• †      CAVE INIMICUM       †
    Beware of the Enemy
    © Camouli & Ziegler





    ROLLEN
    Username
    Sempre
    Tully
    Ziegler
    Byers
    Camouli
    Mouli
    Frenchcore
    Lachesism
    Aftertaste
    calice
    Kian
    Remarkeyable
    Artwork
    JC_
    Yonghwa
    ANTI
    Name
    Chloë
    Fanny
    Sanne
    Lene
    Camilla
    Milou
    Lotte
    Clarissa
    Vera
    Nini
    Naomi
    Leonie
    Sterre
    Saar
    x
    x
    Character
    Arwen
    Silver & Amy
    McKenna & Asaf
    Teddy
    Harlowe
    Bodine
    Julian
    Nathaniel
    Jemima
    Oliver
    Bailey
    Charleen
    Zoë
    Myles
    Celeste
    Leonardo

    BIRTHDAYS
    Start: 1 september
    31 oktober — Arwen (18)
    7 november — Teddy (18)
    11 december — McKenna (17)
    11 december — Oliver (18)
    18 december — Jemima (18)
    31 december — Julian (19)
    1 januari — Bailey (18)
    9 februari — Amy (18)
    14 februari — Asaf (18)
    11 maart — Leonardo (19)
    13 maart — Bodine (18)
    1 april — Zoë (18)
    2 april — Harlowe (18)
    5 mei — Myles (18)
    7 augustus — Silver (17)
    21 augustus — Nathaniel (18)
    21 augustus — Charleen (18)
    23 augustus — Celeste (18)


    SHIPS
    Shipname
    Harwen
    x
    x
    x
    x
    Names
    Harlowe x Arwen
    x
    x
    x
    x
    Legenda shiplijst
    Italic = Vriendschappelijk
    Bold = Crush
    Red = Liefdesrelatie
    Underlined = It's over
    Pink = It's complicated


    QUIDDITCH
    Gryffindor
    Captain: Sempre
    Keeper: Tully
    Chasers: Sempre
    Beaters: Calice
    Seeker: Wander

    Hufflepuff
    Captain:
    Keeper:
    Chasers: Lachesism
    Beaters:
    Seeker:

    Ravenclaw
    Captain: Byers
    Keeper:
    Chasers: Byers
    Beaters:
    Seeker:

    Slytherin
    Captain:
    Keeper: Mouli
    Chasers:
    Beaters:
    Seeker:


    PREFECTS
    Gryffindor

    — Oliver Jackson Blue

    Hufflepuff



    Ravenclaw
    — McKenna Florence Kingsley


    Slytherin



    Headboy: Teddy Shacklebolt, Byers
    Headgirl: Harlowe Greengrass, Camouli


    EVENTS
    Dates & events will be listed below.
    Naam —
    Datum —
    Dresscode —
          Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Een reservering blijft twee dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, afdelingen, etc.
    — Speeltopic wordt over ongeveer een week geopend
    — Geen perfecte personages
    — Geen liefdesrelaties die van te voren zijn afgesproken, zo willen we one-on-one voorkomen.
    — Nieuwe topics worden aangemaakt door Ziegler & Camouli
    — Bespreek relaties en overige zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze!
    — Have fun!


    TOPICS
    Rollentopics: O1
    Praattopics: O1
    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 20:40 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    JC_ schreef:
    Iemand interesse in een relatie met Myles? Hij heeft nog niemand :c


    Ik heb Jemima, op pagina 4.Ze staat voor alles nog open :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    K post zondags Bailzz


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    JC_ schreef:
    Iemand interesse in een relatie met Myles? Hij heeft nog niemand :c


    Ik heb Julian voor relaties nog openstaan als je wilt.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    JC_ schreef:
    Iemand interesse in een relatie met Myles? Hij heeft nog niemand :c


    Ik heb Amy en Sil. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @ iedereen, ik kijk zo als ik op mijn computer ben :3 als Jullie nog iets specifieks zoeken, laat maar weten :3 ( eerst ontbijten hehehe)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 11:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bailz heb ik maar ik kan rn niet nadenken so yeah x'D #treinleven


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    MYLES JONATHAN MCKANE

    SLYTHERIN


    N


    ALEXIS 'BAILEY' KLAARENDEIJK d Myles heeft zo zijn Irritaties aan de jongen en vergelijkt hem soms met een doorgedraaide hond, maar hij mag de jongen in zekere zin wel.

    AMY VICTORIA BOTTERILL d Op zich mag hij haar wel al kun je ze niet echt vrienden noemen

    ARWEN ALYCANTE d Arwen en Myles waren goede vrienden al is dit sinds de laatste twee jaren wat verwaterd, de jongen weet soms niet wat hij met haar aan moet.

