• . . .een nieuwe titel voor mijn verhaal.
    Momenteel heet mijn verhaal Alwyc en Lugus, maar ik zou graag wat anders willen. Echter kan ik maar niet op iets anders komen.
    Momenteel is dit de flaptekst, maar die gaat ook veranderen, gezien ik iets heel anders in mijn hoofd heb voor dit verhaal:

    Nadat de krijgers van Wega Alwycs dorp binnen zijn gevallen, is zijn broer Lugus plots verdwenen. Alwyc besluit een zoektocht naar zijn broer te starten. Dit echter niet zonder gevaren. De krijgers van Wega zijn genadeloos en zijn niet gevreesd om wie dan ook om te leggen. Het dorp is in de macht van Nessa, een zeer gedreven, maar impulsieve leider, die niet altijd de beste keuzes neemt. Alwyc is er zeker van dat Lugus in handen van Nessa is. Maar de vraag is, waarom? Alwyc en Lugus zijn de prinsen van Tarazet, maar zijn hier niet van op de hoogte. Wanneer Alwyc hier achter komt, wordt hem veel duidelijk.

    De gedachten gaat namelijk worden:
    - Ik ga ze niet de prinsen laten zijn van Tarazet
    - Ze zijn nergens prinsen van ;'D
    - Ze vinden Lugus en zodra ze hem hebben, worden ze opgejaagd
    - De drie gaan hulp krijgen van iemand, die niet te vertrouwen is

    Dus ja, veel verandering. Ik vond het idee van prinsen niet zo origineel meer en had dus een veel gaver iets in mijn hoofd, haha!

    Dus, roept u maar!
    Liever niet van die cliché titels xd

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vertrouw me.
    Machtsstrijd
    De krijgers van Wega.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!