• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 0:58 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ugh schiet me neer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'Kim kan de was wel doen, die speelt toch alleen maar spelletjes als ze thuis is.'
    'Ha ha ha, jij bent hier nu de ouder. Je doet het lekker zelf maar, kan je mooi oefenen voor als je in januari uit huis gaat.'
    'Ik ga niet uit huis.'
    O nee? You bet you will.

    Eindelijk The purge: Election year kijken haha. Zie ik ineens die oude man uit The 100 :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why does nobody care for me??


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Misselijk door niet te eten, te misselijk om te kunnen eten. Fml.

    / Ik hou van 'speciale' cijfers. Zoals 11011 aantal forumposts.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 19:11 ]

    Je bent echt een irritant kind en je werkt me gruwelijk op de zenuwen. Blijkbaar ben ik weer het probleem en daarom doe je zo kut tegen me. Want het is altijd mijn schuld. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Maybe I just need to delete my account forrealz.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu heb ik eindelijk de kans om een blokstage in het buitenland te doen en daarbij een tijdje op mezelf te wonen.
    En wat zegt mijn moeder? Nee je mag niet, want zo lang kan ik je niet missen.

    Net alsof ik nu wel altijd thuis ben. Well guess wat, tegen die tijd ben ik 18 en beslis ik zelf wel of ik ga of niet.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    ik snap gewoon niet hoeveel pijn dat kan doen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    (Ik ben zo terrible in het maken van topics, maar ik wil die Innocent mutsjesactie delen met julliee. D: )

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 20:05 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Honger... schat ga nou maken D:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wasikowska schreef:
    (Ik ben zo terrible in het maken van topics, maar ik wil die Innocent mutsjesactie delen met julliee. D: )


    Doe heeeeet. We hebben topics nodig.


    Your make-up is terrible

    No no stop it, I'm not a good friend. I have a lot to make up for before I can be a good friend again. Please.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dinner is almost ready (yeah)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]