• Op het moment is het in mijn dorp licht aan het sneeuwen. Het blijft helaas niet liggen tho'. Maar heb ik nu echt de winterkriebels :D

    Zijn er meer die echt niet op de winter kunnen wachten? Hopelijk kunnen we dit jaar ook weer op natuurijs schaatsen (:

    Ah superleuk! Hier in Twente nog geen sneeuw.

    Het heeft hier in Amersfoort niet gesneeuwd, maar wel lekker gevroren ^^ Zouden we kunnen schaatsten dit jaar? Ik hoop het ik hoop het ik hoop het (nerd)

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 nov 2016 - 8:52 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hier sneeuwde het ook heel even :3
    Hopelijk komt er de komende weken nog meer.


    I am an idiot, I move.

    Hier heeft heg volgens mijn vader ook vanochtend gesneeuwd. Nu zie ik alleen bevroren sneeuw op de daken. (Friesland)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Krolock schreef:
    Ah superleuk! Hier in Twente nog geen sneeuw.

    Ik wil ook sneeuw D:


    Happy Birthday my Potter!

    Hier sneeuwt het bijna nooit, haha.


    Your make-up is terrible

    So exciting! Hier in Limburg heeft het alleen gevroren.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb zo zin in winter! Ik loop hier in Zuid-Holland nog rond in een wollen vestje en bodywarmer, hell, mijn winterjas ligt nog zelfs bij mijn ouders thuis. En hoe fijn ik het ook vind om nog zonder handschoenen rond te fietsen, ik kan niet wachten op echt winters weer!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Midden Nederland is ook nog lekker droog! #Thankgod


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zo ontzettend naar! Stomme sneeuw! Elke ochtend mijn auto krabben, gladheid op de wegen, veel files en vreselijk koud. Nee hoor, laat die witte deken maar weg.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Leuk dat het ook in andere delen van het land sneeuwde ^^
    Het heeft uiteindelijk ongeveer een uur lichtelijk genseeuwd in Groningen. :3

    Hier in Rotterdam geen sneeuw (gelukkig) Het heeft wel gevroren vannacht.

    Het is hier ijskoud en het regent


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Omg natte sneeuw. Het begin is er. *O*