• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zit je net lekker in bed klaar met je laptop om je serie te gaan kijken liggen je enige werkende oortjes beneden #huilen


    take risks

    Rebirth.


    Waarom doet de wifi het 's nachts nooit? Wtf.

    Dan ga ik om half twee 's nachts naar beneden om iets te eten te zoeken, en is het licht nog aan en zit mijn vader daar in zijn eentje een sigaar te roken (terwijl iedereen volgens mij al uren geleden naar bed is gegaan?) en voor zich uit te staren en muziek te luisteren en hij zag er zo moe uit en het is misschien niets maar dit soort momenten zorgen er wel altijd voor dat ik me zorgen maak, bah.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eindelijke, oml mijn geld gaat zo hard op vandaag in Amsterdam


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Springt die kat op mijn maag, omg heavy


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    het is zaterdag . HET IS ZATERDAG

    Raja schreef:
    het is zaterdag . HET IS ZATERDAG


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Straks zwarte Piet :3
    Moet wel effe droog worden hoor xd

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 9:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anders reset iemand de router even, zodat de wifi het weer doet.. dan hoef ik niet op mijn data te 9 gaggen.

    // Ik zei toch dat er tot maandag geen treinen rijden. Het hele spoor is naar de kloten door de ontspoorde trein.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 9:19 ]

    Ghehehe mijn moeder overtuigen dat ze het Amstel Blazerscollectief moet overtuigen Fantastic Beasts muziek te gaan spelen op een van de aankomende Elfia edities :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Zometeen op naar Arnhem. Zin in! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ligt dit nu aan de router of aan Ziggo zelf dat er geen wifi is? Kabel internet doet het wel.

    Jinsoyun schreef:
    Ligt dit nu aan de router of aan Ziggo zelf dat er geen wifi is? Kabel internet doet het wel.


    Staat de wifi van je modem aan of uit? Als je altijd het netwerk van je externe router gebruikt om te verbinden is het waarschijnlijk je router, dit is te dubbelchecken ofwel als de wifi van het modem uit staat ofwel verbinding maakt met de wifi van het Ziggo modem. Klinkt me in de oren alsof het je eigen router is. (:


    The truth is out there.

    Ik houd een heleboel van mijn opa en oma, maar desondanks zou ik liever contact met ze hebben in wat kleinere doses dan vier dagen lang achter elkaar. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan