• Want ik heb vandaag mijn voortgangstoets gehad en dat was het laatste wat ik nog moest halen voor deze periode. En ik moest minimaal 60% halen en heb 77,5% gehaald! *O*
    Verder heb ik mijn tentamen Toxicologie afgerond met een 5.5 (hey voldoende, maar deze ga ik misschien herkansen) en Genetica afgerond met een 6.3.
    Verder waren bijna alle docenten van de practicalessen erg over mij te spreken en mijn labjournaal en ik heb het verder ook gewoon allemaal gehaald, dus ik ben echt heel trots.
    Vorig jaar rond deze tijd (met een andere opleiding waarmee ik nu gestopt ben) had ik namelijk pas een vak gehaald en allerlei tentamens verknald.
    Dus, yay for me!
    Als ik weer thuis ben en op mijn computer kan, zal ik eventjes lekkere foto's delen van taart en koekjes :3

    Hier zijn de koekjes!





    Zijn jullie ook goed bezig op school, of neemt het SOG steeds meer toe? ;x

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 20:01 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! Dat is echt geweldig, je hebt zeker een schouderklopje verdient. ;3 Welke studie volg je nu eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 16:12 ]


    Your make-up is terrible

    Dat klinkt alsof je nu een stuk beter op je plek zit dan vorig jaar ^^ super Sofie

    Ik heb nog geen uitslagen terug. Ik moet 1 tentamen maandag nog inhalen en van de ander hebben we nog geen cijfer. De cijfers die ik al had staan waren prima though, maar zijn niet echt bepalend voor het halen van het vak.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik doe al twee maanden bitter weinig voor de universiteit x). Ik loop min of meer stage en we zijn gisteren pas echt begon met een deadline rond Kerst. Dat gaat nog interessant worden, want SOG is toch wel mijn favoriete bezigheid.

    Maar wat fijn dat het zo goed gaat Sofie :3


    I am an idiot, I move.

    Ah, Sofie, wat leuk! Wat fijn dat je nu een opleiding hebt gevonden die je goed afgaat!

    Goed bezig, Sofie! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Go, Sofie! 77,5% is zeker iets om trots op te zijn :"D
    Ik ben ook nog steeds goed bezig. Vandaag te horen gekregen dat ik een niveau omhoog mag met Engels omdat wat we nu doen echt te makkelijk is. Daar ben ik heel blij mee! En weer een 10 gehaald voor een Frans SO (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Yeaaah go you! Trots op je! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thunderfvck schreef:
    Gefeliciteerd! Dat is echt geweldig, je hebt zeker een schouderklopje verdient. ;3 Welke studie volg je nu eigenlijk?

    Ik doe nu Forensisch Laboratorium Onderzoek, maar ik ben ingestroomd in het tweede jaar. Het is voor mij met name heel belangrijk dat ik het eerste halfjaar al mijn vakken haal, zodat ik mijn propedeuse heb. (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat fijn! Echt goed om te horen dat dit zoveel beter gaat. Ik ben blij voor je. (bloos)

    Ik heb heel hard geleerd voor het enige tentamen dat ik had in deze tentamenperiode van drie weken, dus daar was ik ook wel trots op, eigenlijk. Nu moet ik voor andere vakken echter nog een presentatie voorbereiden over een artikel dat ik nauwelijks kan volgen en samen met twee andere mensen een inleiding schrijven voor een eigen artikel, maar de docent antwoordt telkens heel laat of half op vragen. Dat gaat dus helaas allemaal wat minder voorspoedig, al ligt het niet aan gebrek aan inzet van mijn kant, tot mijn eigen verbazing. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tony_Stark schreef:
    (...)
    Ik doe nu Forensisch Laboratorium Onderzoek, maar ik ben ingestroomd in het tweede jaar. Het is voor mij met name heel belangrijk dat ik het eerste halfjaar al mijn vakken haal, zodat ik mijn propedeuse heb. (:


    Ooh, dat klinkt eigenlijk heel leuk!


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd, dat is zo fijn! ;D
    Ik ben voor dit jaar gestopt met mijn studie door persoonlijke problemen, maar ik ga hopelijk volgend jaar weer verder met dezelfde opleiding.


    Caution first, always.

    Lily_Evans schreef:
    Dat klinkt alsof je nu een stuk beter op je plek zit dan vorig jaar ^^ super Sofie

    Ik heb nog geen uitslagen terug. Ik moet 1 tentamen maandag nog inhalen en van de ander hebben we nog geen cijfer. De cijfers die ik al had staan waren prima though, maar zijn niet echt bepalend voor het halen van het vak.

    Ja, zo voelt het ook. (:
    Maar jij bent toch sowieso on a roll met je opleiding, haha? Gingen de tentamens wel goed dan?
    Ik duim voor je, in ieder geval. ^^

    Bodevan schreef:
    Ik doe al twee maanden bitter weinig voor de universiteit x). Ik loop min of meer stage en we zijn gisteren pas echt begon met een deadline rond Kerst. Dat gaat nog interessant worden, want SOG is toch wel mijn favoriete bezigheid.

    Maar wat fijn dat het zo goed gaat Sofie :3

    Oei, dat klinkt een beetje minder. Hopelijk kun je toch motivatie vinden om er aan te gaan werken ^^

    JDM schreef:
    Go, Sofie! 77,5% is zeker iets om trots op te zijn :"D
    Ik ben ook nog steeds goed bezig. Vandaag te horen gekregen dat ik een niveau omhoog mag met Engels omdat wat we nu doen echt te makkelijk is. Daar ben ik heel blij mee! En weer een 10 gehaald voor een Frans SO (:

    Dankje!
    Ah, dat zijn zeker leuke dingen om te horen! Goed bezig en keep going! *O*

    Square schreef:
    Wat fijn! Echt goed om te horen dat dit zoveel beter gaat. Ik ben blij voor je. (bloos)

    Ik heb heel hard geleerd voor het enige tentamen dat ik had in deze tentamenperiode van drie weken, dus daar was ik ook wel trots op, eigenlijk. Nu moet ik voor andere vakken echter nog een presentatie voorbereiden over een artikel dat ik nauwelijks kan volgen en samen met twee andere mensen een inleiding schrijven voor een eigen artikel, maar de docent antwoordt telkens heel laat of half op vragen. Dat gaat dus helaas allemaal wat minder voorspoedig, al ligt het niet aan gebrek aan inzet van mijn kant, tot mijn eigen verbazing. :'D

    Dankjewel! (:
    Ah, goed bezig, Inge! Wel vervelend dat het met dat project iets minder gaat, maar ik denk dat het wel goed komt. En anders: je kunt altijd vast nog een beroep doen op de examencommissie, lijkt me. ^^

    Bioshock schreef:
    Gefeliciteerd, dat is zo fijn! ;D
    Ik ben voor dit jaar gestopt met mijn studie door persoonlijke problemen, maar ik ga hopelijk volgend jaar weer verder met dezelfde opleiding.

    Oh, dat is wel vervelend, maar ik weet uit ervaring dat het wel een opluchting kan zijn als je die beslissing kan maken. ^^
    Heel veel succes!

    Krullie schreef:
    Ah, Sofie, wat leuk! Wat fijn dat je nu een opleiding hebt gevonden die je goed afgaat!


    Rubin schreef:
    Goed bezig, Sofie! ^^


    Gibbs schreef:
    Yeaaah go you! Trots op je! ^^


    Dankjulliewel (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Rubin schreef:
    Goed bezig, Sofie! ^^


    16 - 09 - '17