    CHARLEEN OLIVER d Charleen en Myles kun je geen vrienden noemen, ze mogen elkaar niet en dat laat Myles ook wel merken. Het is niet omdat ze een muggleborn is - al zal de jongen dit wel gebruiken om haar te kleineren - maar puur omdat hun karakters erg met elkaar botsen. Hij zal dan ook altijd beter proberen te zijn dan haar en kan het niet hebben dat ze van hem wint.

    JEMIMA ADELAIDE DIGGORY d Myles vind haar ongeduldig, Naïef en soms nogal vervelend, maar hij haat haar niet. Hij zal wel vriendelijk doen en als hij zich aan haar irriteerd de nodige sarcastische woorden gebruiken, maar verder niet speciaals.

    JULIAN STEPHAN CARROW d Julian en Myles zijn goed bevriend, ookal kunnen ze soms eens botsen. Myles gaat vaak naar de jongen toe als hij iets van Herbology wilt leren en heeft al wel eens wat van de jongen gekocht als hij in een dipje zit. Beiden zijn ze ook Slytherins en Myles kan dus ook goed met de jongen overweg.

    OLIVER JACKSON BLUE d Oliver en Myles zijn gevaarlijk samen, ze zijn niet zozeer beste vrienden maar mocht Oliver willen dan haalt hij het slechtste in Myles naarboven. (Misschien dat Oliver van zijn vader afweet en Myles probeert over te halen om aan te sluiten bij de dooddoeners eens ze van school zijn? )

    SILVER SEBASTIAN CAYLEN d Misschien dat deze vrienden kunnen zijn die laat gegroeid is, maar Myles nu nogal kortaf doet tegen de jongen?



    Dit is wat ik tot nu toe heb, als jullie het er niet mee eens zijn of betere ideeën hebben, shoot c:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 12:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^
    Wat bedoel je precies bij Silver?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JC_ schreef:
    Iemand interesse in een relatie met Myles? Hij heeft nog niemand :c


    Ik heb Teddy nog (:

    Deze heeft hij al:
    — een crush: Julian
    — een beste vriendin: Bodine
    — vrienden: Silver
    — vrienden en studiemaatjes: Amy
    — samen trainingen bedenken: Arwen
    — partner in crime: Harlowe
    — kennissen: Oliver
    — rivalen/semi vrienden: McKenna

    Dit zijn voorstellen:
    — een ex-vriendinnetje
    — een beste vriend
    — iemand die zijn 'geheim' kent of het in elk geval door denkt te hebben (dit kan vriend of vijand zijn)
    — iemand die nogal racistisch uit de hoek kan komen/iemand waar hij helemaal niet mee overeen komt


    kindness is never a burden.

    Tully schreef:
    ^
    Wat bedoel je precies bij Silver?


    Dat ze pas in het derde/vierde jaar aan te praat zijn geraakt en dan pas vrienden zijn geworden, maar door de tovenaarsoorlog die nu gedaan is en Myles niet echt weet welk pad hij wilt volgen, weet hij ook dat Silver hem rap door zou hebben dus daarom vermijd hij de jongen nu even... Snap je ? :') (ik ben niet goed met dingen uitleggen hahah)

    Waldenshea schreef:
    (...)

    Ik heb Teddy nog (:

    Deze heeft hij al:
    — een crush: Julian
    — een beste vriendin: Bodine
    — vrienden: Silver
    — vrienden en studiemaatjes: Amy
    — samen trainingen bedenken: Arwen
    — partner in crime: Harlowe
    — kennissen: Oliver
    — rivalen/semi vrienden: McKenna

    Dit zijn voorstellen:
    — een ex-vriendinnetje
    — een beste vriend
    — iemand die zijn 'geheim' kent of het in elk geval door denkt te hebben (dit kan vriend of vijand zijn)
    — iemand die nogal racistisch uit de hoek kan komen/iemand waar hij helemaal niet mee overeen komt


    Hmm wel ik weet niet hoe Myles zou reageren ( in die tijd was homoseksualiteit nog meer een taboe denk ik? ) dus misschien dat hij Teddy nogal zwak vind ofso ? Dus niet echt vrienden?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:
    (...)

