• Als je Het vervloekte kind nog wil lezen (het script van de musical van HP) dan is het waarschijnlijk handig om het onderstaande niet lezen!

    Ik kwam er net dus achter dat in Het vervloekte kind, Voldemort een kind heeft. Nou schoof ik al bijna van de bank af van verbazing alleen daardoor, maar blijkbaar heeft hij het kind verwekt bij Bellatrix van Detta. Volgens mij is er nu een kleine storing in mijn hoofd gaande. Want Bellatrix was immers getrouwd en ik dacht altijd dat ze wel heel loyaal en trouw was aan Voldemort, maar toch ook wel gelukkig met haar man. Aan de andere kant zou ik niemand anders weten die waarschijnlijk überhaupt een kind met Voldemort wilde.


    Dus wist je dit al en wat vind je ervan?


    Physics is awesome

    voor zekerheid onder spoiler

    Dit weet ik sinds anderhalve week, omdat ik nog niet zo ver was en ben in het boek zelf. Het grappige was dat ik, na het zien van eerste part van de voorstelling, met de vriendin waarmee ik ging praatte en dat ik toen Bellatrix al noemde als optie. (Al vergat ik dat ze een man had tot nu.)
    ik denk niet dat Voldemort er veel mee bezig moet zijn geweest rond die tijd tho, hij had wel andere dingen te doen. Dat vind ik het rare er aan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik opende de spoiler toch (fucking nieuwsgierigheid) en ik wist dit niet :/


    26 - 02 - '16

    @GrandR

    Ik kwam er achter doordat ik Voldemort op zocht op Wikipedia en ineens zag dat er bij informatie over hem stond dat hij een dochter heeft.
    Misschien heeft Bellatrix hem verleid? Volgens een wiki kan het ook zijn dat Voldemort alleen zijn bloedlijn wilde doorgeven en Bellatrix is een volbloed heks dus dat zou op zich logisch zijn. Maar inderdaad hij had toen andere dingen te doen en was best wel druk.


    Physics is awesome

    Daarom had ik het dus onder een spoiler gezet. Maar ik begrijp je nieuwsgierigheid wel.


    Physics is awesome

    Ik vind dat zo idioot en eigenlijk gewoon niet logisch en heel erg out of character. Dat ís het natuurlijk niet, omdat het nu gewoon geschreven is, maar in mijn hoofd werkt het gewoon niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    Ik vind dat zo idioot en eigenlijk gewoon niet logisch en heel erg out of character. Dat ís het natuurlijk niet, omdat het nu gewoon geschreven is, maar in mijn hoofd werkt het gewoon niet.


    Amen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Daarom was ik zo verbaasd. Maar dat Rowling ermee akkoord gaat, vind ik op zich ook best bijzonder.


    Physics is awesome

    Ik dacht eerst dat je het over een fanfic had, maar toen bedacht ik me: O, wacht dat is een boek :').

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 19:56 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Kelmeckis schreef:
    @GrandR

    Ik kwam er achter doordat ik Voldemort op zocht op Wikipedia en ineens zag dat er bij informatie over hem stond dat hij een dochter heeft.
    Misschien heeft Bellatrix hem verleid? Volgens een wiki kan het ook zijn dat Voldemort alleen zijn bloedlijn wilde doorgeven en Bellatrix is een volbloed heks dus dat zou op zich logisch zijn. Maar inderdaad hij had toen andere dingen te doen en was best wel druk.

    Dat is ook een manier van het ontdekken ja.
    Zou kunnen ergens.. En dat motief ook wel, toch blijf ik het ook een beetje off vinden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben nu zo benieuwd! Het boek heb ik zelf nog niet gelezen, ik ben eigenlijk aan het twijfelen of het wel handig is, maar ik zet m wel op mn leeslijst. Ik ben echt benieuwd naar wat er onder die spoiler staat tho. Mijn vinger....its moving on its own.... *click*

    Wat. Dat is best sick. Moet je nagaan dat er zo'n vent zonder neus boven je hangt, hehehe.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 4:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Nu is het logischer tho :') (al weet ik niet of in het boek staat hoe oud hij was)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eh wat Femke zegt. Tom Riddle is toch echt best lekker en hij had vast ook zo zijn behoeften. Maar nadat hij herrezen was? (Of wanneer hij dan opeens lelijk werd). Nah. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schorriemorrie schreef:
    Ik opende de spoiler toch (fucking nieuwsgierigheid) en ik wist dit niet :/


    Same... Idioot dat ik ben.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Luotisade schreef:
    Eh wat Femke zegt. Tom Riddle is toch echt best lekker en hij had vast ook zo zijn behoeften. Maar nadat hij herrezen was? (Of wanneer hij dan opeens lelijk werd). Nah. :')


    Ze is in 1998 geboren, vlak na de Battle. Dus helaas, hij zag er niet zo uit D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had hem van de zomer gekocht en het was het geld echt niet waard. ik hou van toneelstukken lezen, dus geen probleem verder, maar zoals hierboven al beschreven stond, is het echt een raar scenario. Sowieso is het allemaal héél onwaarschijnlijk. Niet alleen dat maar ook dat hele gedoe met Teodor Nutt en Draco.
    Dus ik snap dat je in shock bent. Ik zou zeggen: recycle het boek en vergeet het maar weer gewoon (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes