• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Malanaphy schreef:
    (...)

    We kunnen het vernieuwen xp
    Is er eentje met nog meer? 0.0

    Erieka heeft de meeste, ze zit nu op 94 met haar huidige. Verschillende namen tenminste. Ik heb ook eentje meer als ik de tweede keer dat ik FiftyShades had meereken.
    Dan heb ik 88 keer mijn usernaam veranderd. Wat een prestatie.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Erieka heeft de meeste, ze zit nu op 94 met haar huidige. Verschillende namen tenminste. Ik heb ook eentje meer als ik de tweede keer dat ik FiftyShades had meereken.
    Dan heb ik 88 keer mijn usernaam veranderd. Wat een prestatie.


    Ofcourse, Erieka, hahahahahaha. Is niet erg toch, zo kunnen we twee keer feesten kort na elkaar xd

    GOALS IN LIFE.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 15:06 ]


    Heaven is a place that we all have

    *knip*

    [ bericht aangepast op 24 maart 2019 - 11:48 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Malanaphy schreef:
    (...)

    Ofcourse, Erieka, hahahahahaha. Is niet erg toch, zo kunnen we twee keer feesten kort na elkaar xd

    GOALS IN LIFE.

    Of ze wacht al die weken tot we op hetzelfde aantal zitten en maken tegelijk een feesttopic aan voor onze 100e usernaam XD
    Ja, true, het is echt wel een goal inderdaad.

    O dus we kunnen ook al niet meer mijn post persoonlijk aan me geven, maar het moet onder de deur door geschoven worden? K.
    / En whatthe fuck, mijn maandpremie gaat met 20 euro omhoog. Hoe dan. Ik ga dus mooi weg bij De Friesland.
    // We moeten met heel Q gaan brainstormen voor nieuwe leuke topics die iedereen weer wat actiever gaan maken.
    //Wow, er zijn dagelijks nog zoveel mensen die op mijn weebly site kijken. Veel howrse spelers die de site bewaard hebben denk ik (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 15:19 ]

    Ik kan mij nooit concentreren als mijn vader thuis is want hij maakt altijd zo'n herrie +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jinsoyun schreef:
    O dus we kunnen ook al niet meer mijn post persoonlijk aan me geven, maar het moet onder de deur door geschoven worden? K.
    / En whatthe fuck, mijn maandpremie gaat met 20 euro omhoog. Hoe dan. Ik ga dus mooi weg bij De Friesland.
    // We moeten met heel Q gaan brainstormen voor nieuwe leuke topics die iedereen weer wat actiever gaan maken.
    //Wow, er zijn dagelijks nog zoveel mensen die op mijn weebly site kijken. Veel howrse spelers die de site bewaard hebben denk ik (:

    Ik denk hier bijna dagelijks over na haha, maar mijn ideeën zijn een beetje op...

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik denk hier bijna dagelijks over na haha, maar mijn ideeën zijn een beetje op...

    Ja, mijne ook. Ik kom niet verder dan een topic over nagellak/nailart, het delen van knuffels en een topic waarin iedereen die wil een eetdagboek bijhoudt (voor de lol, niet per se afvallen of aankomen). Al denk ik niet dat mensen op dit soort topics zitten te wachten. O en een leukste usernaam van het jaar verkiezing (:

    Ik vraag me eigenlijk af hoe het met alle Q social media zit en of dat nog actief is.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 15:40 ]

    Dit is echt om dood van te vallen. DIE ORGANISATIE. What. Zo damn chaotisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ZC 2017. Heeeeell yeah.



    26 - 02 - '16

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, mijne ook. Ik kom niet verder dan een topic over nagellak/nailart, het delen van knuffels en een topic waarin iedereen die wil een eetdagboek bijhoudt (voor de lol, niet per se afvallen of aankomen). Al denk ik niet dat mensen op dit soort topics zitten te wachten. O en een leukste usernaam van het jaar verkiezing (:

    Ik vraag me eigenlijk af hoe het met alle Q social media zit en of dat nog actief is.

    Nou ja, je kunt het altijd proberen toch. ^^
    Op zich hebben we nu een heel leuke periode met alle kersttopics en zo, dus dat scheelt in ieder geval alweer.

    En dan zit je weer in de kroeg in Amsterdam :Y)
    Geslaagde dag


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ben helemaal zwart :')
    Effe douchen nu hahaha. Dikke eyeline straks natuurlijk :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo koud.


    — Inner peace, it's hard to find. —