• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Ik ben bang dat ik voor het concert nog ziek ben en dan niet kan gaan :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    Neeeeeeee
    Waarom zou je dat doen? :c


    Omdat ik met o.a. zit met het vervoer terug naar huis. Maar ik wil het ergens ook weer niet :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kan officieel ook niet tegen deze ijzer+vitamine b supplementen. Dit is echt om te huilen, want op deze manier ga ik me nooit goed voelen en kan ik nooit meer iets doen in mijn leven. Ik kan ook niet 4 weken thuis blijven hierom, dan kan ik het ook wel schudden. Nu moet ik kiezen tussen mijn gezondheid en school..

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 10:30 ]

    Inferius schreef:
    Secretly I'm sorta jealous lol.


    kindness is never a burden.

    voel me cute vandaag mvg


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bedankt dat je weer van die stomme dingen zegt.
    / En je denkt echt dat ik vandaag nog naar school ga? Dacht het niet.
    Beetje klote dat vrijdag de toetsen zijn. Nouja, dan ben ik misschien wel iets beter. Ik mag ze toch niet doen omdat ik de opdrachten niet ingeleverd heb.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 11:27 ]

    Het is wel eens tijd om mijn pyjama in te wisselen voor echte kleding denk ik zo :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wtf. Opeens krijg ik 5 minuten de tijd om eten en drinken te pakken en dan te verdwijnen naar boven alsof ik niet besta. Hadden jullie mij niet eerder kunnen waarschuwen of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee.


    Deep inside, I've never felt alive

    Er is vast niet iemand hier die woensdag naar Bastille in A'dam wilt voor me als ik dan nog steeds ziek zou zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Deze jurk is zo gaaaaf. Hebbeeeeennnnn. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oml heeft mijn school nu serieus whatsapp geblockt?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rotterdam, waarom ben je zo koud en mistig? D:


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Rotterdam, waarom ben je zo koud en mistig? D:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gibbs schreef:
    [img]

    Deze jurk is zo gaaaaf. Hebbeeeeennnnn. _O_


    Die ziet er inderdaad heel leuk uit! ^^

    ---

    Oh mijn god de vaKEVALUATIES (in een mailtje waarin staat dat ze een week langer open zijn omdat niet iedereen gelegenheid had ze in te vullen?? no shit, ik heb hier nog naar gezocht maar nergens een link kunnen vinden. anyway)
    EINDELIJK
    Ik weet hoe ik mijn avond ga doorbrengen, pff


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan