• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jaaaaaa, ik ben zo blij dat Jeroen Kijk in de Vegte meedoet :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Tony_Stark schreef:
    Jaaaaaa, ik ben zo blij dat Jeroen Kijk in de Vegte meedoet :3


    Ik ben echt super excited haha. Ik wil gewoon eigenlijk dat het seizoen NU start maar ja... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mam je kiest echt het slechtste tijdstip om weg te gaan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je maakt me echt boos


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    oke nu weet ik dat ik eigenlijk niks voor je beteken of betekend heb


    je beseft echt half nog niet hoe belangrijk jij wel voor mij bent en hoe hard je me keer op keer kwetst door zo te doen, but okay, ik kan je niet dwingen om me te geven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil echt niks doen vandaag....


    Your make-up is terrible

    Ik haaaaaaaat bellen so much +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben nu al duizelig en ik vast pas 13 uur? Wtf is dit.


    Your make-up is terrible

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ik ben echt super excited haha. Ik wil gewoon eigenlijk dat het seizoen NU start maar ja... :')

    Ik zag allemaal mensen voorbij komen die inschakelden toen het live was, haha. Was echt supergrappig, want ik zag Femke en jij ook langskomen. Heb na een tijdje wel die comments uitgezet, wat het was echt veel te irritant.


    Deep inside, I've never felt alive

    ik heb allemaal willekeurige blauwe plekken???


    i put the fun in funeral

    Lol. Dit gaat niet serieus gebeuren toch?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En we doen maar weer een sjaal aan. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    I feel charming. Oh so charming. It's alarming how charming I feel. And so pretty that I hardly can believe I'm real


    Happy Birthday my Potter!

    Nieuwe ontdekking: blijkbaar kan ik zo in saai schoolwerk opgaan dat ik vergeet te ontbijten. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nieuwe ontdekking: blijkbaar kan ik zo in saai schoolwerk opgaan dat ik vergeet te ontbijten. (fish)

    *High-five*


    Deep inside, I've never felt alive