    Dat ze pas in het derde/vierde jaar aan te praat zijn geraakt en dan pas vrienden zijn geworden, maar door de tovenaarsoorlog die nu gedaan is en Myles niet echt weet welk pad hij wilt volgen, weet hij ook dat Silver hem rap door zou hebben dus daarom vermijd hij de jongen nu even... Snap je ? :') (ik ben niet goed met dingen uitleggen hahah)


    Ah, zo. No worries, ik snap het. (: Is goed!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JC_ schreef:

    OLIVER JACKSON BLUE d Oliver en Myles zijn gevaarlijk samen, ze zijn niet zozeer beste vrienden maar mocht Oliver willen dan haalt hij het slechtste in Myles naarboven. (Misschien dat Oliver van zijn vader afweet en Myles probeert over te halen om aan te sluiten bij de dooddoeners eens ze van school zijn? )

    Dit is wat ik tot nu toe heb, als jullie het er niet mee eens zijn of betere ideeën hebben, shoot c:


    yaass, love.
    Zullen we afspreken dat ze soort beginnende vriendschap hebben? en dat idd Oliver het slechtste in Myles naar boven haalt en he zeker zal proberen te overtuigen om zich aan te sluiten bij de death eaters?

    JC_ schreef:


    MYLES JONATHAN MCKANE

    SLYTHERIN


    N


    ALEXIS 'BAILEY' KLAARENDEIJK d Myles heeft zo zijn Irritaties aan de jongen en vergelijkt hem soms met een doorgedraaide hond, maar hij mag de jongen in zekere zin wel.

    AMY VICTORIA BOTTERILL d Op zich mag hij haar wel al kun je ze niet echt vrienden noemen

    ARWEN ALYCANTE d Arwen en Myles waren goede vrienden al is dit sinds de laatste twee jaren wat verwaterd, de jongen weet soms niet wat hij met haar aan moet.

    CHARLEEN OLIVER d Charleen en Myles kun je geen vrienden noemen, ze mogen elkaar niet en dat laat Myles ook wel merken. Het is niet omdat ze een muggleborn is - al zal de jongen dit wel gebruiken om haar te kleineren - maar puur omdat hun karakters erg met elkaar botsen. Hij zal dan ook altijd beter proberen te zijn dan haar en kan het niet hebben dat ze van hem wint.

    JEMIMA ADELAIDE DIGGORY d Myles vind haar ongeduldig, Naïef en soms nogal vervelend, maar hij haat haar niet. Hij zal wel vriendelijk doen en als hij zich aan haar irriteerd de nodige sarcastische woorden gebruiken, maar verder niet speciaals.

    JULIAN STEPHAN CARROW d Julian en Myles zijn goed bevriend, ookal kunnen ze soms eens botsen. Myles gaat vaak naar de jongen toe als hij iets van Herbology wilt leren en heeft al wel eens wat van de jongen gekocht als hij in een dipje zit. Beiden zijn ze ook Slytherins en Myles kan dus ook goed met de jongen overweg.

    OLIVER JACKSON BLUE d Oliver en Myles zijn gevaarlijk samen, ze zijn niet zozeer beste vrienden maar mocht Oliver willen dan haalt hij het slechtste in Myles naarboven. (Misschien dat Oliver van zijn vader afweet en Myles probeert over te halen om aan te sluiten bij de dooddoeners eens ze van school zijn? )

    SILVER SEBASTIAN CAYLEN d Misschien dat deze vrienden kunnen zijn die laat gegroeid is, maar Myles nu nogal kortaf doet tegen de jongen?



    Dit is wat ik tot nu toe heb, als jullie het er niet mee eens zijn of betere ideeën hebben, shoot c:


    Vind het een goed plan. Beide zijn ze ook ieder tegen hun eigen vader.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    calice schreef:
    (...)

    yaass, love.
    Zullen we afspreken dat ze soort beginnende vriendschap hebben? en dat idd Oliver het slechtste in Myles naar boven haalt en he zeker zal proberen te overtuigen om zich aan te sluiten bij de death eaters?


    Is goed! c:



    EnemyOfTheState schreef:
    (...)

    Vind het een goed plan. Beide zijn ze ook ieder tegen hun eigen vader.


    okee c:






    Oh en iemand waar ik hem dan naartoe mag sturen? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JC_ schreef:

    CHARLEEN OLIVER d Charleen en Myles kun je geen vrienden noemen, ze mogen elkaar niet en dat laat Myles ook wel merken. Het is niet omdat ze een muggleborn is - al zal de jongen dit wel gebruiken om haar te kleineren - maar puur omdat hun karakters erg met elkaar botsen. Hij zal dan ook altijd beter proberen te zijn dan haar en kan het niet hebben dat ze van hem wint.

    Dit is wat ik tot nu toe heb, als jullie het er niet mee eens zijn of betere ideeën hebben, shoot c:


    Klinkt prima, wat mij betreft (:


    take me back to the basics and the simple life