• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Ik ben blij dat ik al had besloten thuis te blijven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus ik ging om half drie slapen denkend dat ik de volgende morgen toch wel uit kon slapen want eerste vier uur vrij

    moest mijn broertje zo nodig jarig zijn
    zucht

    pluskant: taart en quality time met broertje dat moet ik toegeven

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 8:06 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    If you really think you can come between us, the joke's on you • you stupid ****.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 8:10 ]

    Diable schreef:
    Ik heb even een blik op dat maampie geworpen, maar is het niet de bedoeling dat hij groot en rood zou zijn? Of in elk geval groot.


    Nee nou zit je te diep in het zombie spel xD
    ***


    Het is hier zo mistig dat ik niks meer kan zien :O


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik heb de neiging mijn kaartje voor morgen te verkopen, maar ik ben bang dat ik spijt krijg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn examen van 11u gaat zo'n hilarisch geval worden....


    Take me to wonderland

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Nee nou zit je te diep in het zombie spel xD
    ***


    Het is hier zo mistig dat ik niks meer kan zien :O

    Hey, bij een supermaan denk ik aan een grote rode maan :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zie je altijd overal beren op de weg... Het is stage, van het ding dat je leuk vindt, dus wees nou niet zo onzeker en zenuwachtig en bang... ugh, dit helpt niet. Ik kan wel janken.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 9:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In geen jaren meer overgegeven maar vandaag mocht het eindelijk weer, wat een feest.
    Ugh nee ik heb echt een halve fobie voor kotsen terwijl mijn broer en vader er juist altijd heel chill mee omgaan alsof het niets is.
    Eeeehwwhwhwhw.

    Krolock schreef:
    In geen jaren meer overgegeven maar vandaag mocht het eindelijk weer, wat een feest.
    Ugh nee ik heb echt een halve fobie voor kotsen terwijl mijn broer en vader er juist altijd heel chill mee omgaan alsof het niets is.
    Eeeehwwhwhwhw.


    Ik ben altijd bang dat ik stik of niet kan ademhalen tijdens het kotsen. Is echt fucking scary D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well, someone is obsessed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Secretly I'm sorta jealous lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Beetlejuice schreef:
    Ik heb de neiging mijn kaartje voor morgen te verkopen, maar ik ben bang dat ik spijt krijg.


    Neeeeeeee
    Waarom zou je dat doen? :c

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    Neeeeeeee
    Waarom zou je dat doen? :c

    Dit.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ugh dit is vervelend... Gister gevraagd of mijn vader na wil vragen of er personeelseten is in dat restaurant, maar hij wilde het niet vragen omdat hij het zeker weet. Nu vraag ik het na aan miin moeder en die zegt dat ze het niet weet en dat ik eten mee moet nemen.
    Wat moet ik nou :/
    Nja ik kijk wel en als er geen personeelseten is, tja, dan maar een keertje geen eten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.