personages.
    — Reageer minstens één keer per week.
    — Schrijf 200 woorden of meer.
    — De magische wezens kunnen met elkaar diepe relaties hebben, dit geldt ook voor de nieuwelingen.
    — Topics worden aangemaakt door mij.
    — Ik sta altijd open om mijn deelnemers te helpen. Als je geen inspiratie heeft of twijfelt of iets goed is, laat gerust een berichtje achter.




    Maybe there's something you're afraid to say, or someone you're afraid to love, or somewhere you're afraid to go. It's gonna hurt. It's gonna hurt because it matters.


    LIST

    Naam
    Leeftijd (Wezens --> 18+, Wetenschappers --> 23+)
    Rol (Wetenschapper, Mythisch wezen --> Magische Kracht?)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Extra


    TOPICS

    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 29 dec 2019 - 19:07 ]


    “If anyone asks where I am, I've left the country.”

    Mag ik een vrouwelijke nieuweling reserveren? :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign