• Ik vroeg me net af wat mijn dromen voor later zijn. Hele grote, maar ook hele kleine.
    Ik wil onder andere bijvoorbeeld heel graag nog naar Ijsland en Japan, maar ik wil ook een hele grote boekenkast hebben later. Zo groot dat die de hele muur bedekt en als iemand dan vraagt of hij een boek mag lenen vragen stellen zoals: Welk genre? Wil je engels of nederlands? etc. Andere dromen zijn bijvoorbeeld een boek uitbrengen, een kind adopteren en backpacken.

    Natuurlijk is er ook een heel mooi doelentopic, maar ik zie dit toch weer wat anders om over na te denken. (En het doelentopic is alleen voor volgend jaar. Dit is voor de komende x jaren. ) Het leek me leuk om die van jullie te lezen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zuid-Korea staat op nummer 1.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn droom is om dingen niet meer UIT TE STELLEN. Dat wil ik echt afleren. Is dat een droom? Ik irriteer me nu zo erg aan mezelf, haha.

    Nee, even wat serieuzer:

    Ik wil dolgraag eens naar Noord-Korea, een boek uitbrengen en ik wil naar alle dierentuinen in Nederland. Ik wil van mijn studieschuld af, een vaste baan vinden en verhuizen naar het noorden van het land. En ik wil een kat. Ennn verder kan ik niks bedenken nu.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh, mijn topics. Hier ga ik later nog eens lekker over denken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een baan hebben, een huis(je) om in te wonen, goed rond kunnen komen, meer tattoeages


    26 - 02 - '16

    Dit zal heel stom klinken, maar mijn droom is om te werken in een entertainmentteam of een animatieteam op een camping of bungalow park.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    xSakuraKissx schreef:
    Dit zal heel stom klinken, maar mijn droom is om te werken in een entertainmentteam of een animatieteam op een camping of bungalow park.


    HA, daar doe ik nu een opleiding voor :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil met organisaties de wereld rondreizen om het dierenwelzijn verbeteren.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Studeren in Engeland en de ballen krijgen om tegen iemand te praten over hoe erg ik daadwerkelijk in de knoop zit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JDM schreef:
    (...)

    HA, daar doe ik nu een opleiding voor :"D


    Ja ik wil ook volgend schooljaar aan de slag voor een theater opleiding, kan ik gaan werken in entertainment. Ik probeer eerst vol goeie moed mijn rijbewijs te halen dan ben ik niet zo afhankelijk van het ov dat hier eigenlijk pas na 30 minuten lopen bereikbaar is.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    'the one' vinden.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik wil graag dokter worden. Heel lang zag ik dat als een onmogelijk iets, maar het blijkt toch niet zo onmogelijk te zijn als ik jarenlang heb gedacht.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik wil afstuderen en voldoende centen verdienen om mezelf te kunnen voorzien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Havo afronden, daarna mijn rechtenstudie en hiermee een baan kunnen vinden, een bepaalde tatoeage nemen en gelukkig zijn. Maar dan ook echt gelukkig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn nummer 1 levensdoel is om zo succesvol te zijn en mijn vader een Mercedes te kunnen kopen. Hij werkt 6 dagen per week de heledag lang voor ons om alleen onze magen te vullen. Mijn vader heeft een hele zware jeugd gehad, zijn vader op jonge leeftijd verloren door zelfmoord en op zijn 13e het huis verlaten om te werken. Hij is heel arm geweest en heeft dagen lang met een lege maag gebleven.
    Altijd droomde hij ervan om een Mercedes-Benz te kopen. En dat wil ik doen met mijn eigen loon.

    Daarnaast heb ik 3 hele andere grote dromen.

    1) werken in Ubisoft of Naughty Dog als Game Director kinda impossible but whatever

    2) een motor(rijbewijs) in bezit hebben

    3) mijn mannetje vinden en een familie oprichten.

    Voor de motor dingetje ben ik nu mee bezig. 8 jaar lang heb ik ervoor gevochten en nu mag ik het eindelijk een werkelijkheid maken :Y)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 18:23 ]

    Wat een leuk topic! Ik heb eerlijk gezegd echt heel veel dromen en ik hoop ook dat ze allemaal gaan uitkomen. Sommige dingen staan eigenlijk al een beetje vast, want ik weet van sommige dromen zeker dat ze uitkomen. Andere dromen zijn wat meer onzeker, maar toch hoop ik die allemaal in mijn leven te bereiken. Hierbij een lijstje:

    1. Samenwonen met mijn vriend in een schattig boerenhuis in een leuk dorp, waarbij we in de achtertuin uitzicht hebben op een weiland voel koeien, paarden of schapen!

    2. Trouwen met mijn vriend. Dat is iets wat ik al heel mijn leven graag wil en nu ik mijn grote liefde gevonden heb, hoop ik dat hij mij snel ten huwelijk zal vragen! Alleen het trouwen zelf zal nog wat langer uitgesteld worden, aangezien dat veel geld kost. Maar ik droom daar wel al van!

    3. Afstuderen aan de universiteit en een goede, leuke baan vinden op HR gebied.

    4. Een puppy adopteren! Ik wil zo graag een hondje! Vroeger had ik ook al een hond, maar deze is overleden en daarna wilden mijn ouders geen hond meer. Ik wil later zelf ook nog heel graag aan hondje. Ik weet nog niet welk stoort, maar ik hoop echt dat ik er de tijd voor krijg.

    5. Een boek uitgeven. Ik weet ook nog niet wat voor boek dat gaat zijn. Misschien fictie, misschien iets op het gebied van mijn studie/werk als informatie en wetenschappelijke literatuur, misschien iets met adviezen of tips. Nog geen idee, maar ik wil ooit eens een boek uitgeven.

    6.Reizen maken. Ik wil heel graag de wereld zien en veel landen bezoeken. Enkele landen die ik graag wil zien zijn: Italië, Canada, Hawaï, Curaçao, Florida, Zuid-Afrika en Thailand.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.