• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dan mijn dosis Bronkaid maar verhogen.


    Your make-up is terrible

    Zal ik morgen een onesie aandoen naar school? We gaan toch enkel een film kijken... een film die ik al ken. En chips kan ook geen kwaad... Right.

    Ik vraag mij echt af of dit wat wordt... groene veganistische cake zonder suiker... hmmm


    Happy Birthday my Potter!

    Vanavond menemen (yeah)(yeah)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 16:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap niet waarom ik nou weer per se hoofdpijn moet hebben en zo. Ik snap dat je wil aangeven dat je mij nog steeds niet 100% leuk vindt hoofd maar ik heb geen tijd voor je gezeik.


    Happy Birthday my Potter!

    De andere stagiaire was verdomde vervelend vandaag. Gaat ze me steeds laten schrikken als ik haar echt niet verwacht en zegt ze 'ik zei schrik niet'. O tyf op, ik weet dat je 15 bent, maar please..

    // Iedereen reageert op elkaar in de familie groepsapp, behalve als ik iets stuur.

    // Bestonden er maar happy shots. Injecties of drankjes waarbij je depressie gewoon direct weg was.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 17:02 ]

    Kouudddd


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Verdomme. Net Bol.com gebeld. Dit is nou al de tweede keer dat mijn pakketje niet op de afgesproken dag aankomt (maandag). Het pakket staat wel op bezorgd. Ja, mijn reet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik wil niet meer leren en tentamens hebben :C


    Stenenlikker

    Ieehh ieeehh iieheh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Deadlines. You'll be the death of me. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik ga straks heel hard huilen. dit is echt niet leuk

    Nu heb ik zin om een topic aan te maken (of story) over gezond eten, afvallen en myths.


    Your make-up is terrible

    Zelfs postnl zelf staat voor een raadsel. Ik wil mijn dvd-box hebben oké :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag was best wel saai...
    Gelukkig is het weer voorbij (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"